Selleks ,et kõik ausalt ära rääkida tuleb alustada algusest ...
August 2018 sai ostetud üks kupee veerev kere millest oli siis plaan ehitada viisakas IS M-Tech ll
Sai seda kere keevitatud ja ehitatud mõnda aega ja siis sai ühest enda igapäeva autost tänu pimedale rekkajuhile ja kindlustusele mootoridoonor ( E36 103kw )
Märts 2020 ,aeg mootor kerele peale aidata.
Juuni 2020 lõi elu veel ühe vimpka sisse
Läbi mingi lolli juhuse selgus et ühel sõbral vedeleb hoovis üleliigne tehase IS E30 kupee kere millel minu jaoks suureks plussiks oli korralik must lagi ja terve armatuur salongis. Sai kiirelt asja arutatud ,summas kokku lepitud ja kere veeres hoovi.
Nagu vana auto ikka ,vajas ka see keevitust siit ja sealt. Ninaraam puudu , karbid ja põhi auklikud jne. Kahjuks oli autol tagasild mingi hetk trummliks vahetunud ja ees olid väiksed püstakud.
Ühtlasi oli puudu enamus sisust.
Juuli 2020 sai ostetud üks õnnetu doonor. Mille alt sai suured püstakud , ketas tagasilla ning millel oli sport kupee sisu 0380 ( mis siis kirjade järgi peaks olema tehase IS riie ) puudu ainult juhiniste.
August 2020 vanalt kerelt mootor maha ja kere uuele omanikule.
September 2020 mootor uuele kerele ja ja kõik sinna juurde kuuluv töö.
Veebruar 2021 mõned kuud õnnetult lumehanges seisnud projekt.
Mootori ja kere juhtmestik pooleli.
Jahutuse ja kütuse süsteem laiali ja enamusest puudulik.
Piduritorustik , käsipidur jne puudu.
Motivatsioon autot ehitada ümmargune null.
Vaikselt sai tegeletud erinevate tükkide otsimise ja ostmisega.
Ja möödaminnes midagi ka nokitsetud auto kallal.
Lõpuks kui mootori juhtmestik sai tehtud ja uus pump paaki läks sai ka mootori käima ja auto liikuma aga mootori töö oli ebaühtlane , jõudu oli puudu. Ja kuna vahepeal oli vaja ka teistele projektidele aega pühendada jäi ta uuesti seisma.
2021/2022 otsustasin et kevadeks peab auto liikuma.
Peale mida järgnes korralik elektri töö. Salongist sai eemaldatud kaks signalisatsiooni. Mootorijuhtmestiknsai heaks.
Umbes neli päeva läks aega et saada korda kogu tulede juhtmestik , kus oli omajagu üllatusi näiteks oli keegi klaasipesuri voolust teinud täistulele voolu aga see ajas kogu süsteemi lolliks ja nii sai otsitud lühist kaks päeva ja siis kadusid salongist tuled mida sai peetud seoseks ja otsitud salongist lühist aga lõpuks oli probleem ühel siis reostaat ja teisel eelpool nimetatud pesuri vool.
Kui veel aru pole saada tekstist siis ma suurem asi elektrik ei ole. Saan hakkama aga läheb aega 😃
Kütusesüsteem sai veel ühe uue pumba sest eelmine oli ilmselt õnnetu juhusega praak ja ei suutnud teostada vajaliku tööd. Ühtlasi oli vaja ümber teha pumba kinnitus ja torustik paagis.
Kogu pidurisüsteem sai uued torud , voolikud ,trossid ja muud nipet-näpet.
Kohu jahutussüsteem sai uued lõdvikud , radika jne
Sai ostetud peoga erinevaid pirne andureid , väiksemaid ja suuremaid juppe nii oe kui häid asendusi.
Vahepeal juba imestasin et rulli on ikka tore omada , üks asi 5€ ja teine asi 6€ aga lõpuks oled ühe päevaga käinud beljas poes ja igaühest ostnud mõne asja - ongi jälle 100€ kulutatud 😃
Krunditud ja külge said uued esimesed tiivad , ühtlasi sai krunditud seelik.
Paar väikest kohta vaja veel keevitada - mis ilmselt saab veebruari lõpuks ka tehtud.
Hetkel edeneb projekt töö ja elu kõrvalt nii kiirelt kui vähegi võimalik. Lumi juba sulab ja kaugel see kevadki on..
Sai üks long-short story ja eks nii mõnigi asi jäi hooga kirja panemata.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Selleks ,et kõik ausalt ära rääkida tuleb alustada algusest ...
