Hüppa postitusse

svenp

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Postitused, mis svenp postitas

  1. ·

    Muudetud , muutis svenp

    Porilapatsite komplektis on kõik vajalik olemas. Lisasin foto kõikide kinnitusdetailidega. Ostsin ise kunagi esindusest oma autole. Ära võttes läks üks polt puru, aga selle asendamine ei ole probleem.

    Cabriole sobivust ei oska öelda ilma kataloogist uurimata. Minul olid nad '90 kupee küljes. Esiporilapatside koodi viimased numbrid on 906952. Tagumiste kood 401168.

  2. Postitatud ·

    Muudetud , muutis svenp

    Müüa järgmised E30 asjad:

    Porilapatsid. Originaalvaruosa. Facelift kerele. Komplekt, esimesed ja tagumised koos kinnitustarvikutega. Seisukord kasutatud, kuid terved ja sirged. Kinnitustarvikutel esineb pindroostet. Hind 55.- Müüdud!: 

    Põrandamatid. Originaalvaruosa. Komplekt, riidest (veluur), halli värvi (foto on tehtud õhtupäikeses, mis jätab pruunika varjundi. tegelik värv on hall). Tagumisel küljel on sildil number 106480-. Kasutatud, kuid korralikud.
    Hind 45.-

    Asjad asuvad Tartus.
    Saatke sõnum või helistage 5176737

    matid.jpg

  3. Tavalise haamriga pole hea taguda, sest lööd krammid sisse või midagi puru.

     

    Veepump on lihtsalt kinni oksüdeerunud. Kui ta haamriga koputamise peale ennast lahti ei lase, siis pead mingi rakise või tõmmitsa leiutama. Ratas seal otsas peaks piisavalt kõvasti kinni olema, et selle alla midagi toetada ja siis vastu mootorit välja suruda.

  4. ·

    Muudetud , muutis svenp

    Miks Sa süüdet näpid? Kas vahetasid hammasrihma?

     

    Esiteks peab mootor märkide järgi paigas olema. Teiseks jagaja rootor peab sälgu kohal olema.

     

    Edasi pead kindlaks tegema, milline jagaja Su autol on, nagu ülal juba mainiti. Sellest sõltub, milline ja mis tingimustel eelsüütenurk peab olema.

     

    Näiteks minu autol on järgmine seadistus:

     

    Jagaja lipiku peal number 4024.

    Korpuse peal 0 237 304 024

    ETK järgi

    Typ Nr 0 237 304 024/032 = 12 11 1 706 180 - 12 11 1 706 458

    Peab olema eelsüütenurk

    Ilma vaakumita 23° @ 5000 p/min

  5. Elektriantennil peaks 3 juhet olema:

    toide +12V (kõige tõenäolisemalt punast värvi juhe)

    mass (pruun või must)

    signaal +12V (mingi muu värv, roheline nt)

     

    Toitel on pidevalt +12V peal. Mass on pidevalt auto kerega ühenduses. Kui signaalil tekib +12V, sõidab antenn välja. Kui signaalil on 0V, siis sõidab antenn sisse. Kui raadio on sisse lülitatud, on ka signaalil +12V.

  6. Palju Sa sellest mootorist võimsust välja pigistasid enda arvates?

     

    Teadmiseks, et M42-l kasutatakse täpselt sama radiaatorit, mis näiteks M50/M52 2,5 liitristel mootoritel võimsusega 143 kW (http://bmwfans.info/parts/catalog/17111712982/). Seega on IS-i radiaator ~1,5 kordse varuga.

     

    Mainisid, et radikas on väike pragu -- see võib vea põhjus olla, kuna süsteem ei hoia survet. Teiseks vana radiaatori soojusvahetuse võime v­õib pindade saastumise tõttu vähenenud olla (mustus, oksiid, katlakivi jne). Võib olla mitme asja kokku sattumine.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus