Kõik, mis kaidoj postitas
-
V: Volvo 940 turbo - E30/E28 vastu
Megasquirt 2 Holset H1C (hx35 vanem mudel) 60mm WG 630cc Siemens Dekad 3" downpipe, 2,5" 1 resoga sumps Cooler, bov, õli jahutus radikas Kergem hooratas, diisli sidurikorv ja ketas Vahetatud õlid, küünlad, küünlajuhtmed, 4x uued vedrud jne jne jne Autol olemas ka täielik ajalugu hooldusraamatus. Igapäevases kasutuses, MS nagu ikka tahab natuke sättimist, külmkäivitus pole väga hea, muidu pole muret ringi liigelda. Teoreetiliselt 160-170kw rattast Kapotialusest värskem pilt : http://www.upload.ee/image/4414129/image.jpg 2500EUR Asub Tallinnas 5199 0284
-
M: E30 15" BBS kärjed 4x100 - müüdud
80€ , ei ole aerosooliga värvitud.
-
M: E30 15" BBS kärjed 4x100 - müüdud
90€
-
M: E30 15" BBS kärjed 4x100 - müüdud
https://fbcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/1175236_427012504081029_143083137_n.jpg http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/404/407/01012039772e2eb.jpg
-
M: FL 325 summuti
Pole päris originaalne enam, otsast lõpuni ühes tükis, Nn pükse pole kuna oli 3.5 mootori otsas, katt tühjaks lõigatud. 45€ Tallinn 5199 0284
-
M: E30 15" BBS kärjed 4x100 - müüdud
115€
-
M: E30/E36 tagumised B8 amordid, 51mm püstakud
Püstakud ja pidurivõimendi ka läinud.
-
M: E30/E36 tagumised B8 amordid, 51mm püstakud
B8-d 120€
-
M: E30 15" BBS kärjed 4x100 - müüdud
125€
-
M: E30/E36 tagumised B8 amordid, 51mm püstakud
Esisild - müüdud Üks komplekt 51mm püstakuid mingite supportitega on ka veel 40 EUR
-
M: E30 touring kere
Sildasid all pole, mootorit ja kasti pole Põhjamatt puudu, tagauksed lõigutud, tagaluuk roostes, katuseluuk kinni keevitatud. Kere enamvähem. Stanged, tuled, värgid. 150 EUR 5199 0284 Tallinn
-
M: E30/E36 tagumised B8 amordid, 51mm püstakud
Tagasild läinud.
-
M: E30 15" BBS kärjed 4x100 - müüdud
Värvitud mustaks, heas korras. 2 valget värvi kapslit on ka. Mingid tavalised sõidetavad utiilid on ka peal. 80 EUR Tallinn 5199 0284
-
M: E30/E36 tagumised B8 amordid, 51mm püstakud
Bilstein B8 tagumised, lühemaks tehtud natuke (et toimiks madala vedruga), sõitnud 1500km ringrajal ja natuke tänaval Sobivad E30/E36 150EUR E34 V8 pidurivõimendi, jalg natuke lühemaks lõigatud, et sobiks E30-le 45EUR Asuvad Tallinnas 51990284
-
M: E30 Strutbari plaadid
On ikka.
-
M: BMW E28
Selle teema võib lukku panna.
-
M: BMW E28
Vahepeal lõppes ülevaatus. Uus hind suvaliste velgedega 2000EUR
-
M: E30 51mm püstakud
Püstakud koos supporti ja kettaga. Seisnud asjad supportite seisukorda ei tea. Asuvad Tallinnas 50EUR/paar 5199 0284
-
M: BMW E28
Kuna broneerija pole enda autost lahti saanud, siis ikka müügis.
-
M: BMW E28
Nädalavahetuseni broneeritud
-
Lukku
Streediks ei kõlba aga kaarega kõlbaks ps-i küll.
-
M: BMW E28
3,5 L M30 Prosport wb lambda Custom 6-1 kollektor Holset HX40 Audi WG Bov Citroën jumperi cooler 3" downpipe 2,5" summuti 2 Simonsi resoga 700cc pihustid Opeli coilpack Uued küünlajuhtmed, küünlad Elektrivent MS 1 v2.2 (vajab veel täpsemat häälestamist) 4.27 keevitatud differ Metall mootori ja käigukasti padjad Veermikus vahetatud esimesed õõtsad, stabika kondid Taga suured sillatala puksid E34 540 pidurid ees Tagumised pidurid remont komplekti saanud Hüdrauliline käsipidur Tagumised amordipadjad asendatud uniball-idega Ees uued amordid Plokikaane lihv, juhtpuksid üle vaadatud, klapipeasad lõigatud, klapisääre tihendid vahetatud, kanaleid natuke porditud. Nukk on eelmise omaniku poolt vahetatud ja ka nookurid. Uus kaanetihend ja poldid. Alumist otsa lahti pole võtnud. Uus Esiklaas Põhjamatti pole sees Tagumist uksi kergendatud Kere pole kõige paremas korras, pole sellele rõhku pannud Ees e30 tuuning stange mis vähe ringi tehtud Taga mtech replika tiib Ac schnitzer 17" korda tehtud veljed Sõidus igapäevaselt Hind koos Ac schnitzeritegs 2700 EUR Originaal 15" bottlecapidega 2200 EUR
-
M: 6 punkti turvavööd Schroth. MÜÜDUD
Heas korras, 1 komplekt Värvus: hall/hõbedane Homologeering läbi (sellest aastast) Hind 55 EUR Asuvad Tallinnas Kontakt: 5660 8966
-
Lobamokkade rubriik
Tiitel on nagu on. Kabrioleti tumedat põhjamatti pole muidu?
-
e30 esiklaasi vahetus
Olen vist oma teadmistega tõesti nn "Žiguli" ajas, seega minu viga. Töödatud antud alal sai ka mingi 6 aastat tagasi ja sõiduautodega seal kokkupuudet polnud ning selliste masinate puhul oli see ainuke varjant (kellele jäi hambu et olen seda teinud). Sealt ka ilmselt siis kerge mööda mõtlemine ja valearusaam. Pole aga pidanud vajalikuks muid varjante proovida kuna 15-20 minutiga on vahetused tehtud saadud alati. Järgmine kord proovin nii kuidas isad räägivad, et parem on ja õpin ka