August 2018 sai ostetud üks kupee veerev kere millest oli siis plaan ehitada viisakas IS M-Tech ll
Sai seda kere keevitatud ja ehitatud mõnda aega ja siis sai ühest enda igapäeva autost tänu pimedale rekkajuhile ja kindlustusele mootoridoonor ( E36 103kw )
Märts 2020 ,aeg mootor kerele peale aidata.
Juuni 2020 lõi elu veel ühe vimpka sisse
Läbi mingi lolli juhuse selgus et ühel sõbral vedeleb hoovis üleliigne tehase IS E30 kupee kere millel minu jaoks suureks plussiks oli korralik must lagi ja terve armatuur salongis. Sai kiirelt asja arutatud ,summas kokku lepitud ja kere veeres hoovi.
Nagu vana auto ikka ,vajas ka see keevitust siit ja sealt. Ninaraam puudu , karbid ja põhi auklikud jne. Kahjuks oli autol tagasild mingi hetk trummliks vahetunud ja ees olid väiksed püstakud.
Ühtlasi oli puudu enamus sisust.
Juuli 2020 sai ostetud üks õnnetu doonor. Mille alt sai suured püstakud , ketas tagasilla ning millel oli sport kupee sisu 0380 ( mis siis kirjade järgi peaks olema tehase IS riie ) puudu ainult juhiniste.
August 2020 vanalt kerelt mootor maha ja kere uuele omanikule.
September 2020 mootor uuele kerele ja ja kõik sinna juurde kuuluv töö.
Veebruar 2021 mõned kuud õnnetult lumehanges seisnud projekt.
Mootori ja kere juhtmestik pooleli.
Jahutuse ja kütuse süsteem laiali ja enamusest puudulik.
Piduritorustik , käsipidur jne puudu.
Motivatsioon autot ehitada ümmargune null.
Vaikselt sai tegeletud erinevate tükkide otsimise ja ostmisega.
Ja möödaminnes midagi ka nokitsetud auto kallal.
Lõpuks kui mootori juhtmestik sai tehtud ja uus pump paaki läks sai ka mootori käima ja auto liikuma aga mootori töö oli ebaühtlane , jõudu oli puudu. Ja kuna vahepeal oli vaja ka teistele projektidele aega pühendada jäi ta uuesti seisma.
2021/2022 otsustasin et kevadeks peab auto liikuma.
Peale mida järgnes korralik elektri töö. Salongist sai eemaldatud kaks signalisatsiooni. Mootorijuhtmestiknsai heaks.
Umbes neli päeva läks aega et saada korda kogu tulede juhtmestik , kus oli omajagu üllatusi näiteks oli keegi klaasipesuri voolust teinud täistulele voolu aga see ajas kogu süsteemi lolliks ja nii sai otsitud lühist kaks päeva ja siis kadusid salongist tuled mida sai peetud seoseks ja otsitud salongist lühist aga lõpuks oli probleem ühel siis reostaat ja teisel eelpool nimetatud pesuri vool.
Kui veel aru pole saada tekstist siis ma suurem asi elektrik ei ole. Saan hakkama aga läheb aega 😃
Kütusesüsteem sai veel ühe uue pumba sest eelmine oli ilmselt õnnetu juhusega praak ja ei suutnud teostada vajaliku tööd. Ühtlasi oli vaja ümber teha pumba kinnitus ja torustik paagis.
Kogu pidurisüsteem sai uued torud , voolikud ,trossid ja muud nipet-näpet.
Kohu jahutussüsteem sai uued lõdvikud , radika jne
Sai ostetud peoga erinevaid pirne andureid , väiksemaid ja suuremaid juppe nii oe kui häid asendusi.
Vahepeal juba imestasin et rulli on ikka tore omada , üks asi 5€ ja teine asi 6€ aga lõpuks oled ühe päevaga käinud beljas poes ja igaühest ostnud mõne asja - ongi jälle 100€ kulutatud 😃
Krunditud ja külge said uued esimesed tiivad , ühtlasi sai krunditud seelik.
Paar väikest kohta vaja veel keevitada - mis ilmselt saab veebruari lõpuks ka tehtud.
Hetkel edeneb projekt töö ja elu kõrvalt nii kiirelt kui vähegi võimalik. Lumi juba sulab ja kaugel see kevadki on..
Sai üks long-short story ja eks nii mõnigi asi jäi hooga kirja panemata.
Aga proovib siis edaspidi paremini.