Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

Wutsdat

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    3
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Postitused, mis Wutsdat postitas

  1. Jah, ei pannud ennem tähele, aga siis aitakski mind ainult see, kui praegu ära möödak, siis teaks palju reaalselt varu oleks. Sest seal maksimum ja ma ei kujuta ette ka, palju peaegu on.

  2. 42 minutit tagasi, Jänx ütles:

    Teljekoormuse kaalumist teostab näiteks Metrosert AS.

    Kui autole on mootor paigaldatud, siis helistate Metroserti ja lepite aja kaalumiseks kokku. Sõidate autoga kohale. Autol kaalutakse eraldi üle esitlje koormus ja tagatelje koormus. Paagis peab kaalumise ajal olema vähemalt 90% kütust. Juht lisatakse hiljem teoreetiliselt juurde. Esitelje kaalutud mass uue mootoriga ei tohi ületada tehase poolt lubatud esitelje maksmimaalset massi.

     

    Vot siit tuligi minu küsimus, et kust ma leiaks selle normi, mis olla võiks. Ja hiljem kaalule minna ja avastada, et pekkis...ei tunda eriline plaan nagu :)

    auto dokumentides on ainult mass, telgi eraldi pole.

    kuna 3.0 mootori asemele läheb 5.4 siis natuke on vahet. 

  3. Tere,

    Uurisin maanteeametist, et kas saan mootori ära vahetada ja sain vaatuseks:

     

    "Kui sõidukile vahetatakse mootor siis tuleb esitada ka mootori soetusdokument ja teljekoormuste kaalutõend. Sõiduk tuleb peale ümberehitust esitada Teile sobivasse Maanteeameti büroosse tehnonõuete kontrolli."

     

    Te siin vähe targemad, mida see teljekoormuse kaalutõen endast kujutab? Mida nad sealt täpsemalt näha tahavad? Uus mootor kaalub kõvasti rohkem, kui see, mis hetkel. Kuidas ma saan selle enda jaoks välja kalkuleerida, et hiljem probleeme ei tekiks? 

     

    tänan.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus