Hüppa postitusse

Chulo

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    1 047
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    27

Postitused, mis Chulo postitas

  1. Vask on üldiselt ilmastikule ja soolale vastupidavam, tsink on odavam. 10 aastat kestab see tsink toru ka, nii et olulist vahet pole. Mina 4€-ga 8mm vaske ei leidnud, sellepärast läksin tsingi teed. Teine asi on ka see, et tsingitud torud on mul endal laos olemas :D Hydroscandis töötan nimelt. 1m hind on ca 2,8€+km... annab ehk midagi alla ka teha.
    Mul tegelikult pealevool ja tagasivool kannatasid veel kriitikat, aga õhutuse toru oli puhta mäda, see pudenes juba katsudes jupeks. Alguses mõtlesin, et paneks üldse, kas polüamiidist või suisa teflonist, aga siis mõtlesin, et savi, jäägu raud. Korra käis ka roostevaba mõte peast läbi, aga see oleks overkill olnud.

  2. Muretum võib ju olla, aga raha ei kasva puu otsas. Originaal asjad oleks ca 110-120€ maksma läinud, minul oli materjali kulu ca 20-25€ Otsad saab väga lihtsalt tavalise piduriotste tegemise aparaadiga teha või üldse lõikkurrõngaga vastavad kuused panna ja sinna soovi korral otsad pressida. Viimasel juhul jääb eriti fäänsi ja ei maksa ka suurt midagi. Ei tule sealt hiljem ükski voolik maha.:) Eks igaüks vaatab mis vahendid on kasutada ja teeb matemaatika, alles siis selgub kuidas kõige mõistlikum on talitada.

    • Meeldib 2
  3. Mina painutasin tavalisest tsingtud 8x1mm torust. Võtsin originaali alt ära ja hakkasin selle järgi uut painutama. kuna 55l paagi asemel tuli 63l paak, siis lihtsalt tegin torud veidi lühemad. Teras toru peaks muidugi painutajaga tegema.

  4. Selle pirnid ei allugi valguse tugevuse regulaatorile. Kui tahad lihtsalt kustu panna, siis võid  pistiku lisade pistikust välja tõmmata. Mina, nagu paljud teisedki, ehitasin tolle elektriliseks üldse. Potekas ja paar takistit oomipoest ning juhtmed vedada. Kusjuures voolu võtsin regulaatorile täpselt sellest samast valgustusest ja poteka ehitasin originaal nupu külge, nii et väljast pole arugi saada, et midagi oleks tehtud. Kuii originaal on jahutusvedelikust tühjaks jooksnud, siis tuleb kõigepealt leke üles leida. Taastamine on küll võimalik, kuid see vaev pole seda väärt, lihtsam on elektriliseks teha.

    Ahjaa regulaatormootoreid on ka muidugi vaja...

  5. Kui on veel kellelgi soovi, andke aegsasti teada, sest samal ajal on mul need plaadid ka ebay-s müügil. Ei saa garanteerida, et neid enam paari nädala pärast jagub kõigile. Kuna selle partii realiseerimine on läinud veidi vaevalisemalt kui eelmistega juba tellimuse esitamisest saati, siis ilmselt ei ole mul ka motti neid enam juurde tellida.

  6. 4 kolviga suporditega võite igasugused laia randiga veljed ära unustada. Vähemalt nii, et need koopast välja ei jää.
    Kes alumiiniumist 4 kolviga sadulaid soovib, siis minult saab. Sadulad on osadeks ja klaaskuul pritsitud. Tutika tihendikomplekti saab ka kaasa.

    kustutada

    Probleem järgmine.

    Autol on ees vasakul Boschi tuled ja paremal Hella omad.
    Vahetaks kas Boschi omad Hellade vastu või vastupidi. Samas võib pakkuda lihtsalt müügiks kas vasakut hellat või paremat boschi.

    Helladel on kaugtuli kuidagi hägune, lähikas näitab väga korralikult.

    Keeruline lugu, aga ehk saate aru :D

    Kustutada

    No ma räägin sulle, et see klapp on seal kõik olemas ja mittemidagi ära ei pudenenud. Klapp oli jäigalt solenoidi küljes kinni ja polnud üldse seda nägugi nagu see sealt ära käiks. Solenoidi ja korpuse vahel oli o rõngas, see uus sisse ja korras. Homme võin sulle pildid panna kui ei usu. 

    http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=203038

    See küll teise tüübi klapp, aga pilt mis seest avanes oli täpselt samasugune. Pildil on näha ka O-rõngas, mis on surnud ja korpuse vahelt jahutusvedelikku välja laseb.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus