Hüppa postitusse
  • 0

M20B20 Ei käivitu


Myyr

Küsimus

Nonii, võtsime ette siis rihmavahetusaie.

 

1 käivitus - Märgid paigas ja panime käima, käis nagu kellavärk. Kõik hästi

2 käivitus - panime asjad veel kokku ja igaksjuhuks keerasin veel käsitsi tiiru peale, käis klõps ja tuli välja,et pinguti oli lahti tulnud ja viskas rihma üle. ( see oli käsitsi keerates )

3 käivitus - Panime märgid paika ja panime uuesti käima ( lisaks vända ja nuka märgile panime ka jagaja paika ), mootor käis vist 4ja pütaga ja üldse turtsus.

4 - käivitus.. enam käima ei lähe. Säde on, kütet tuleb, Märgid kõik on paigas.. aga peksab tagasi sisselaskesse.

 

 

Õhtu otsa nu**inud aga ei leia enam lahendust, kõik on nagu 1. käivitusel aga käima ei lähe lihtsalt, paar küünalt märjad ülejäänud kuivad. Käib lihtsalt tühja ja ei luba ka üldse.

Surved olid korras

 

 

Milles võib probleem olla?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 18 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Olen pannud jagaja igakord paika vända ja nuka järgi. 

Jagajal seal endal see 0 asendi märk,  rootori klemm on sellega kohakuti ja esimese silindri klemm ka.

 

Märgid paigas aga käib ikka tühja.

 

 Ma ei saa muud moodi jagaja seda 0 asendit paika panna, kui ainult siis vända ja nuka ratta märkide klappimisel

Muudetud , muutis Myyr
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Homme mõõdan uuesti surved üle ja vajadusel kisun siis kaane täitsa maha.

Samas peaks olema häälest aru saada kas käib midagi pähe või mitte, kuigi ei tekinud ühtegi kõrvalist heli sinna juurde.

 

Ennem nagu töötas ja siis kadus järjest ära ..

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mul sarnane mure. M20B20 jagaja ploki küljes. Samamoodi vahetasin mootoririhma ja jagaja ratta asend muutus uue paigaldusel raudselt. Auto käima ei lähe. Mis on lahendus? Kas kõik lahti ja jagaja rattal siiski mingi märk peal. Või saab ka otse jagaja asendit muuta ilma rihma maha võtmata?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Sul on süüde täiesti paigast ära kui sisselaskesse lööb. Asi plahvatab kui sisselaske klapid on lahti.

 

 

Aga kuidas ta paigast läks? Ma jagajat ei näppinud. Kas rihma märke on võimalik siis nii 180 kraadi valesti kuidagi panna? 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ma pole ise sellel vanal M20-l rihma vahetanud. Vaata internetist, jagaja kaane all peaks vast olema. Tasub sinna kiigata.

 

Ma vist kehv googeldaja, sest üldse ei leia välja nende mootorite kohta midagi, kus jagaja mootori kõrval on. 

Huvitav, et kas seda annab jagajast paika panna nüüd mingi asja järgi või peab ikka rihma maha rõõmsalt võtma jälle. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ei pea, vötad välja ja paned sellisesse hambasse kuhu tahad. Kirjutasin juba, et 323i pole olemas nuka otsas jagajaga, köigil all.

 

Aga mille järgi ma paika panen, et süüde õigeks jääks? Uduloll olen sel teemal, pole siukse jagajaga autosid elusees näppinud. 

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus