.jpg.2fb72255666f22cc4ea1de2e20fc31cd.jpg)
-
m20b25ix vs m20b25
aa sina viost helistasidki mulle sain tagaveo käpad ja vaatasin et istusid ilusti mootori külge
-
m20b25ix vs m20b25
tervitus rullikamehed! selline küsimus siis et tuli mootore ix kere pealt ja tahtsin tagaveolise kere peale panna ostsin siis õli võtturi ja karteri. siis helistas üks tüüp tatust ja ütles, et ix käib õli teist pidi ringi, on see õige väide, sest ise olen uurinud netist aga ei ole sellist asja kuskilt lugenud.
-
O: m20b25/m20b27eta õlivõttur
Otsin siis enda autole õli võtturit kuna karter ei mahtunud alla, kuna mootor tuli ix pealt siis on saada ixi õli võttur koos karteriga
-
M: M20 alles jäänud pudinaid
leidsin käpad karteri ja rihmaratta, tänud pakkumast
-
M: M20 alles jäänud pudinaid
Tervitus! Kas väntvolli rihmaratas on alles? karter ja mootori käpad oleks ka tarvis
-
M:prefl tagatuled ja klaasiring
Müüa siis pre fl tagatuled muidu on korralikud aga minimaalne tykk valjas aarest, klaasid on vaga korralikud Tagatuled 50 Klaasi ring 100
-
M: e30 pre fl varuosi
müüa siis pre fl varuosi akendering 200 ring kroom liisturing 125 komplekt uksed 20 euri tk roostet leidub aga läbivat ei ole tagaluuk 30 euri lipp pon peal olnud seega poldi augud on sees ühes kohas on ka läbivat aga muidu täitsa kannatab taastada sisu plastikjuppe ja tihendeid leidub veel
-
M: tundmatud veljed
Myya siis e30 alt tundmatud veljed et on kahjuks kaduma lainud paksu varvikihi alla aga muidu on tugevad, sirged ja kerged 15" veljed , ise kasutasin driftimiseks. Hinda tahaks 150
-
O: r4 1.6 spidoblokki
oleks siis tarvis r4 1.6 spidoblokki autole, kellel pakkuda võib kohe hinna ka panna
-
M: e30 pre fl varuosi
müüa e30 pre fl sedaani klaasiring 250.- kroomliistu komplekt sinna kuuluvad uste ja tiibade liistud ka 150.- pre fl taga luuk 35.- võib küsida veel osi mida vaja läheb
- m20b27 eta rihmaratas
-
m20b27 eta rihmaratas
kas m20b25 väntvõlli rihmaratas istub 2.7 otsa? ja ehk kellegil pakkuda
-
318i (M52B28) '89- andu61
1500 läks vahetamine ja värvimine aga ütlen ausalt, et mehed tegid väga väga head tööd. Aga jah algul puurisid lahti kere siis käis kere pingis ja paigutati osad kokku, ning siis punktiti kere kokku ja siis veel joodeti üle ja sada erinevat asja veel.
-
318i (M52B28) '89- andu61
Selle tagaotsa leidmisega oli jah üks paras jant. Käisin tartust otsimas kui kõik mis leidsin olid mädad ainuke korralik kere oli sauel bmw lammutuses. Aga jah kuna oli kiire siis pidin kahjuks korraliku kere ära lõhkuma.
-
Andu61 muutis oma profiilipilti
-
318i (M52B28) '89- andu61
Niisiis sai soetatud e30 sõbra käest, auto oli laksu saanud tagavasakusse nurka ja kere oli 12cm paremal pool. Kui vaatama läksime oli ka radikasse vesi sisse ununenud, sellel hetkel oli -5 kraadi ja kõik oli ära jäätunud. Viisin auto koheselt sooja garaasi ja lasin autol sulada, õnneks midagi hullu polnud lasin vee välja ja panin tosooli sisse ning õhutasin ära, kõik toimis jälle keema ei läinud ja sooja puhus ilusti lõdvikud läksid ka ühtlaselt soojaks nii ülemine kui alumine. Autost siis nii palju et vahele on tõstetud e39 2.8 vanos( m52b28) lisaks on peal chip ja kütus ette annet suurendatud, veel on peale paigaldatud m50 sisselase. Seest on auto tühjaks visatud, põhjamatt eemaldatud, korvid sisse pandud, tagant on tagaistujaselja toe plekk ära lõigatud nind strutbar nii ette kui taha pandud. Pagassi põhi on ka sirgeks lõigatud, et kilosid vähendada. Sillad on stockid. Differ on type 188 4.27 ülekandega ja plokki keevitatud. Kere poolepealt juba tehtud nii palju, et kere sirgendus pingus käinud ning uue tagumendi saanud omald. Plaanis on ülevärv teha ja kui kere poolne osa on 5+ siis tahaks ka fööni vahele panna.