Tervist foorumlased
Niisiis minu rull number 2.
Esimesest kahjuks minu jaoks asja ei saanud, kuid auto teema on siin:
Teise auto ehituse kasuks otsustasin selle tõttu, et tahtsin ikkagi sellist prillikivi poole pilli, aga esimesest autost oli seda pehmelt öeldes raske teha. Auto nr2 kuulus algselt mu sõbrale, kes tahtis meie kaasabiga auto kere korda teha. Tema mõtted, aga muutusid poole töö pealt ning nii saingi auto soodsalt endale.
Sai siis alustatud põhja keevitamisega. Töid otsustasime teostama hakata õuepeal oleval betoonplatsil, sest seal lahedalt ruumid ümber auto. Kõigepealt siis auto külili.
Nagu rullidel kombeks polnud seal midagi ilusat
Polnud muud kui asusime tööle.
Kui keevitus lõpetatud läks selga happekrunt...
... ja siis krunt ning kivikaitse
Sai ka ketastega sild teise kere pealt ümber visatud:
Hetkel on m50b25TU mootor autol peale, kuid ühtki häält sellest veel kuulnud ei ole (kui välja jätta see, et starter ajab mootorit ringi). Mootoriga ka see halb lugu, et pole selle minevik teada ning see sai ostetud kui põrsas kotis. Mootor tuli poolikuna paigaldatuna E34 pealt ja seega pole mina seda mootorit veel varem töötavana näinud Eelmine omanik ei saanud seda käima ning müüs koos kerega maha. Sisuliselt sain selle mootori tasuta, sest teenisin e34 juppide müügilt ostu raha tagasi. Ise kahtlustasime probleemis immot kuna aju ei lülita süüdet sisse. Samas on juttude järgi testitud mootori juhtajudest mõlemal immo välja programmeeritud. Olemas on ka selline vanose juhtmestik, mis on varasemalt e30 peal sõitnud kuid autole pole seda juhtmestiku peale pannud. Katsetasime muidu selle pealepanemata juhtmestikuga maas (andes ajule vajalikud massid ja toited) kas pearelee (süüde) lülitub, kuid seda ta kahjuks ei teinud. Sammuti ei saanud diagnostikaga aju töös veenduda. Vahepeal tuli ka mõte võtta sinna vahele hoopis m30b35, kuid kindlat otsust pole veel langetanud ning see oleneb sellest, kas m50 mootorist saab elulooma või mitte.
Autosse said paigaldatud sellised istmed (pilt pärineb netiavarustest kuna endal pilti pole). Peab mainima, et külgtugi on väga hea ja mugavus parem kui poolkorvil. Mõlemad istmed on ka etteklapitavad. Tulevikus plaan nahatada
Samuti sai soetatud siit samast foorumist väga hea hinnaga M-Tech 2 väikese deameetriga rool (370mm) kuid kahjuks pole see veel minuni jõudnud
Sai toodud ka uued veljed ning hetkeseis on selline.
Tagumine masin kuulub foorumi kasutajale Oliver13 ning sellel hetkel käsil mootori föönitamine. Mootoriks ise M50b28 stroker. Kahjuks pole ta aktiivne foorumikasutaja, aga üritan teid huvitavamate muutustega kursis hoida.
Mõned pildid kui auto veel vabalthingavana liikus (m50b25 nonvanos)
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist foorumlased
Niisiis minu rull number 2.
Esimesest kahjuks minu jaoks asja ei saanud, kuid auto teema on siin:
Teise auto ehituse kasuks otsustasin selle tõttu, et tahtsin ikkagi sellist prillikivi poole pilli, aga esimesest autost oli seda pehmelt öeldes raske teha. Auto nr2 kuulus algselt mu sõbrale, kes tahtis meie kaasabiga auto kere korda teha. Tema mõtted, aga muutusid poole töö pealt ning nii saingi auto soodsalt endale.
Sai siis alustatud põhja keevitamisega. Töid otsustasime teostama hakata õuepeal oleval betoonplatsil, sest seal lahedalt ruumid ümber auto. Kõigepealt siis auto külili.
Nagu rullidel kombeks polnud seal midagi ilusat
Polnud muud kui asusime tööle.
Kui keevitus lõpetatud läks selga happekrunt...
... ja siis krunt ning kivikaitse
Sai ka ketastega sild teise kere pealt ümber visatud:
Hetkel on m50b25TU mootor autol peale, kuid ühtki häält sellest veel kuulnud ei ole (kui välja jätta see, et starter ajab mootorit ringi). Mootoriga ka see halb lugu, et pole selle minevik teada ning see sai ostetud kui põrsas kotis. Mootor tuli poolikuna paigaldatuna E34 pealt ja seega pole mina seda mootorit veel varem töötavana näinud Eelmine omanik ei saanud seda käima ning müüs koos kerega maha. Sisuliselt sain selle mootori tasuta, sest teenisin e34 juppide müügilt ostu raha tagasi. Ise kahtlustasime probleemis immot kuna aju ei lülita süüdet sisse. Samas on juttude järgi testitud mootori juhtajudest mõlemal immo välja programmeeritud. Olemas on ka selline vanose juhtmestik, mis on varasemalt e30 peal sõitnud kuid autole pole seda juhtmestiku peale pannud. Katsetasime muidu selle pealepanemata juhtmestikuga maas (andes ajule vajalikud massid ja toited) kas pearelee (süüde) lülitub, kuid seda ta kahjuks ei teinud. Sammuti ei saanud diagnostikaga aju töös veenduda. Vahepeal tuli ka mõte võtta sinna vahele hoopis m30b35, kuid kindlat otsust pole veel langetanud ning see oleneb sellest, kas m50 mootorist saab elulooma või mitte.
Autosse said paigaldatud sellised istmed (pilt pärineb netiavarustest kuna endal pilti pole). Peab mainima, et külgtugi on väga hea ja mugavus parem kui poolkorvil. Mõlemad istmed on ka etteklapitavad. Tulevikus plaan nahatada
Samuti sai soetatud siit samast foorumist väga hea hinnaga M-Tech 2 väikese deameetriga rool (370mm) kuid kahjuks pole see veel minuni jõudnud
Sai toodud ka uued veljed ning hetkeseis on selline.
Tagumine masin kuulub foorumi kasutajale Oliver13 ning sellel hetkel käsil mootori föönitamine. Mootoriks ise M50b28 stroker. Kahjuks pole ta aktiivne foorumikasutaja, aga üritan teid huvitavamate muutustega kursis hoida.
Mõned pildid kui auto veel vabalthingavana liikus (m50b25 nonvanos)
Muudetud , muutis SiimV