Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
Feedback

Küsimus siis hoovastiku kohta

Küsimus

Kas keegi oskab aitata. Mure siis selline et ennem oli m40b18 peal ja nüüd siis m50b25 koos käigukastiga aga kui salongis käike sisse panen,siis hoovastik nõuab shortshifti.Hoovastik käib liiga pikkalt. Et kui 1 käigu panen ja 2 käigu siis selline tunne,et väänan oma käe liigesest välja :D

Kas seda viga saab parandada kuidagi või tuleb osta shortshift? Kui peaks tulema shortshift siis mille oma sinna sobib?

Ette tänades Alvar

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 4 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Munakast allapoole jääva osa vahele tuleb ilmselt pikendus keevitada, et nihe oleks suurem.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui nüüd pilti vaatad, siis ülemine on originaal ja alumine short shifter.

Võtad oma originaali ja lõikad pooleks munaka ja käiguhoovastiku kinnituse vahelt ja paned sinna vahele jupi ja keevitad kokku tagasi. Mida pikem,see jupp on, seda lühema käiguga käigukang tuleb.

e30ne originaal (vähemalt 316i oma) oli mul suht olematu vahepealse osaga. Asemele panin e46 320d kangi, mis on suht ok, sammuti suhteliselt sama tundus ka e34 525i kang.

Kui tahad, et lühem oleks veel ka salongis olev osa, siis seda on ise raskem teha ja tuleks otsida Z3M või mingi taolise bemmi kangi.

http://www.e90post.c...=1&d=1187277881

Muudetud , muutis zaddam

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Põhimõtteliselt nii saadki kodukootud shortshifteri teha. Shortshifterite põhimõte ongi lihtsalt see, et ülemine osa on lühem ja munakast allapoole jääv osa pikem, kui originaalil. Mida pikema Sa munakast alla poole jääva osa teed, seda lühem käik käigukangile jääb. Samas tuleb arvestada seda, et kuna jõuõlg muutub, siis läheb käigukang sellevõrra ka raskemaks.

VT illustratsioone artikli lõpus.

http://www.twmperformance.com/short-shifter.html

Muudetud , muutis Chulo

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus