Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 08.09.2017 asukohas Postitused

  1. Panen müüki oma viimase projekti: Tehasest 2-ukseline 316i, esmane reg. 06.1989. Mootor M54B30 koos 5-käigulise kastiga 2002a UK e46 330i pealt (läbisõit väike, u 115k miili) - mootorikomplekt ostetud Carway OÜst ja kontrollitud. Chip 180kw (dyno proven) - ews delete - piiraja 7000rpm - post cat lambda delete jne Uus Castrol õli ja õlifilter E34 M50 karter + õlivarras E36 M50 mootorikäpad Tugevdatud mootoripadjad Uus generaatoririhm E21 pidurivõimendi Custom summuti - M50 kollektorid (uued kollektoritihendid), custom püksid, sukad, kaks 50mm toru, keskel M54 katalüsaatorid ja lõpus sportpütt. Suure flantsiga kardaan e46 2.0d 2003+ 6k pealt (pikkus õige) E36 roolilatt Strut bar Short shifter Uus aku Uued piduritorud Hüdrauliline käsipidur ühendatud originaal käsipidurikangiga Uued madaldusvedrud -80/55 mm (tagumised paigaldatud, esimesed kaasa) Sildades ja diffril polu-puksid, ees ektsentrik õõtsapuksid Veljed UK toodang 17x7, rehvid 205/40/17 (küljes flantsidega) LSD differ 3.45 Paagiväline kütusepump pagasiruumis Kütuserõhu näidik Sportrool Kere on varasemalt üle käidud ja värvitud. Kere on kõva, põhi on ka seestpoolt valgeks võõbatud. Küljes on replica M-Tech II laiendite ring. Iluvigu värvil siiski leidub ja katuseluuk on kinni keevitatud eelmise omaniku poolt ning sealt on ka pahtel mõranenud. Ees on originaalistmed, millel riie katki. Kere ilma mootorita tõin Leedust, olemas ostu-müügilepingud ja Leedu autopass. Eestis saab arvele võtta koos mootorivahetuse registreerimisega. Maanteeametisse on ümberehituse taotlus sisse antud ja vastuseks tuli, et auto kaalumistõendiga saab minna arvele võtma. Kaasa tuleb: Salongilagi, põhjamatt, uksepostide katted jm salongidetailid. (Sõltuvalt kokkuleppest ka uued ebay udutuled) Auto sõidab ja käib edasi väga korralikult! Hind: 4500 eur Asub Tartus Tom 55621135
  2. Nagu Margo juba tutvustas, on kompressioonikõrgus kolvisõrme tsentri kaugus kolvi ülemisest äärest ..see on kindlasti konstantne ning seda muuta ei saa. Teised räägivad Variable Compression Ratio ehk muudetava surveastmega mootorist ..need on kaks erinevat asja!
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus