Oleks soov vahetada oma E39 mõne rullika vastu hobiautoks, kere võiks olla kupee ning ilma läbiva roosteta võib vajada värvimist jms. keretöid.
Mootori kohapealt oleks sobiv 1.8-2.5l .(väärtuses ~1500-1800)
Nüüd siis E39-st lähemalt, vigadest nii palju, et roolivõimu pump andis talvel saba ning ei toimi. Kere kohapealt rooste puudub kuid esikapoti äär on "pornolt" värvitud. Suverehvid puuduvad all on 15'' valuveljed koos korralikude naelrehvidega. Sisu väga korralik, istmed väga heas korras.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Oleks soov vahetada oma E39 mõne rullika vastu hobiautoks, kere võiks olla kupee ning ilma läbiva roosteta võib vajada värvimist jms. keretöid.
Mootori kohapealt oleks sobiv 1.8-2.5l .(väärtuses ~1500-1800)
Nüüd siis E39-st lähemalt, vigadest nii palju, et roolivõimu pump andis talvel saba ning ei toimi. Kere kohapealt rooste puudub kuid esikapoti äär on "pornolt" värvitud. Suverehvid puuduvad all on 15'' valuveljed koos korralikude naelrehvidega. Sisu väga korralik, istmed väga heas korras.
Asub Tartumaal
Küsimustele vastan PS!
Mootor: 2.0 110kw
Pildid tehtud 01.09.14 :
Muudetud , muutis approx