Hüppa postitusse

E30 väärtus


siimp

Soovitatud postitused

Läheb veidikene teemaväliseks aga positiivne on selle pärast, et korralik e30 on juba nagu pensionisammas, see tähendab samas ka seda, et mida vähem neid alles on seda rohkem tõuseb ka selle n.ö. samba väärtus. Eks ma pidasin ikkagi nende isikute seisukohast asja positiivseks, kellel mõned e30-ned juba olemas on. Eks kunagi 10-20 aasta pärast kordub sama asi ka uuemate mudelitega. Targalt tegutsevad siis need, kes suudavad õigel ajahetke ära tabada ja mõned korralikumad isendid endale kokku osta.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mina isiklikult usun et E30 hind tõuseb E21 hinnast kõrgemale kindlalt, sest see on praktiliselt samade omadusega auto, ainult oluliselt viimistletum ja parem. Olgugi et seda toodeti üle 2x rohkem. Mingist pensionisambast muidugi juttu ei ole.

 

See, et see auto kallim oleks on just hea, siis ei sõida igasugused töllmokad nendega ja autosid oleks mõttekam korda teha. Seda oli hästi näha nendest kommetnaaridest, mis selle Alpina oksjoni kohta käisid, a-la mul selliseid 2tk külapeal jne.

 

Lihtsalt kui see auto on kallis siis sihukesi vendasi ei lasta sinna sisse isegi puhaste riietega ;)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Eestis on hetkel kõik asjad veel muu euroopaga võrreldes suhteliselt odavad, k.a. e21 ja e30. Vaadake korralike isendite hindasid ikkagi maailmapildis ja alles sellisel juhul saame rääkida pensionisambast. Praegust hinnatõusu silmas pidades (kui võrrelda, mis asjad maksid paar aastat tagasi ja praegu) ning vaadates selle jätkumist, võib siiski öelda, et tegemist on korraliku pensionisambaga, kuna paari aastaga tõmbab Eesti hindadega ülejäänud euroopale kiiresti järele. (Näiteks tooks siinkohal selle, et kui krooniaja lõpus võis üpriski korraliku isendi 10000 krooniga kätte saada, siis praegu selle ca. 640 euro eest ei saa enam sisuliselt midagi. Kui nüüd vaadata seda sellisest vaateviklist, et kes mõned korralikumad masinad kokku kahmas ja nendesse meeletut raha sisse pole tagunud, siis mõne aasta pärast ongi tegemist juba sisuliselt pensionisambaga, s.t masinaga, mille turule paiskamisel saab suurema "intressi" kui pank selle aja jooksul tasunud oleks ja mida pensionisammas teatud vanuseni jõudmisel "teeninud" oleks). Võibolla oleks siinkohal õigem sõna investeering.

Muudetud , muutis siimp
  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Selleks E30 korda teha et selle müügi pealt teenida pole mõistlik. Tõesti asja korda tegemine maksab palju rohkem.

 

Teistpidi tõesti kui mingi 325i, 323i vms panna seisma tasuta sellisesse kohta, kus see säilib nii nagu on, saab selle eest tõesti kasumit teenida. Eeldusel et see väga hea hoiukoht on tasuta ;)

 

 

Moded võiks vb olla tõsta arutluse E30 hind nime alla, pärast aastate pärast ka vb olla meil või teistel huvitav lugeda palju asjad maksid või mis sellest arvati 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No sellise rondi mahapõlemine ei mõjuta vast ülejäänute hinda suures plaanis. Seda, et rullikad nüüd Eestis teab mis odavad on, ka ei ütleks. Hinnad on oma väikese tõusu teinud ja sinnapaika usutavasti jäävad nad nüüd mõneks ajaks - inflatsioon mõjutab hindu nii või naa. Korralik auto on alati korralikku raha maksnud ja enamasti maksid/maksavad siiani alla turuhinna ka seisukorralt vastavad autod. Minumeelest kehtib rullika puhul siiani, nagu ka 10 aastat tagasi, rusikareegel - korralik masin maksab ca 3-4 keskmist palka (2500-3500e vs 30-40k krooni) ning rimaka hind on pool kuni ühe kuu keskmine palk (450-900e vs 4,5-9k krooni). Aga kuna autod jäävad vanemaks siis korralikku, hinna ülempiirile vastavat autot on kordades raskem leida.

Ainus positiivne asi, mis ma loo juures näen, on et mingit hullu kulupõlengut ei tekitatud ja miski lähedal asuv elumaja kannatada ei saanud sellise tobeduse tõttu :rolleyes: Ehk võeti edaspidiseks õppust.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Minu jutt oli suunatud pigem e30-le kui mudelile üldiselt. Satuvad nad enamasti just selliste inimeste kätte, kellel kipuvad need masinad ümber puu, üle katuse või nagu antud teema puhul näha, tuleroaks minema. Seega on e30-neid juba nüüd kordades vähem kui mõnda muud samal ajal toodetud teise autotootja mudelit. Pensionisamba jutt, mille hiljem nimetasin ümber pigem investeeringuks, tuli sellest, et e30-neid jääb koguaeg vähemaks, samas nõudlust nende järele on ja kui nõudlust on aga asja pole, siis võib juba keskmisest rohkem raha küsida (v.t. defitsiidi mõistet). Korralik auto maksab tõesti raha, aga kui turuhinda enam aluseks võtta ei saa (mudelit lihtsalt enam turul saada ei ole), siis hakkame juba suurematest summadest rääkima. Ühe masina mahapõlemine muidugi midagi ei muuda, aga läheb neid masinad ju siin aastate jooksul ikka uhkelt manalateele, seega on need järelejäänud masinad tulevikku silmas pidades heaks investeeringuks. Ja kui sa arvad, et hinnad sinna paika jäävad, siis otsi see teema paari aasta pärast ülesse ja arva uuesti. Hetkel on saabumas alles see hetk, kus palgad hakkavad lõpuks muule hinnatõusule järele jõudma, mis tähendab aga seda, et kui inimeste ostuvõime suureneb, siis tõstavad ka kaupmehed hindu ja kallineb kõik muu.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Antud autost, millest teema algas mul kahju pole, kuna asi oli ilmselgelt taastamiskõlbmatu ja juba eelnevalt põllupealt leitud. Nagu enne mainitud on E30 toodetud üle 2 miljoni ja see, et mingi läbi roostetanud 316 vähem on ei ole vast kurvastamist väärt.

 

Muidu E30 hindadest rääkides, siis peaks see vist kõige kallim olema USA-s ?  Kuskilt lugesin artiklit, kus räägiti 10 000+ $  summadest ?

 

Teine asi, mis E30 hinda piirab on see, et mõelge ise, palju te olete nõus ühe väga heas korras e30 eest maksma ?  6000 ?  10 000 ?

Selline hind kisub juba haruldasemate masinate klassi (kasvõi BMW enda valikust 6. ja 8. seeria), mida ma ise E30nele eelistaks ehk teisisõnu mitte keegi ei osta sellise raha eest seda autot.

 

Mina olen mõelnud, et max mis ma originaalkorras tava e30 eest maksaks oleks  ~6000. Muidugi mõni tohutult võimas turbomasin vms väga hästi ümberehitatud asja ( V10 vms M5 mootor ) eest võiks oluliselt rohkem maksta.

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Radade pärast nende hinnad just 20k hakkavadki,seal nad kõik oma otsa leidnud, minuarust just suht mõttetu selliseid vähem levinud pille sinna suunata.

Miks ta tavasõiduks mõttetu on? Tänapäeval jääb ta originaalkonditsioonis ilmselt juba lahjaks rallit sõita. 

 

Üldiselt on nii, et ega korralikud autod eestis ei maksagi suuri summasi, nagu siin mainitud on, võimsate mootorite ja vingete velgedega romud maksavad 2-3k euri. Iseasi,kui palju neid korralikke näppimata masinaid võtta on, aga vahest ikka liigub neid.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Hind on suhteline mõiste. Uunikumi säilitamist minu arvates ei saagi teha raha nimel, et ostan täna ja 10 aasta pärast müün kallima hinnaga maha. Et see auto säiliks ilma täieiku kasutamiseta näiteks 10 aastat samasuguses konditsioonis, see nõuab väga häid ja huvitavaid säilitamistingimusi, no minu arust pmst võimatu, miskit ikka idaneb, väsib ja "sureb" öhesõnaga säilitatav auto vajab NIIKUINII raha, et säilitada tema sõiduvõime ja omadused vastavalt "sünniajale". 

Pigem on tõsine hobiautoga tegelemine ja hoidmine kui elukutse. Teed paar sõitu südasuvel (sellisel juhul eesmärgiks ikkagi auto säilitamine), ehitad vastavalt oma soovidele ( no põhisuund ideaalis oleks ikkagi originaalsuse säilitamine) ja tunned auto omamisest lihtsalt rõõmu kui tänaval teised järele vaatavad... üldiselt tegeled oma autoga siis kui sul aega ja tahtmist. Ideaalis kanduks selline hobiauto põlvest põlve, aga jah siinkohal on raske arvata ma loodan, et mitte ainult minul vaid ka paljudel teistel, et kus kurat mina tean kas minu tulevasest lapsest saab ajaloohuviline tehnikafänn, kes oskaks seda hinnata???   

Juba Eesti kliima ja teeolud lihtsalt "söövad" auto ära tee mis tahad. Raske on meie tingimustes midagi säilitada, mille toome siia E30 näitel nende sünnimaalt. 

E30 hinda saab küll arvestada rahas, aga minu arvates on ikkagi väärtuslikum tema linnapilti ilmumine ja veel enam selle auto omamine. Muidugi mõtlen siin ikkagi viisakaid autosid, millele saab järgi vaadata. Aga usun, et "varsti" ongi jäänud kogukond, kes omab säilinud isendeid või korralikult taastatud.

Järjest olulisemaks muutub minu arvates e30 müüja seisukoht, kelle ta auto müüb. Kas samasugusele fännile, kes autot hoiab ja autoga edasi tegeleb või "suvalisele" härrale, kes auto lihtsalt aastatega maha kannab. 

Kindlasti on ka väga lai teema mis tähendab "korralik" E30 ühele või teisele ja sealt tekivad erinevad väärtushinnangud.  

Muudetud , muutis Vahtraleht
  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Muidu E30 hindadest rääkides, siis peaks see vist kõige kallim olema USA-s ? Kuskilt lugesin artiklit, kus räägiti 10 000+ $ summadest ?

Seal euroautode suhe natuke teine ka. Kui juba M50 mootor $1000 maksab, siis terve rullika eest $10k polegi nii palju.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 3 nädalat hiljem...

Ütleks võrreldes aastaga 2013 on praegu kabriosid Saksamaal tubli poole vähem pakkuda -3000 eurot. Hinnatase on aastaga tõusnud vähemalt 1000-1500 eurot. Ma räägin siis 200 000 ja rohkem sõitnud igapäeva autodest, mitte prillikividest. Kui 3a tagasi sai veits räämas katusega 325 pfl kabrio ostetud 1500.- siis praegu alla 3500-4000.- väga välja ei mängi.

Järeldus: E30 hind tõuseb kiiremini kui kütuse või suitsu :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

E30 on praegu rahva seas lihtsalt meeletult moes. Umbes sama nagu vahepeal oli vene tsikkel K-750M, sapakas jne. Tean juba üsna mitut inimest kellel kabriote vastu huvi kadunud, sest vaata et pea igas linnas tuleb neid vastu. Leitakse lihtsalt mingi uus mänguasi ja jälle hinnad muutuvad. :P

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ütleks võrreldes aastaga 2013 on praegu kabriosid Saksamaal tubli poole vähem pakkuda -3000 eurot. Hinnatase on aastaga tõusnud vähemalt 1000-1500 eurot. Ma räägin siis 200 000 ja rohkem sõitnud igapäeva autodest, mitte prillikividest. Kui 3a tagasi sai veits räämas katusega 325 pfl kabrio ostetud 1500.- siis praegu alla 3500-4000.- väga välja ei mängi.

Järeldus: E30 hind tõuseb kiiremini kui kütuse või suitsu :D

 

 

M.O.T.T. (Mida oligi tarvis tõestada) ;) Seega jään oma alguses räägitud jutu juurde

 

 

E30 on praegu rahva seas lihtsalt meeletult moes. Umbes sama nagu vahepeal oli vene tsikkel K-750M, sapakas jne. Tean juba üsna mitut inimest kellel kabriote vastu huvi kadunud, sest vaata et pea igas linnas tuleb neid vastu. Leitakse lihtsalt mingi uus mänguasi ja jälle hinnad muutuvad. :P

 

Eks mingiks hetkeks jälle kaob see huvi ja küll siis, kui mõned "projektid" seisma jäävad, jälle neid masinaid vähem liigub ja huvi tõuseb.

Muudetud , muutis siimp
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Neid, kes külastavad praegu BMW esindused ja tellivad originaal varuosad, on kindlasti teadlik sellest, et varuosade hinnad on tublisti kerkinud.

Nii kaovad ka nimetatud "projektid" ära, kes taastab mingi vana ront hiigelraha ees kui korralik E30 maksab "ainult" 4 kuni 6000 Euro?!

 

Küsimus ei ole üldse moes! Isegi vastupidi, autosid nagu Citroen 2CV või VW põrnikas on moes ja hinnad uskumatu kerkinud, E30 hinnade areng on sellest mõttest isegi veel tagasihoidlik olnud (välja arvestatud M3).

 

Korralik E30 kabriolett alla 4.000,- Euro on praegu täielik "jackpot". Tahtjad kes unistavad, et odav BMW kabriolett peab olema, teie jahimaad ootavad teid E36 metsas :-)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Korralik E30 kabriolett alla 4.000,- Euro on praegu täielik "jackpot". Tahtjad kes unistavad, et odav BMW kabriolett peab olema, teie jahimaad ootavad teid E36 metsas :-)

 

Me ennist pidasime Eixiga jutuajamise ja pm käis selline lause läbi. E36 veel leiab head "ilusat" ja võimast suhteliselt odavalt. E30 kabrioletiga on jah paari aastaga väga kitsaks läinud ja hinnad korraliku hüppe teinud. Vw Põrnikas, E30 jne on nn kultusautod ja need odavamaks ei lähe enam ammu :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus