Hüppa postitusse
Postitatud

Vahetasin väikese difri suure vastu. E30 168mm difri pooltelgede flantsid on M8 poltidega. E34 alt tulnud 188mm difril aga M10 poltidega.

Auto sõidab, flantsid on füüsiliselt vahetatavad. Simmeripind on õiges kohas ja sama läbimõõduga. Plekist kraed katavad vahed enam-vähem ära.

Aga kui elujõuline see kompott pikemas perspektiivis on? Kas peaksin e30 suure difri flantse otsima? On need M10 poltidele? Ja siis ei sobi ka poolteljed, kuna need 8mm poldiavadega.

Jagage teadmisi/mõtteid sel teemal :)

Esiletõstetud vastused

Poolteljed kõik ühed.  E30 typ 188 ka m8 poltidega. Kindluse mõttes 12.9 ja ei näe seal küll probleemi.

  • Autor

Poldid panin samad, millega väike differ all oli. Torx (või E14 peaga). Vist originaalid.

Ilma liimita esialgu, kuna pole kuulnud, et uuematel Bemaritel poldid lahti tulema kipuksid (nagu mu e21-l).

Polnud seda õiget padrunit kaasas ja ajasin asja 10-se padruniga ära.

Tänan vastamast!

Teemavälist juttu ka: e30 kaanega ei mahtunuks suur differ alla. Puksikõrv jäänuks umbes kere küljes oleva tagumise kinnituse keskele. 168mm differ oli all, sild paigas, tala sirge jne.

On keegi sellise murega ka kokkupuutunud?

Muudetud , muutis sillufromIV

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus