Hüppa postitusse

V/(M): 1991 sedaan 325iX


kaarel

Soovitatud postitused

Panen vahetuseks välja oma 1991 325iX'i. Ostsin ta siitsamast foorumist ja olen teda pidanud poolteist aastat, sõitnud umbes 8-9000 km ja kõik on tore, aga hing ihkaks ikkagi tagaveolist. Vaatan üle kõik pakkumised, aga ideaalis otsiks midagi sellist - r6, MT, sedaan/kupee, FL, võimalikult VÄHE tuunitud, läbib omal jalal ülevaatuse, keretööd tehtud. Kasuks oleks ka M-pakett ning ideaalses maailmas värviks must või valge.

Hea pakkumise korral võin ta ka ära müüa ning vahetuse korral saan mingi piirini ka juurde maksta. (VÄGA hea pakkumise korral on mõeldav ka E36 või midagi põnevat nt E28, vana kerega SAAB 900, mõni ameeriklane vms)

 

Minu autost:
 

1991, sedaan, 325iX, diamantscwarz metallic

Varustus: riidest sportistmed, Mtech2 tagatiib (peaks olema OEM) ja stanged (peaks olema replicad), iX küljelaiendid, eesmised udutuled, elektriline katuseluuk, eesmised elektriaknad, check paneel, väike kompuuter (ekraan katki), elektripeeglid (kundepoolne ei liigu), tagaakna soojendus (on jäänud mulje, et ei tööta), valgustusega käigukangi nupp (ilmselt mitte Mtech vaid eelmise omaniku tehtud), sisse ehitatud tuledega tahavaatepeegel (tuled ei põle), taga-akna ruloo kardin. Tagaistmel suusaluuk, OEM sportrool (see kolme kodaraga, mitte Mtech)
Seest on auto oma vanuse kohta minu hinnangul väga heas korras. Miinuseks pisike rebend juhiistme külgtoel, mida mina märkan ehk korra kuus ja kindalaegas avaneb halvasti.

Vead:
ei tööta tagaakna soojendus, kundepoolne peegel, vasak tweeter (parem hakkab tööle, kui korraks udukad ja lähituled korraga põlema panna), salongis ükski lamp ei põle peale tuhatoosi oma (jutt siis lampidest - armatuuri tuled jne töötavad kenasti va vasak suund), kompuutri ekraan ei tööta.
Pisut suuremad jamad on, et 1) manööverdamise ajal kipub ta pisut pooma; 2) bensiinipaak lekib (üle 25l pole mõtet tankida, samas mingeid probleeme see mulle põhjustanud pole peale selle, et tihti peab bensiini võtmas käima); 3) tühikäigul mootori pöörded kõiguvad; 4) ja kõige suurem mure on muidugi rooste - tahab keevitamist ja värvimist. Peale vaadates on seda natuke ustel ja õige pisut tagapaneelil, nii, et poosetada nagu natuke isegi saaks, aga alt vaadates on seis viletsam ja lähedalt vaadates näeb ikka üht ja teist. Millalgi eelmise omaniku ajal on ta ilmselt saanud väikse kõksu vasakusse esinurka - küljepaneel on krunditud, aga mitte värvitud. Kui uuel omanikul keevitusaparaat käes püsib ja on koht keretööde tegemiseks, siis saab tast asja küll.


Tagatuled ja eesmised suunad on lakitud, udukates on Xenonid. All on 16 tollised veljed ja sportsummuti.  Panin ta nädal tagasi käima ja tegin ca 2km ringi. Kõik toimis. ÜV on kuni augustini (või juulini), kindlustust hetkel pole.

Asub Tallinna külje all. Hetkel omadel jõududel ei liigu (pardal pole akut ja üks sumpa kinnitus on katki), tööl on kiire olnud, aga mai esimeses pooles plaanin ta sõitma panna.

Vahetuse/müügiga kiiret pole, võin temaga ise tegeleda ja sõita edasi, aga nagu sai öeldud - hea pakkumise korral võin ka temast loobuda.

post-2504-0-96557700-1398524648_thumb.jp

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tekkis uus huvitav plaan ja seetõttu lähemate päevade jooksul annan ta ära kiirmüügihinnaga 1700.
Ostja peab tulema ilmselt oma akuga ja arvestama sellega, et hetkel ei jää tagumine uks kinni ja üks sumpa kinnitus on katki (ei lohise maas, aga väga pikki sõite ette võtta ei tasuks).

 

Täpsem jutt 50 935 99

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 3 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus