kaasaelajate pideval survel olen jõudnud hetkeni, mil kirjutada teema oma neljarattalisest olevusest. 26 aastat tagasi veeres liinilt, mõned kuud tagasi tuttava hoovist ning nii lihtne ongi.
mis vahepeal tehtud?
- eestis registreerimine, mõistlikus mõõdus rattad koos rehvidega, põllelisa + keskel asetsev plastik, uued neerud, puhtad naerusuuga esituled, kahe paagiga aknapesusüsteem asendatud lihtsa ühe paagiga, kaks korda sisu vahetatud, talutav helisüsteem, lõhutud karteripõhi ning uus paigaldatud (tervitan seejuures makita madalduse autorit - nüüdseks korralikud madaldusvedrud), stanged ning karbi ülemised ääred originaalikohaselt valgeks värvitud jne.
üldpilt peaks eelneva loetelu põhjal selge olema: liikur ei seisa passiivsetes kätes.
rohkemaga ei hakkagi esialgselt liputama. head õhtut!
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
kaasaelajate pideval survel olen jõudnud hetkeni, mil kirjutada teema oma neljarattalisest olevusest. 26 aastat tagasi veeres liinilt, mõned kuud tagasi tuttava hoovist ning nii lihtne ongi.
mis vahepeal tehtud?
- eestis registreerimine, mõistlikus mõõdus rattad koos rehvidega, põllelisa + keskel asetsev plastik, uued neerud, puhtad naerusuuga esituled, kahe paagiga aknapesusüsteem asendatud lihtsa ühe paagiga, kaks korda sisu vahetatud, talutav helisüsteem, lõhutud karteripõhi ning uus paigaldatud (tervitan seejuures makita madalduse autorit - nüüdseks korralikud madaldusvedrud), stanged ning karbi ülemised ääred originaalikohaselt valgeks värvitud jne.
üldpilt peaks eelneva loetelu põhjal selge olema: liikur ei seisa passiivsetes kätes.
rohkemaga ei hakkagi esialgselt liputama. head õhtut!