Panen ka siia märgi maha, hiljem on endal ka hea auto arengut/taandarengut jälgida. Omanud olen teda natukene üle kuu, selle aja jooksul pole teda suuresti veel remontinud. Tee äärde siiani on jätnud mind korra ja seda ristmikul, kus oli mõni hetk tagasi oli toimunud avarii, mitmekesi ikka lõbusam. Põhjuseks oli siis generaatori pingeregulaator aka. tablet.
Esimese asjana eemaldasin autolt kõik nö. tuuningu- kulmud, potimustaks toonitud tagatuled ja tuulesuunajad, mis isegi meeldivad mulle.
Pole pika jutu mees ja pikk jutt, s**t jutt. Vabandused piltide kvaliteedi pärast.
Kuna mulle ei meeldi sõita nii, et jalad saavad märjaks siis...
Ussipesa
Täna sain siis nii kaugele, et juhi poolse viimase suure tüki sain valmis aga külge ei jõudnud lasta.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Panen ka siia märgi maha, hiljem on endal ka hea auto arengut/taandarengut jälgida. Omanud olen teda natukene üle kuu, selle aja jooksul pole teda suuresti veel remontinud. Tee äärde siiani on jätnud mind korra ja seda ristmikul, kus oli mõni hetk tagasi oli toimunud avarii, mitmekesi ikka lõbusam. Põhjuseks oli siis generaatori pingeregulaator aka. tablet.
Esimese asjana eemaldasin autolt kõik nö. tuuningu- kulmud, potimustaks toonitud tagatuled ja tuulesuunajad, mis isegi meeldivad mulle.
Pole pika jutu mees ja pikk jutt, s**t jutt. Vabandused piltide kvaliteedi pärast.
Kuna mulle ei meeldi sõita nii, et jalad saavad märjaks siis...
Ussipesa
Täna sain siis nii kaugele, et juhi poolse viimase suure tüki sain valmis aga külge ei jõudnud lasta.
Nii jäi ta homset ootama...
Kriitika ja soovitused on oodatud.
Tervitused suvepealinnast!