Hüppa postitusse
  • 0

K:tühikäiguklapp (L-SHAPE IDLE REGULATING VALVE)


sass

Küsimus

 5.png

 

 

 

jupp numbriga 17 ehk tyhikäigu klapp vms,kuidas se jupp töötab ja mis on võimalikud häired mootori töös selle rikkel?

kas se klapp töötab nn on/off põhimõttel või avab ja sulgeb ennast vastavalt pööretele?

kas tühikäigul käies pistiku lahtiühendamisel peaks mootor seiskuma?

 

 

kahtlustan et on äkki rikkis ja ei sulge kui on vaja,kättevõttes töllerdab se klapp vastavalt gravitatsooni seadusele ja pistik taha ühendades uriseb nagu alajaaam või marutõbime koer.

 

:?::rolleyes::BMW:

Muudetud , muutis sass
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 3 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Siin tegemist ikka m30 ICV-ga. Klapp peab avanema ja teatud koguse õhku mootorile andma, kui gaasiklapp on suletud. Kas töötab onoffina või sammuna, seda täpselt m30 puhul ei tea. Kolb sees vabalt liikuda ikka ei tohi ja kui uriseb, siis ilmselt üritab pidevalt reguleerida, aga midagi katki sees.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Sellel ICV'l on pwm'iga juhitav mootor, mille otsas on pöörlev klapp, nagu ristlõikesse lõigatud toru. Sisendid olid +12 süütest, gnd ja pwm. (On ka selline Bosch'i icv, kus on teine pinout, see T kujuline)Töötab nii, et aju annab PWM'ile duty cycle'i vastavalt soovitud klapi olekule. ca 95% duty = avatud ja 0 suletud. PWM'i Sagedus äkki oli 19kHz, võin ka valesti mäletada. Pmst töötab üsna laia sagedusega, ainult hääl on mõnel sagedusel üsna vinguv ja häiriv. Lisaks on tal vedru, mis tõmbab klappi mehaaniliselt kinni. Katsetada saab nii, et pwm'i otsale korraks +12V peale, ehk siis sama, mis 100% duty cycle. Klapp peab lahti hüppama. 

 

Kindlasti ei avane ja sulge ta vastavalt pööretele :) Pöörded kõiguvad ikka vastavalt klapi asendile. Ta avaneb ja sulgeb vastavalt sellele, kui palju/vähe lisa õhku on vaja mootori normaalseks tühikäiguks. Seda vaadatakse jahutusvedeliku temp'i järgi enamasti. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus