Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Sannder

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    110
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    3

Postitused, mis Sannder postitas


  1. See on lihtsalt keerukas tõesti. Minu auto jah selline natuke parem kui keskmine. Ma tahan seda ise vähemalt loota 😁 Minu jutt käis õnneks üleüldise turu kohta.

    Endal samamoodi imestus kui vaatad mis summadega ja olukorraga E30 müüakse 😁

     

    Olgem ausad. E30 turg Eestis on perses aga midagi pole teha. Järelikult on nõudlust piisavalt, et suammad sellised. Väga keeruline midagi korraliku leida tõesti


  2. Tahaks veel lisada, et lugesin selle teema läbi. Mitte midagi halva pärast aga mulle tundub, et sa oled enda rullika ostmisega paar aastat hiljaks jäänud. Umbes kolm aastat tagasi maksis Eesti keskmine rullikas 2000 - 2500€. Eesti keskmine rullikas oli siis pindmise roostega ja/või mõne auguga põhja all jne. Ütleme selle kohta keskmine.

    Täna vaadates turu seisu siis maksab selline rullikas 3500-4000. Mina julgen väita, et mul on natukene parem kui Eesti keskmine rullikas aga siiski vaja vajab tähelepanu kuna see on 31 aastat vaja BMW. Hinnad on tõepooolest kõrged aga mina arvan, et sa ei leia 4000-5000€ eest endale sellist autot mis vastaks sinu poolt väljatoodud nõuetele. Selline on E30 turg eestis ja kahjuks pole midagi teha, et hinnad on sellised mis võibolla mõne inimese jaoks ei vasta kvaliteedile. Veelkord tahan öelda, et ma ei mõtle midagi halvaga vaid pigem kirjutasin selle siia arutelu pärast.

    Mina isiklikult näen siin kahte varianti. Kas tõsta ostu summat ning leida endale sobiv auto mis oleks niipalju korras, et saaksid aastaid lasta nii, et midagi tegema ei pea

    Teine variant on see, et leppida sellega mis sellise summa eest turul on

    • Meeldib 2

  3. Müüa E30 

    Tehtud töödest sillad on käinud alt ära ja värvitud ja pandud punased strongflex puksid. Mootor on käinud maas ja kapoti alt värvitud ja keevitatud tüüp kohad mis roostetavad läbi. Mootoris vahetatud palju erinevaid osi kui mootor maas oli. Veepump. Hammasrihm. Küünlad. Süüte juhtmed. Jagaja kaas ja kõik võimalikud rihmad.
    Pidurid on käinud kõik liivapritsis ja värvimises. Uued kolvid ja tihendid piduritel ja muidugi kettad ja klotsid. Taga sillas on vahetatud rattalaagrid.
    All on ka BC Racingu reguleeritava kõrguse ja jäikuseda vedrustus. Uus kütusepaak. Sisu poole pealt on nii, et hetkel on autos esimesed istmed sinised sedaani originaal sport istmed mis tahaks saada kindlasti taastamist. All on visco differ

     

    Hetkel auto natuke kõrgem ja sõidab RH Classicutega

     

    Hind 4300€. Saab rääkida vajadusel

    Vahetust ei soovi

     

    received_374612789790762.jpeg

    received_640064809780030.jpeg

    received_2269918613330035.jpeg

    • Meeldib 6
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus