Hüppa postitusse
Postitatud
comment_132789

Sai siis kevadel Tallinnast ära toodud üks e30.  Mõningad aastad tagasi sai omatud pre-fl ja 4ukselist, kuid ka siis juba tekkis soov fl ja kupee järgi. Nüüd siin mõningad kuud sai portaale jälgitud ning siit foorumist ka ta leitud. Kuulutus vist oli üleval olnud paar tundi kui ta leidsin. Kiire kõne ja jutt sobis, sai järgmine päev kokkusaamine kokkulepitud. Kuna aga mure seisnes selles, et mootoris kolin siis sai ta treilaga Tartusse toodud. Tehase 316i, manuaal, kupee, üsna lisadevaene, kuid see mind eriti ei kõigutanud. Vahele pandud m20b25 stroker ning ees jämedad püstakud ja taga suure korpusega differ. Mõni aasta tagasi ka ülevärvi saanud, kuid iluvigu jagub. Mootor lahti võetud ja selgus et viga 1.silindri saale ringi käinud. Tellitud ports tihendeid ja uusi varuosi ning hakatud väntvõlli otsima. Leidsin terve alumise 2.7 otsa, kuid lahtivõttes selgus et seegi juba remontmõõtu treitud ning mitte kõige osavamal sepal, viskumine oli päris suur. Peale selle selgus et 4. 5. ja 6. silindri kolvirõngaste vahel mõrad. Õnneks sai Valgast nii 3 õigesmõõdus kolbi kui ka 2.7 väntvõlli. Läksid ka uued kepsud. Kokkuladudes selgus, et tellitud saaled vaid ühelt poolt õlikanaliga ning tuli need uued tellida. Korraga sai ka igaks kolmeks juhuks kaas üle lihvitud ning klapipesad üle käidud. Mootor koos ning vahele tõstetud, sai tegelema hakatud velgedega. Kuna endale autoga kaasas olevad 15" BBS replikad ei istunud, sai ostetud 16x9 laiad Borbet T-d. Lihvitud oranz värv maha ning värvitud hõbedaseks. Nüüd vaja veel randid ära lihvida ning poleerida. Teine asi mis häiris oli japan style summuti, mis sai asendatud 2 otsalise DTM stiilis summutiga. Vahele veel E93 alt reso et väga ei kisaks. Kolmandaks sai puhastatud tagatuled toonlakist ning väljanägemine muutus palju paremaks. Veidike sissesõitu tehtud ja oli aeg ülevaatusele minna. Sai siis plekkidele 205/55R15 rehvid peale pandud ning minek, veidi kahtlusi oli istmete osas. Kuna sisse pandud Evo-8 istmed, mis pole kupeele sobilikud. Sellega seoses, kui kellelgi Tartu kandis vaja laenata ülevaatuseks või arvele võtuks orig. mõõdus velgi koos rehvidega siis võib kirjutada. Nokitsemist auto kallal jagub, ilmselt plaanis veidi tagaosa madaldada ning kütuse- ja piduritorustik uus vedada. Lisan ka mikro4001 tehtud teema antud masinast ning mõned pildid:

F5812AE3-8245-41BA-9857-307DED169FC4.jpeg.9c8f09ff5e0d5dd984d75f6612fc321b.jpeg

6C4BE8E8-DF6F-495D-AF16-689425B1B6AB.jpeg.3ed1ca9224f59b4f7450bd6f5ddd53dc.jpegDEADAD63-BD20-4323-A2AF-5A712A3455EC.jpeg.ff5dddbdf02d89b5ea6de6e7641526c5.jpegE7F14825-8678-4F2F-8668-7377EB50E2C7.jpeg.3f2282dab0c8bc572f0b8195557fb93c.jpeg56242641_579945762512526_3264221466182287360_n.jpg.6f60427d07c336980291210b51eb1675.jpgDE5680A2-234E-4249-881A-AEC052909E2B.jpeg.ede121300bd9e9750639f941066902f3.jpeg

 

Esiletõstetud vastused

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_134364

Aeg jõudnud sinnamaale et suvi läbi ja talv tikub peale. Seega veel viimased sõidud ja garaazi talvituma. Suvega sai sõidetud kuskil 2000km, vahepeal miskit suurt tehtud ei olegi. Vahepeal sai huvi pärast mõõdetud ka kompressioon, kõik silindrid ilusti 12bar . Autodata norm 10-11, seega võib rahule jääda :D . Taha sai -40mm madalduse asemel -60mm, ette evo stiilis põllelisa, samuti teine rool. Ei suuda otsusele jõuda luugi spoileri osas, kas panna m-tech 2 või evo stiilis spoiler. Lisaks veel paar sügisest pilti.

 

DSC_5813.jpg.d051ac779c2425594f1d085bf83387dc.jpg DSC_5822.jpg.d85b09b34c7b6c1bc2b1353fa8276c87.jpg DSC_5829.jpg.8b10be590e225c5a792f31b95915b975.jpg

Muudetud , muutis Sndr

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_139098

Aasta jälle möödas ning talvel sai siis auto laiali võetud. Kuna auto oli 2016a üle värvitud, kuid tagatiibadel oli paar mulli üleval, said tiivad haljaks lastud ning see vaatepilt ei olnud hea. Eelmine sepp lihtsalt väikse lapi peale keevitanud paari punktiga ning seal kus keevitust polnud, oli roose all. Samuti tüüpkohad, esijalgade juures nurgad, taga kütuseluugi taga olev sisekoobas lihtsalt lapp peale needitud, silikon peale ning värv selga. Õnneks oli neid neete lihtsam kätte saada, kui keevisliidet. Seega tuli juba korraga terve kere keevitustööd ette võtta, kui juba siis juba. Põhjaall said pisemadki roostekohad puhtaks lastud, augud välja lõigatud, uued lapid asemele, uus tagapõlle alaosa, taga sisekoopad, tiivaääred, kaitsmekarbi alune, esijalge alused jne. Uus müramatt peale ning värvi. Eelnevalt oli värvitud nii, et aknad, tihendid jne lihtsalt kinni kaetud ja lakk voolama lastud mitmest kohast. Uksed lainetasid, tiivad lainetasid. Seekord läks kambrisse värvi. Korralik vesivärv selga ning sai auto kokku pandud. Mõned pisiasjad veel puudu, kuid jõuab talvel ära teha. Hetkel said ka uued udukad külge, piltidel vanad. Samuti said silda kõik uued polüpuksid, ette coilid, typ188 3.91 lsd, uus kütusetrass, piduritrass, uued kettad,klotsid,trossid, kivikaitse. Nüüd siis saanud veidi üle kuu sõita ja aeg taas garaazi talveks ära panna. Saab salongipoole ettevõtta ja vaikselt nokitseda uueks hooajaks. 

121678247_3677333345639617_7940333405560311824_n.jpg.2ce16bce3acb7c92a699a834e5ef0696.jpg

 

121965441_803256560493942_1841536089571424371_n.jpg.0dab64a17994f3f75de99b22d6a997e8.jpg

 

121962752_350519289356928_6740387449173447768_n.jpg.dd19e12f32d50d1c51475459d3831922.jpg

 

121674847_687588308838937_7196160631224377949_n.jpg.5eb4239eaa0446f0470fb8e5ae287822.jpg

 

122228793_834662217351023_5462663924639271244_n.jpg.dd424637b1a269a41f80a9550b7d348e.jpg

 

121566774_661193644789867_3980001104149021408_n.jpg.5457a5b5b3f54607592e19b4cc158a40.jpg

 

121483606_1104165593319454_5648364104836799432_n.jpg.e301f4c2ccafbbb296681cc547031b3f.jpg

 

121538095_372508957264889_6425064667690676114_n.jpg.50ff195b69a4f399c465dd9aa3149905.jpg

 

Viimase kahe pildi õigused kuuluvad Karl Timmerile.

 

Muudetud , muutis Sndr

  • 2 aastat hiljem...
  • Autor
comment_153171

Long time no see,

 

Viimasest postitusest mõni aasta möödas ning auto ennast ilusasti ülal pidanud. Vahepeal on auto saanud uued käändmiku külge keevitatud MTS coilid, uued Japan racing veljed, mtech 2 rooli, evo repsi antitiiva, uue geneka, rv pumba, roolilatt taastatud, uued klapivahe seibid ja muud hoolt sinna juurde. Samuti sai talvel paigaldatud autole keraamika peale, et uus värv paremini säiliks. Jutu kõrvale mõni pilt ka.

 

51599681461_36a154de22_o.jpg.5379b6ff1d3fe4528d6e6b8d9b444e47.jpg

51603596883_3e31736c5c_o.jpg.e67e81b59fdcee3925a0143559503baf.jpg355046988_9424348780970508_3071371508114606213_n.jpg.32e1b720c172e4ab8e1851ddacc14c5a.jpg355112825_1020324145623487_3956052693512080878_n.jpg.6f8b9f36dcfeeda2d5bb32f57ae15edd.jpg

355583075_770788941392707_4165382265433977765_n.jpg.9ceb604dd4f5b2f4dacb88c842320372.jpg

 

Kui keegi tunneb, et tal on õnnest just täpselt see auto puudu, siis võib teha omapoolse hinnapakkumise. Edasimüüjatele või kiirmüügi hinnaga ostjatele see sõiduk ei ole. 

Kel suurem huvi saab eraldi kontakti võtta ning lisainfot, pilte ja kõike muud mis pähe tuleb küsida.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.