Kõik, mis lander20 postitas
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Auto müüdud kasutajale Kaspar L . Uuele omanikule edu masinaga!
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Tänasest on masin huvilistele saadaval. Hinnaks 2100EUR Müügipõhjuseks suurema auto vajadus. Homme teen ka värsked pildid. Tel:53412793
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Hetkel pole plaanis aga tulevikus miks ka mitte
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Vahepeal siis tehtud väike sügisene hooldus. Mootoriõli: Liqui Moly10W-40 Läbisõit:260018 Eelmisest õlivahetusest siis möödas 8267km. õhufilter: Fram Kütusefilter: Mann Tagasillas sillatalapuksid vahetatud. Vahetamist ootab diffripuks. Ja talveks plokisoendus Defa. Mõnus on ikka hommikul autosse istuda kui mootor soe:)
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Proffi tehtud paar pilti ka näitamiseks: http://public.fotki.com/wolf89/bmw-324td/img-0675.html Tänud Reijole!
-
BMW 325iX Kupee '88 - Sharp
Salong on küll ikka super!
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Touringu otstarbeline kasutamine jah
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Miks su p***e nii maas oli?
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Kohe üldse ei tahaks talvel sõita sellega aga kahte autot ka ei suuda üleval pidada.
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Tänud. Masinaga on suht palju liikumist küll kuid jah talveks on ikka kindlam kui uus õli ja filter. Endal sisi süda rahul
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Pole pikalt teemat uuendanud, nüüd siis vaba aega ja teen selle ära. Vahepeal olen: 1) vahetanud mootoriõli (Ligui Moly) - (odo näit: 251 751) 2) käigukastiõli (Liqui Moly) 3) õhufiltri 4) salongiõhufiltri (vanast pilti pole, kuna filter puudus) 5) vahetanud sillas tagumised amorditugilaagrid ja esimesed kondid, mis said Lemförderid Sai eemaldatud ka mõned silmariivavad iluvead: 1) kapottile uus embleem (tänud 2fast!) 2) salongi keskkonsool (tänud Lauri!) ja veel nipet-näpet. Kahjuks EU tunnuseta ei saanud. Üldiselt on olnud sõidurõõm, esinenud on vaid väikesed vanade autode vead kuid ei midagi hullu. Enne talve plaanis paigaldada plokieelsoendus, vahetada uuesti filtrid ning vahetada taas mootoriõli. Lasin ka 2fasti pandud karterikaitsme ümber teha, sest genekas oli vee eest kaitsmata. Erkki E34-ga ka üks pilt:
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Mõned värskemad klõpsud:
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Nii uuendusi siis vahepeal niipalju et suverehvid läksid alla 195 55. Tagumised amordi padjad vahetatud, mis olid ikka väga läbi omadega. Ja eile sai asendatud generaatori rihm uuega. Kuna vana oli kohe puruks minemas ning hommikul siis avastasin et tagumise sumbuti püti klamber oli keevitusest lahti tulnud :? Õnneks saab see homme ära keevitatud ja sõit võib jätkuda 8)
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Udukad õnneks täiesti terved jh.
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
All olnud sportvedrud müüdud juba. Vahepeal vahetasin ära mootori õli. Sisse läks LIQUI MOLY 10W-40 Läbisõiduks: 251751 Ja virumaa teedel suutsin kusagilt kivi saada ja ära lõhkuda kaugtule klaasi :roll:
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Ei ma just vaatasin et väga värske punane ja silmapaistev. Mõlk riivas silma lihtsalt:D Tradilos juures seisab nagu olen märgand. Peab teinekord lähemalt uudistama tulema
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Tänud. See punane e34 millel mõlk esitiival on sinu oma?
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Nii. Vahepeal on siis auto saanud stock vedrud ning ette uued amordid koos läbilöögi pukside ja kaitsmetega. Roolilatt sai ka vahetatud kuna eelmine lekkis. Järgmised tööd järjekorras: *Tagumised amordi padjad - Tehtud *Mootoriõli + filter -Tehtud *Salongi õhufilter ja õhufilter -Tehtud *Uued rehvid 195 55 -Tehtud Lisan siis sellest maasturist paar pilti ka Endiselt võib pakkuda borbetitele vahetuseks kärgi.
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Pestud ja vahatatud autost ka paar pilti. Number läks ka natukene madalamale kui ennem oli ja sai aluse.
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Tänud heade sõnade eest! Vot ei teagi mis see Germany version tähendab. E34 on mul Belgium version. Ju siis sinna riiki müügiks toodetud vms. Seest ja väljast tulevad uuemad pildid siis kui auto puhas. Hetkel mõtlen et peaks ilma euro tähisetta numbrid tellima ja esimese alla poole laskma.
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Tehniliselt ja välimuselt korras hoida ja originaali poole suund seada. Ehk siis originaal kärjed ja stock veermik. Kärgvelg sobib klassikalistele bmwdele minuarust nagu rusikas silmaauku.
-
BMW 324td Touring '92 - Henri
Tervitus! Mõned päevad tagasi sai siis Keilast toodud 324td mis oli juba ammu silma jäänud. Masin on siis 1992 aasta väljalase. Auto peaks olema siin foorumis juba tuttav. 169-diesel kat 210-ABS 240-nahk airbag rool 314-soojendusega juhiukse lukk,peeglid ja klaasipesudüüsid 320-ilma mudelitunnuseta tagaluugil 401-el.luuk 410-esimesed el. aknad 423-veluur jalamatid 428-esmaabikarp ja ohukolmnurk 510-lähitulede kõrguse reg. 520-esimesed udutuled 529-salongi mikrofilter 654-BMW Bavaria C III makkraadio 681-katuseantenn 801-Germany version Lisan paar eelmise omaniku tehtud pilti ka: Ise teen fotoseeria kui auto korralikult pestud ja vahatatud. Kui kellelgi on orig 15 tolliseid originaal kärg velgi siis meeleldi vahetaksin need borbetite vastu. Madaldusvedrud plaanin ka alt võtta ja originaalid tagasi panna. Madaldusega on ilus küll aga Eesti teed ei ole sellised millel tahaks madaldusega sõita. Selline on minu arvamus. Eelmine masin:http://www.e34club.ee/foorum/viewtopic.php?f=5&t=1097 Henri.