Panen müüki oma vana mehe hobi. Väga lahe on seda olnud omada, aga vaadates kui vähe see auto on sõitma pidanud ja kui vähe ma teda edasi ehitada viitsin, siis oleks vist mõistlikum anda edasi kelellegi, kellel rohkem peale hakkamist on. Pole vaja teist sellist 4wd auutot X5 kõrvale. Mida ta seisab kogu aeg akut tühjaks ja pidureid rooste?
Kahju on, et päris valmis ta ei saanudki. Vähemalt pole temaga igav olnud
Pilte ja asju näeb EBK teemast koos kogu ajalooga alates 2007.a.
Hella US style esituled
Konditsioneeri paigaldust alustatud. Ahi paigaldatud ja ühendatud, seega koledam töö tehtud. Kompressor ja radikas ette ja gaas sisse + nipet-näpet veel.
Käigukastis on tsentrifugaalklapi raskust kergemaks tehtud -> vahetab käiku üles suurematel pööretel / läheb ägedamalt pöördesse.
Uusi asju on sinna külge läinud niiet halb hakkab. Kõike ei tule meeldegi. Ausalt öeldes on üldse väga vähe mis kasutatuna on rikki/katki läinu asemele pandud. Kõik uued asjad on olnud originaal või võrreldav või paremad.
Mis siin käigu pealt meenub
Pidurid ees Zimmermann Sport puuritud, taga Brembo. Klotsid kõik Ferodo Premium. Pole palju sõitnud nendega. Võtab seisma nagu tänapäevast autot.
Uued tagumised piduritorud ja voolikud pandud eelmine aasta ja pidurivedelik uus
3 uut pidurisadulat Bosch
Uus Nissensi radiaator 2012
Paar tuhat km tagasi vahetatud hammasrihm ja pinguti
MItte ammu uued tagumised amordid Sachs Advantage
Amordipadjad mõlemad tagumised Meyle HD
Stabilisaatoripuksid ees ja taga originaalid
Välimised šarniirid Lemförder
Rooliotsad (vist oli ainult parempoolsed)
Nukkvõll ja nookurid said peale ostu vahetatud ja on tänase seisuga nagu heade õlidega väga hästi sisse sõitnud osad. Mootor käib vaikselt.
Hiljuti pandud süüteküünlad Denso Iridium
Uued süütejuhtmed Bremi
Jagajakaas ja -rootor Bremi
Uued simmerid ja tihendid käigukasti ja vahekasti vahel, uued governori tihendid kastis.
Uued kütusetorud põhjaalused. Originaalid.
Ei meenu praegu rohkem. Teemast saab lugeda, mis ununes.
Mis on vaja teha?
Sõitmist ei sega ükski asi. Sõidab nagu kulda, edasi käib nagu vaja.
Karbid oleks vaja vahetada. Nendeni pole mul järg jõudnud, väljast hullult silma ei riiva.
Roostekohti on veel. Näiteks tagaluugi serv.
Olen seal neid kerepaneele vahetanud ükshaaval ja hulgakesi uute vastu, rohkem pole jõudnud. Värvitud on samuti tükkhaaval ja auto seetõttu kuigivõrd kirju
Ühesõnaga - vanatehnika, aga 4+ seisukorras. Kätt pidevalt masinas ei pea kaugeltki mitte hoidma. Võib mugavalt iga päev kasutada, aga kui huvi, siis tegemist leiab ikka.
Raha on sinna renoveerimisse läinud nii, et lugemine läks mingilt maalt sassi. Ca 6-7teuri kindlasti.
Maksab 2990 euri.
Tingi kui oskad, aga ainult heast ja paremast oma kätega kokku ehitatud autot suvalise sarnase rondi hinnaga ära ei müü.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Panen müüki oma vana mehe hobi. Väga lahe on seda olnud omada, aga vaadates kui vähe see auto on sõitma pidanud ja kui vähe ma teda edasi ehitada viitsin, siis oleks vist mõistlikum anda edasi kelellegi, kellel rohkem peale hakkamist on. Pole vaja teist sellist 4wd auutot X5 kõrvale. Mida ta seisab kogu aeg akut tühjaks ja pidureid rooste?
Kahju on, et päris valmis ta ei saanudki. Vähemalt pole temaga igav olnud
Pilte ja asju näeb EBK teemast koos kogu ajalooga alates 2007.a.
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=49663
Rullika kohta väga rikkaliku varustusega.
Kesklukk,
Signalistasioon Cobra
E.aknad 4x
E.peeglid
Istmesoojendused 2x
Püsikiirusehoidja
Suur OBC
Check Control
Originaal 325ix kärjed 15" 205/50 Uniroyal M+S rehvid
Talverattad 14" naastud originaal plekkvelgedel originaal kilpidega
Udutuled
M-tech 2 rool
Käetoega tagaiste
Stereo + CDbox 6x
Hella US style esituled
Konditsioneeri paigaldust alustatud. Ahi paigaldatud ja ühendatud, seega koledam töö tehtud. Kompressor ja radikas ette ja gaas sisse + nipet-näpet veel.
Käigukastis on tsentrifugaalklapi raskust kergemaks tehtud -> vahetab käiku üles suurematel pööretel / läheb ägedamalt pöördesse.
Uusi asju on sinna külge läinud niiet halb hakkab. Kõike ei tule meeldegi. Ausalt öeldes on üldse väga vähe mis kasutatuna on rikki/katki läinu asemele pandud. Kõik uued asjad on olnud originaal või võrreldav või paremad.
Mis siin käigu pealt meenub
Pidurid ees Zimmermann Sport puuritud, taga Brembo. Klotsid kõik Ferodo Premium. Pole palju sõitnud nendega. Võtab seisma nagu tänapäevast autot.
Uued tagumised piduritorud ja voolikud pandud eelmine aasta ja pidurivedelik uus
3 uut pidurisadulat Bosch
Uus Nissensi radiaator 2012
Paar tuhat km tagasi vahetatud hammasrihm ja pinguti
MItte ammu uued tagumised amordid Sachs Advantage
Amordipadjad mõlemad tagumised Meyle HD
Stabilisaatoripuksid ees ja taga originaalid
Välimised šarniirid Lemförder
Rooliotsad (vist oli ainult parempoolsed)
Nukkvõll ja nookurid said peale ostu vahetatud ja on tänase seisuga nagu heade õlidega väga hästi sisse sõitnud osad. Mootor käib vaikselt.
Hiljuti pandud süüteküünlad Denso Iridium
Uued süütejuhtmed Bremi
Jagajakaas ja -rootor Bremi
Uued simmerid ja tihendid käigukasti ja vahekasti vahel, uued governori tihendid kastis.
Uued kütusetorud põhjaalused. Originaalid.
Ei meenu praegu rohkem. Teemast saab lugeda, mis ununes.
Mis on vaja teha?
Sõitmist ei sega ükski asi. Sõidab nagu kulda, edasi käib nagu vaja.
Karbid oleks vaja vahetada. Nendeni pole mul järg jõudnud, väljast hullult silma ei riiva.
Roostekohti on veel. Näiteks tagaluugi serv.
Olen seal neid kerepaneele vahetanud ükshaaval ja hulgakesi uute vastu, rohkem pole jõudnud. Värvitud on samuti tükkhaaval ja auto seetõttu kuigivõrd kirju
Ühesõnaga - vanatehnika, aga 4+ seisukorras. Kätt pidevalt masinas ei pea kaugeltki mitte hoidma. Võib mugavalt iga päev kasutada, aga kui huvi, siis tegemist leiab ikka.
Raha on sinna renoveerimisse läinud nii, et lugemine läks mingilt maalt sassi. Ca 6-7teuri kindlasti.
Maksab 2990 euri.
Tingi kui oskad, aga ainult heast ja paremast oma kätega kokku ehitatud autot suvalise sarnase rondi hinnaga ära ei müü.
Asub Tallinnas, kontakti saab 5256627
Muudetud , muutis eero