Seisuga 2019 suvi on originaalist säilinud esiklaasi raam, ukseraami, pool katust ja pool põhja. Originaal juppe suht vähe, milleks on esiklaas, ukse lingid ja lukumehanismid, taga tuled ja kojamehe plastikud. Kogu auto ehitatud 8,5 sekundi nõuetele SFI ja FIA järgi.
Kere:
Kiirenduse 8,5 sekundi nõuetele vastav turvapuur ja "kookon" mis juhi ümber.
Ees originaal poolraamid, ülejäänud ehitatud toru peale. Tagumised poolraamid veel säilinud kui kõvasti modifitseeritud.
Nina üks suur fiiber detail
Peale c-piilarit auto kõik üks fiiber detail ning tagastange eraldi fiiber
Uksed originaalid aga kergendatud, taga uste välise pleki asemel fiiber
Katuseluuk asendatud fiibriga.
Pidurdus vari.
Veermik:
e39 3.0d käigukast
Autokardana eritellimusel tehtud kardaan, ilma vahepukita. Väidetavalt kannatab kuni 3500nm
Ees säilinud originaal sillatala kinnitused kuni sarniiri pesani, ülejäänud sillatala torust.
Originaal võimuta roolilatt
Ise tehtud esi õõtsad, cr-mo materjalist.
BC coilid, 51mm püstakud, e46 3.0d suured pidurid, e36 rummud.
Taga sild e39 3.0d alt.
Sillatala modifitseeritud, õõtsad ise tehtud ning silla kinemaatikat ka natuke modifitseeritud.
type 210 2,81 ülekandega differ, 3.0d originaal pooltejled, 3.0d pidurid.
Usa päritolu miskid popimad kiirenduseks mõeldud coilid, Strange Engineering tootja omad.
Samuti Usa päritolu Weld Wheel toodetud 10" lai 15" üli kerged veljed.
Dragi slikid, 11,5" laia kontakt pinnaga.
Mootor:
M50b25 baasil ehitatud, ca 2,9L turbokas
2,8 väntvõll
sepiskeps
85mm sepiskolb
Vända liini tugevdus plaat + ARP raami poldid.
teras rõngastega kaane tihend
modifitseeritud arp kaane poldid
kaas tehtud Windorfis
2x sisselaske nukad, orig tõukurid ning klapivedrud
s54 ITB'd ja ise tethud sisselaske flants + pleenum.
Topelt pihustid per silinder.
Ise tehtud õlifiltri adapter plaat ja m60b40 õlifiltri jalg.
Väike shot nitrot, turbo äratamiseks.
Mootor tarbib puhast etanooli, mida edastavad 1+3 boschi 044 kütuse pumpa.
Ise tehtud kogu auto elekter + mootori elekter.
Mootorit juhib MaxxEcu aju.
Kõik ehitatud oma sõpradega, omas garaasis. Fiibri tööd, värvimine ning mootori "masinatööd" ainult tellitud.
Kõik sai alguse sellest, kui tekkis mõte et tehase m20b25 vahetada uuema vastu ning tuli välja et kere oli tegelikult koledasti mäda. Siis jooksvalt tekkis mõte et teha tänavalegaalne turvakaar ning nii see pall veerema läks. Alguses polnud kindlat plaani, mis saab. Kuidagi kogemata jõudis auto ametlikule kiirendusele kus sõitsi 12,2-11,5 aegasi. Kui üks hetk kogematta tuli 9,9 aeg ning siis oli auto saatus määratud.
Hetkel parim 402m saavutus on
aeg : 9.693
60ft : 1,47
lõppkiirus 229km/h
Võistlus kaal 1227kg koos minuga, 53% sellest kaalust esi sillal.
Rohkem infot ning pilte facebookis ja instagrammis : Harri's Weldworks.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
1989 juuni 325i touring.
Seisuga 2019 suvi on originaalist säilinud esiklaasi raam, ukseraami, pool katust ja pool põhja. Originaal juppe suht vähe, milleks on esiklaas, ukse lingid ja lukumehanismid, taga tuled ja kojamehe plastikud. Kogu auto ehitatud 8,5 sekundi nõuetele SFI ja FIA järgi.
Kere:
Kiirenduse 8,5 sekundi nõuetele vastav turvapuur ja "kookon" mis juhi ümber.
Ees originaal poolraamid, ülejäänud ehitatud toru peale. Tagumised poolraamid veel säilinud kui kõvasti modifitseeritud.
Nina üks suur fiiber detail
Peale c-piilarit auto kõik üks fiiber detail ning tagastange eraldi fiiber
Uksed originaalid aga kergendatud, taga uste välise pleki asemel fiiber
Katuseluuk asendatud fiibriga.
Pidurdus vari.
Veermik:
e39 3.0d käigukast
Autokardana eritellimusel tehtud kardaan, ilma vahepukita. Väidetavalt kannatab kuni 3500nm
Ees säilinud originaal sillatala kinnitused kuni sarniiri pesani, ülejäänud sillatala torust.
Originaal võimuta roolilatt
Ise tehtud esi õõtsad, cr-mo materjalist.
BC coilid, 51mm püstakud, e46 3.0d suured pidurid, e36 rummud.
Taga sild e39 3.0d alt.
Sillatala modifitseeritud, õõtsad ise tehtud ning silla kinemaatikat ka natuke modifitseeritud.
type 210 2,81 ülekandega differ, 3.0d originaal pooltejled, 3.0d pidurid.
Usa päritolu miskid popimad kiirenduseks mõeldud coilid, Strange Engineering tootja omad.
Samuti Usa päritolu Weld Wheel toodetud 10" lai 15" üli kerged veljed.
Dragi slikid, 11,5" laia kontakt pinnaga.
Mootor:
M50b25 baasil ehitatud, ca 2,9L turbokas
2,8 väntvõll
sepiskeps
85mm sepiskolb
Vända liini tugevdus plaat + ARP raami poldid.
teras rõngastega kaane tihend
modifitseeritud arp kaane poldid
kaas tehtud Windorfis
2x sisselaske nukad, orig tõukurid ning klapivedrud
Turbobanditi TB80 Bazooka turbo, 80mm külmapoole tiivikuga
2x replica wastegated
4" suht lühike otsetoru.
s54 ITB'd ja ise tethud sisselaske flants + pleenum.
Topelt pihustid per silinder.
Ise tehtud õlifiltri adapter plaat ja m60b40 õlifiltri jalg.
Väike shot nitrot, turbo äratamiseks.
Mootor tarbib puhast etanooli, mida edastavad 1+3 boschi 044 kütuse pumpa.
Ise tehtud kogu auto elekter + mootori elekter.
Mootorit juhib MaxxEcu aju.
Kõik ehitatud oma sõpradega, omas garaasis. Fiibri tööd, värvimine ning mootori "masinatööd" ainult tellitud.
Kõik sai alguse sellest, kui tekkis mõte et tehase m20b25 vahetada uuema vastu ning tuli välja et kere oli tegelikult koledasti mäda. Siis jooksvalt tekkis mõte et teha tänavalegaalne turvakaar ning nii see pall veerema läks. Alguses polnud kindlat plaani, mis saab. Kuidagi kogemata jõudis auto ametlikule kiirendusele kus sõitsi 12,2-11,5 aegasi. Kui üks hetk kogematta tuli 9,9 aeg ning siis oli auto saatus määratud.
Hetkel parim 402m saavutus on
aeg : 9.693
60ft : 1,47
lõppkiirus 229km/h
Võistlus kaal 1227kg koos minuga, 53% sellest kaalust esi sillal.
Rohkem infot ning pilte facebookis ja instagrammis : Harri's Weldworks.
Pildid tegi Airi L
Muudetud , muutis Lillevars