Sai siis kevadel Tallinnast ära toodud üks e30. Mõningad aastad tagasi sai omatud pre-fl ja 4ukselist, kuid ka siis juba tekkis soov fl ja kupee järgi. Nüüd siin mõningad kuud sai portaale jälgitud ning siit foorumist ka ta leitud. Kuulutus vist oli üleval olnud paar tundi kui ta leidsin. Kiire kõne ja jutt sobis, sai järgmine päev kokkusaamine kokkulepitud. Kuna aga mure seisnes selles, et mootoris kolin siis sai ta treilaga Tartusse toodud. Tehase 316i, manuaal, kupee, üsna lisadevaene, kuid see mind eriti ei kõigutanud. Vahele pandud m20b25 stroker ning ees jämedad püstakud ja taga suure korpusega differ. Mõni aasta tagasi ka ülevärvi saanud, kuid iluvigu jagub. Mootor lahti võetud ja selgus et viga 1.silindri saale ringi käinud. Tellitud ports tihendeid ja uusi varuosi ning hakatud väntvõlli otsima. Leidsin terve alumise 2.7 otsa, kuid lahtivõttes selgus et seegi juba remontmõõtu treitud ning mitte kõige osavamal sepal, viskumine oli päris suur. Peale selle selgus et 4. 5. ja 6. silindri kolvirõngaste vahel mõrad. Õnneks sai Valgast nii 3 õigesmõõdus kolbi kui ka 2.7 väntvõlli. Läksid ka uued kepsud. Kokkuladudes selgus, et tellitud saaled vaid ühelt poolt õlikanaliga ning tuli need uued tellida. Korraga sai ka igaks kolmeks juhuks kaas üle lihvitud ning klapipesad üle käidud. Mootor koos ning vahele tõstetud, sai tegelema hakatud velgedega. Kuna endale autoga kaasas olevad 15" BBS replikad ei istunud, sai ostetud 16x9 laiad Borbet T-d. Lihvitud oranz värv maha ning värvitud hõbedaseks. Nüüd vaja veel randid ära lihvida ning poleerida. Teine asi mis häiris oli japan style summuti, mis sai asendatud 2 otsalise DTM stiilis summutiga. Vahele veel E93 alt reso et väga ei kisaks. Kolmandaks sai puhastatud tagatuled toonlakist ning väljanägemine muutus palju paremaks. Veidike sissesõitu tehtud ja oli aeg ülevaatusele minna. Sai siis plekkidele 205/55R15 rehvid peale pandud ning minek, veidi kahtlusi oli istmete osas. Kuna sisse pandud Evo-8 istmed, mis pole kupeele sobilikud. Sellega seoses, kui kellelgi Tartu kandis vaja laenata ülevaatuseks või arvele võtuks orig. mõõdus velgi koos rehvidega siis võib kirjutada. Nokitsemist auto kallal jagub, ilmselt plaanis veidi tagaosa madaldada ning kütuse- ja piduritorustik uus vedada. Lisan ka mikro4001 tehtud teema antud masinast ning mõned pildid:
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Sai siis kevadel Tallinnast ära toodud üks e30. Mõningad aastad tagasi sai omatud pre-fl ja 4ukselist, kuid ka siis juba tekkis soov fl ja kupee järgi. Nüüd siin mõningad kuud sai portaale jälgitud ning siit foorumist ka ta leitud. Kuulutus vist oli üleval olnud paar tundi kui ta leidsin. Kiire kõne ja jutt sobis, sai järgmine päev kokkusaamine kokkulepitud. Kuna aga mure seisnes selles, et mootoris kolin siis sai ta treilaga Tartusse toodud. Tehase 316i, manuaal, kupee, üsna lisadevaene, kuid see mind eriti ei kõigutanud. Vahele pandud m20b25 stroker ning ees jämedad püstakud ja taga suure korpusega differ. Mõni aasta tagasi ka ülevärvi saanud, kuid iluvigu jagub. Mootor lahti võetud ja selgus et viga 1.silindri saale ringi käinud. Tellitud ports tihendeid ja uusi varuosi ning hakatud väntvõlli otsima. Leidsin terve alumise 2.7 otsa, kuid lahtivõttes selgus et seegi juba remontmõõtu treitud ning mitte kõige osavamal sepal, viskumine oli päris suur. Peale selle selgus et 4. 5. ja 6. silindri kolvirõngaste vahel mõrad. Õnneks sai Valgast nii 3 õigesmõõdus kolbi kui ka 2.7 väntvõlli. Läksid ka uued kepsud. Kokkuladudes selgus, et tellitud saaled vaid ühelt poolt õlikanaliga ning tuli need uued tellida. Korraga sai ka igaks kolmeks juhuks kaas üle lihvitud ning klapipesad üle käidud. Mootor koos ning vahele tõstetud, sai tegelema hakatud velgedega. Kuna endale autoga kaasas olevad 15" BBS replikad ei istunud, sai ostetud 16x9 laiad Borbet T-d. Lihvitud oranz värv maha ning värvitud hõbedaseks. Nüüd vaja veel randid ära lihvida ning poleerida. Teine asi mis häiris oli japan style summuti, mis sai asendatud 2 otsalise DTM stiilis summutiga. Vahele veel E93 alt reso et väga ei kisaks. Kolmandaks sai puhastatud tagatuled toonlakist ning väljanägemine muutus palju paremaks. Veidike sissesõitu tehtud ja oli aeg ülevaatusele minna. Sai siis plekkidele 205/55R15 rehvid peale pandud ning minek, veidi kahtlusi oli istmete osas. Kuna sisse pandud Evo-8 istmed, mis pole kupeele sobilikud. Sellega seoses, kui kellelgi Tartu kandis vaja laenata ülevaatuseks või arvele võtuks orig. mõõdus velgi koos rehvidega siis võib kirjutada. Nokitsemist auto kallal jagub, ilmselt plaanis veidi tagaosa madaldada ning kütuse- ja piduritorustik uus vedada. Lisan ka mikro4001 tehtud teema antud masinast ning mõned pildid: