Hüppa postitusse

CirrusBlueE30

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis CirrusBlueE30 postitas

  1. Tere, Kellegil oleks pakkuda tagumisi kettastega õõtsasi E30ne kerele?
  2. Tere, Otsin, kas kellegil seisab või müüb LSD E30 jaoks?
  3. Tere Otsin esi istmete reelingut, mis oleks originaal istmete alt.
  4. Nüüdseks peaaegu aasta möödas E30 ostmisest. Mis sai tehtud: Talvel E30 magas soojas garaažis. Selle ajaga sai aastavahetusel toodud kusagilt võrust 200€ M52B25TU. Sai ostetud Getrag 220( kuna ZF 5 speed ulmeliselt kalliks läinud). Sai ette valmistatud mootor: S355 mootorkäppad, Poola roostevabas väljalase kollektor, kerge hooldus, rullikud vahetatud, A/C pump eemaldatud, roolivõimu pump eemaldatud, lühem kiil rihm peale pandud, blocki tehtud uued keermed(vanad persses), lihtsamalt kättesaadavad tihendid vahetatud, E34 M50 õlipann külge pandud, E38 328i õlivõttur, karteri jahutus delete(läheb õli püüdja vahele), sai juurde võetud aju MS42(sai immo delete ja pärast Cat lambda delete). Kuna kõik toimus mega kiirelt siis mul kahjuks palju klipe ja pilte pole. Sai rohkemalt keskenduda tegemisele. Sai veel juurde aretatud kütuse süsteemi koos pumbaga, kuna eelnevalt oli karburaatori kütuse süsteem. Pump vahetatud 325i puma vastu, sai veetud vasktoru mööda kere kuna oli koht juba olemas sellele tegi asja lihtsamaks. Juhtmed veetud läbi sisu. Sai vahetatud ka gaasihoovastiku tross E39 gaasihoovastiku vastu ning aretatud juurde E90 pidur vaakumpump, koos E21 anumaga. Kardaan sai lastud ümber teha, see on nüüd 90mm lühem,. Põhjuseks on see, et originaal ei mahtunud ja tellisin kogemata vale uuema kardaani, mis oli sama kardaan mis mul all oli algselt. Väga palju asju sai kohapeal juurde mõeldud, kuna Google step by step guide ei olnud nii Bolt-on kui olin arvanud. See andis ka võimaluse mul välja vahetada originaal istmed Sparco R100+ vastu. Ja suure jamaga sai BC coiloverid keevitatud õõtsadele ning alla pandud. Enne kõike seda sai ta talveunes välja aetud ning natuke nautida enne suuri muudatusi. Ajapikku proovin lisada muudatuse pilte ka, muidu tundub väga palju poleks muutunud auto. Lisaks mind ootab järgmine aasta kõikide nende asjade registreerimine. Seega mul on palju nokitsemist edasi. Järgmised asjad on saada aju auto kabiini(praegu mootori ruumis, kuna juhtmed ebaloomulikult lühikesed, WTF), LSD vaja osta ja külge panna, strut brace nii taga kui ette vaja, mootori ebastabiilsused lahti saada( ajuga mingi jama, juba auto pealt kus tuli), uued veljed suuremate pidurite jaoks, taha külge panna ketastega õõtsad(vedelvad ja vajavad liivapritsi ja pulbervärvi). Nimekiri on veel pikk mida vaja veel kõike teha. Aga vaikselt hakkab asja looma juba. Palju vaeva, raha ja higi siia alla pandud. Ning palju veel ees.
  5. Tere, Otsin pagasi emblemi sedaan kerele prefacelift E30-nele. On kellegil midagi pakkuda?
  6. Tervist härrased, Uuriks, mis juppe oleks vaja kasutada 24v(M52B25) swapis getrag 220 E46-pealt kasti? Kasti sai soetatud kopika hinna eest, kuna hetkeliselt on ZF kastid liiga kallid. Olemas originaal E30 kasti tala 316 pealt ja E30 325 pealt kardaan. Kas need sobivad omavahel kokku või on vaja midagi välja vahetada?
  7. Tervist! Otsin endale mootorile m52b25tu-le E34 M50 karteri komplekti: õlivann, õli võttur ja õli varras. E38 kerelt millel m52b28 peal olnud siis need ka sobivad. Kuna ehitan m52b25tu E30 kere peale.
  8. Seda olen tähelepannud jah, siin paljudel on kogemust 🙂. Proovisin üht E30, millel oli M52B28 peal ja sellel oli minekut kui palju. Eks vaatab jah, kõige pealt vaja leida mootor ja kast ning ära osta.
  9. M10B18 on olnud väga hästi püsiv motor ja pole palju jõudu, et lollusi teha. Siis jah M10-ga oleks tulevik tõesti helgem Mhm, juba otsin endale M5x mootorit, mis oleks mõistlik peale tõsta. Kavatsused on ka mingi hetk äkki turbo peale panna, mis teeb M5x sobiliku variandi ja mõtsliku hinnaga leidmise keerulisemaks. Aga noh see turbotamise teema on kõige viimaseid asju, mida on mul plaanis praegult. Veermiku mõtes on kindlasti kavatsused panna ette suuremad pidurid, aga kõige pealt vaja saada üldse uued õõtsad ja ketastega õõtsad taha. Palju asju veel koguda kokku...
  10. Eks see on tõsi küll. Sellepärast väga vaikselt kogun juppe kokku ja saaks siis suuremalt ehitamist alustada. Praeguselt sõidab ja liigub ilma ühegi probleemita. M10B18 on ikka väga töökindel mootor ja naudin seda nii kaua kuni mul veel kõik asjad koos.
  11. Tervist Pärast kaua aega otsimist ja mõtlemist sai endale ostetud lõpuks E30. Pikka aega sai mõeldud osta kupee pre-facelift, aga neid on vähe ja juba üpris kallid. Aga kuidagi just see sedaan jäi silma. Kere nägi piltide järgi mega heas korras. Sellepärast sai kohe mindud Tartusse seda vaatama, et kas on ikka nii heas korras nagu piltidel oli näha. Tartusse jõudes kaugelt juba nähes armusin masinasse nii kiiresti, et oli kohe raske ei öelda. Ime kombel päriselt oli ka auto täielikult heas korras. Väiksemad vead olid nagu üks tagumine uks ei töötanud korralikult, armatuuris praod, spidomeeter ei töötanud ja gaasiseade oli peal. Nendest kõrvale vaadates oli auto perfektne. Värv oli sobilik, kere seisund oli imeline ja masin töötas ilma probleemita. Nii saigi otsustatud, et võtan võtmed ja sõitsin sellega kohe Tallinnasse. Kuna alles hiljuti on see ostetud siis palju tehtud pole veel. Tehasest tulnud 1986 316, seega ta on viimaseid pre-facelifte. Masinal varustuse poolest on väga kehva, aga see ei olnudki eesmärk. Eesmärk on kere hea, sõidab ja kõik töötab nii nagu peab. Puudub roolivõim, puudub kõik sugu elektrilised aknad, elektriline katuseluuk, esi udutuled jne. Auto on plank nagu plank saab olla. Kavatsused on suured sellel masinal. Saab olema pool ringraja ja pool tänava auto. Esimesed lihtsamad muudatused sai tehtud mootorile täis hooldus kuna 316 karburaator muutus päris pirtsakaks kui jõudis Tallinnasse. Teiseks said natuke parem helisüsteem aretatud. Kolmandaks testimiseks short shifter, M-tech 2 rool. Praeguselt on selle modifikatsiooni poolest kõik. Rohkemalt parandatud väiksemaid vigu. Ära ostetud on juba BC racing coiloverid, et alla need panna. Sellel järgmiseks on kavas M52/M50 mootor peale, tagumised trumlid välja vahetada ketaste vastu, kere tugevdused, kere uuesti ülevärvida, poolkorv istmed jne. Nimekiri on pikk ja võtab aega kõigi nende ostmine ja lisamine masinale. Aga tulevik on sellel masinal helge ja palju asju on veel tulemas.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.