Hüppa postitusse

950AUO

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis 950AUO postitas

  1. Katuseluugi vänt terve aga puudub nn rull käepidemel, ilmselgelt purunenud ajajooksul. Lisaks armatuur ja a piilari katted on omaniku leidnud.
  2. Ohoo njah eks ta oli õlist tühi, mis survet toodab? Ronk, must. Kapott roostes, jätsin enda tabletikale. Vänt tundus, et on olemas aga mitte omal kohal. Pean kontrollima kas terve.
  3. Tere, vana rulli küljest jubinaid pakkuda, loosi läheks kõik mis ei sega sõitmist. Küsige ja katsun võimalikult kiirelt vastata. 92a. mootor m40 b16 või 18 Lisadevaene kere, vaakumiga tulede kõrguse regulaatorid olid küljes (ei tööta). Tagusillal uueväärsed amordid, vedrud. Sõitnud maksimum aasta. (mõnisada km, pensionääride auto) Komplektne summuti jooks. Tagumine pütt mitte just uus aga vaikne. Nina on küljest võetud ja enda rullile kõrvale pandud. Asub Pärnumaal, Vändras. Tel: 535 44 827 Alar
  4. Tänu kõigile jälgiatele, auto läks parematele jahimaadele. Teema lukku, Alar.
  5. Pole teemas eriti laineid löönud. Autot on üsna piisavalt kopitseda saanud ja ilmselgelt tema aeg minu käes hakkab ümber saama. Eks teine kakles visalt vastu ka, probleeme tekkis kiiremini, kui korda teha jõudis. Autot proovides lõppes kõigepealt sidur ära, täpsemalt siis ei lahutanud enam (töötava mootoriga käike sisse ei saanud). Sai siis sai kast alt nokitud, selgus et korv oli pooleks läinud. Täpsemalt siis pool tööpinda koguaeg vedas kaasa. Antud hetkel oli võtta kasutatud ketas ja korv, ning said need külge. Kuna asi toimis sai mõni tiir sõita proovitud, ja oh õnne esimene käik andis saba. Käiku esimeselt teisele lapates käis ragin korra läbi ja ei olnud enam esimest. See siis on lühike kokuvõtte kuidas uus kast autole tuli, üldiselt aga teisel oli veermik üsna heas korras kuna aga pagasi ruumist oli võtta ka tagusilla tala puksid siis sai need vahetatud. Olid teised üpris otsas ka, ju oli ammu aeg ümber saanud. Autole sai veel uus summuti lahendus käepärastest vahenditest, enne kuidagi jube totakalt rippus sealt tagant, ülemistel piltidel on näha. Tagumine stange sai veidi ära lapitud ja üle rullitatud. Ühesõnaga on auto nüüd esteetiliselt ja tehniliselt enamjaolt järjel uuesti. Kuna aga on ajakavas ka palju teisi muresi siis tuleb teine pakkumisele, mine tea äkki kellelgi tegib huvi. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1396658&rhash=926f Klubilistel, kui soovi on võin pakkuda kaasa m50b25 mittekomplektse mootori, lisaks leiab typ188 lsd elemendi ka. Edu Alar.
  6. Selle variandi hammustasin läbi, surved olid kõigil ühtlased. Nüüd auto käib kõigi kuuega ka või ausalt tunnistades ei käi ühegiga. Seoses sellega et mootori juhtmestikust suitsu tõusis ja auto ei ole nõus ilma täkku andamata (otse kapotialt) käivituma. Otsustasin igaks petteks mootori juhtmestiku maha nokkida. Lühises oli tühikäigu mootori mass, oma enda vooluga, sai uus juhe vedada ja muid murekohti otsida ning lappida. Samas olen üsna kindel, et starteri probleem sellega ei lahene, loogiline oleks kadunud mootori mass, kui juhtmestik enam põlema ei ähvarda minna siis saab otsida edasi. Autol oli küljes ka üpris huvitav radiaator ning paisupaak. Võibolla keegi oskab täpsemalt kommenteerida kas 2.0 ja 2.7 (2.5) olid radikad sama suured. Real oem-is oli pilt üsna segane ja ei suutnud välja mõelda päeval seda. Alar.
  7. Ühesõnaga nookur on vahetatud, mehaanliselt peaks mootor töövõimeline olema. Samas, et põnevust jätkuks siis silinder või kaks on tagant ära, kahtlustan ise pihusteid. Suurem probleem on välja mõelda kas pihustid ise on ära või on asi juhtimises kinni.
  8. Veidi lahti nokkinud seda agrekaati nüüd. Teise silindri väljalaske nookur on puruks, nookuri varras on jube kinni. Ehk kuidagi saab ta sealt kätte, eks kannan ette siis, võibolla kellelegi pakub huvi. Alar
  9. Ei väidagi, et halb mootor on. Isiklikult endale meeldivad veidi uuemad, kupee kere on ka olemas millele midagi põnevat peale panna. Veidi mõtlen asja üle, katsun mootori käima saada. Siis aega mõelda kas üritab taastada.
  10. Kuradi kehva lugu küll, nagu teemast välja lugesin siis on peale istutatud lihtsalt 2.5 mootor. 2.7 oleks tundunud huvitavam. Alar
  11. Kaan on kindlasti teine, 325e ja 325se olid ju 4 nn liugepinnaga nukal? Tuledevahetusega eks ole näha mis teeb ma ei julge karanteerida hetkel, et autot taastama hakkan. Kere on veel tegelikult üsna hea, roostet on aga jäi mulje et keegi ei ole karpe b vastu vahetanud, ehk ka mitte muud jura teinud. Samas stangel on kasutatud "parandamiseks" klaasfiibrit, kes teab kus seda veel on. Tänud teema eest! (Y)
  12. Kuule, kellade plokk oli väidetavalt ärandatud. Ühesõnaga ei ole pildis kirjeldust, kui poordesse ta käib. Ma ei ole ka kindel, et peal on 885 kaan aga pritse paistab uuem, on ka lambda ja uuemad pistikud. Ei ole ka veel aju välja kaevanud, et tuvastada milline see on. Teie ilmselgelt mõtlete 731 kaant ja 2.3 nukka, et kõrgem surveaste saada? Ma ei suutnud ka plokilt tuvastada 2.7 kirjet, et veenduda milline kompott see on. Ei ole ise aastaid m20 enam katsunud ka, kui nookuri saan siis katsun ta laiali võtta. Midagi väga keerulist m20 ei olnud meenutades vanu aegu. Alar
  13. Tere, ei olnud just erilist plaani teemat teha aga võibolla keegi tunneb antud auto ära oskab midagi rääkida sellest. Dokkide järgi on ta 86a. 96 a. jõudis Eestisse, kaan paistis vahetatud arvatavasti 885 e vastu, mis veel tehtud on ei tea, hetkel on veel r5 üks nookuritest on pooleks. Ühesõnaga võibolla on keegi teemat näinud, kus antud autost juttu. Edu Alar Mõni pilt:

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.