-
Postitusi
39 -
Registreerus
-
Viimati külastas
Postituse tüüp
Profiilid
Foorumid
Sündmused
Postitused, mis weix2000 postitas
-
-
Kes, kus ja keda nägi
asukohas Vaba teema
-
Kus poest vajaliku freesi (12mm) leiab?
-
Plaadid on külge keevitatud, aga nüüd ei oska kuidagi vanasid avasid ovaalseks teha.
Mis moodi saab avad vastavalt http://foorum.e30.ee/topic/6320-tagasilla-camber-ja-toe-plaadid-uus-partii/ ühte mõõtu?
-
ja peab vist
UM'ist ka läbi käima, et mõningad tüüblid tellida.....oi neid läheb
Soovitan Tartust Sepa Keskusest tüübleid vaadata enne kui UM minna. Seal on kah igast tüübleid, aga parema hinnaga kui UM.
-
Samas kunagi tegi kasutaja Alar ka sama ja temalgi oli tehtud pilt passist aga ei mäleta kas oli kubatuur muudetud või ei, ümerehitus oli küll
-
kas keegi on ametlikult arkis kinnitanud e30 peale M30 tüübi mootori? Saab seda legaalselt teha? Täpsemalt on siis küsimus M30B35 mootori kohta, ennem oli peal 2.7l mootor.
BMW Klubis sellest juttu natuke.
-
Mida see INSPECTION tuli/kiri seal tähendab üldse?
Hakkas endal ka see põlema :roll:
-
Panin kah oma autole (325) e36 roolilati. Enne oli e30 võimuga latt all. Kinnitusi ei painutanud/lõiganud/puurinud, sain ilma hakkama. Paras nikerdamine on, et latt oma kohale saada, aga mingi nurga all läheb ilusti ilma midagi lõhkumata. Õlijahutust poleks mitte mingi valemiga külge saanud jätta, kuna latt niigi suht karteri lähedal. Nuudi lükkasin nii pikalt sisse kui sai ja kinnitasin lati samadest avadest kust e30 lati võtsin. Lati küljes olev õlitoru jäi kah kuhugi vastu, aga mahtus siiski. Lati kinnituse paksuse vahe oli 12 või 14mm.
[size=7]Tegin mobiiliga pilte, midagi ikka aru saab[/size]
-
E30 puhul pole ju passi rehvimõõte kantud, seega suht ükskõik, mis sinna alla paned. Kui 30-40% võimsuse kasvu soovid ametlikult registreerida siis pead küll väga-väga hea projekti kirjutaja olema. Selleks peab kindlasti tegema põhjalikud joonised ja seletused asja toimimise jms kohta.
Praeguste seaduste kohaselt on sellist võimsuse kasvu ametlikult registreeritud saada imo praktiliselt võimatu.
-
kas need kaitsemete tugevused kehtivad kõigile e30 mudelitele? ka 318i le?
Jah, elektri osa, va mootori oma on olenemata mootorist ju sama.
-
50% autodest olid punased ja kõik autod peale minu oma facelift kerega. Poleks osanud arvatagi, et ma ainuke prefacelift esindaja. Kaheukselisi oli kah ainult mõni üksik. Pildid
-
Mida peaks veel koos amortidega vahetama? Kas tugilaager tuleb alati ära vahetada ja kuidas selle korrasolekut üldse kontrollida?
-
Realoem näitab kuni 1986/11 ühe koodiga ja sealt edasi erineva koodiga roolilatte. Erinevad on ka tihendikomplektide koodid. Oskab keegi öelda, et mis nende erinevused on?
-
M50 mootorivahetus
asukohas Õpetused - Teadmiseks
First I would like to give a word of advise to anyonedoing this swap...
Äkki paned teksti originaallingi kah siia? Tekstis on vahepeal juttu, et vaata piltidelt, aga pilte pole.
-
Kas ka vihmase ilmaga toimub kokkusaamine?
-
kui rahulikult sõita siis on kogu aeg fooris roheline tuli :roll: edaspidi tean...saab vblla rutem töölt koju aga jah...peatusime ju kokkulepitud kuhas hawai expressi juures, et teisi järele oodata ja see koht kuhu läksime oli ka ju teada...ma ei mõista. oleks võinud laagris oodata kui seal veel ühtegi autot ei olnud või kui väga maha jäid siis ikkagi järele sinna tulla. olime seal tunnikese.
Seda, et vahepeal peatus on ma üldse ei kuulnudki ja kohanimest suht vähe kasu kuna linna ei tunne :wink: Ma oleks võinud ju kellegi tel. nr kah hankida, aga kui maha jäin siis tuju langes kohe ja ei viitsinud jamada.
-
Minule lõppes antus üritus suht ruttu Kui sealt kogunemiskohast ära hakkasime minema siis jäin vist kolonnis viimaseks ja esimese foori all oli mul kohe punane tuli ja peale seda ei näinud enam ühtki e30 kerega autot. Niipalju siis rahulikust sõitmisest kolonnis :roll:
Kes, kus ja keda nägi
asukohas Vaba teema
Postitatud
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=22292&start=240