Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
P2hkel

Lobamokkade rubriik

Soovitatud postitused

Mul oli üks nädalavahetus au vanema ZJ Jeep Cherokeega sõita. Ulme. Üle 90 maanteel kurvides tundus kahtlase väärtusega ettevõtmine, kallutasin niigi vastu. Kütusekulu ehk 5,4L moto vms kohta norm (30,3 linnas), maanteel sain mingi 250km jooksul 13-14 peale, kui ökotada. Väänet oli meeldivalt, aga kuskil allosas linnas foori alt foori alla tallates. Rohkem väänas ikka kütust paagist, kui asi seda väärt. Sellise tarbimise juures peaks summutites põleva kütusega juba lisareaktiivjõud olema. Kojameeste nuppu otsisin vihmaga päris pikalt ja tundus üldse ohtlik kogu see nupupaigutus. Üks asi meeldis ka - väike laekompu näitas kompassi kui peaks ära eksima :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Teadmiseks kõigile, et kasutajate profiilis, kus on kirjas "Jäta sõnum *keegiKasutaja* seinale" kirjutades, postitate uue STAATUSE UUENDUSE. Tegemist ei ole personaalsõnumiga kasutajale! Need samad sõnumid ilmuvad ka foorumi esilehel "Hiljutised staatuse uuendused" alajaotuses.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Margo, minu käes oli kunagi au omada Jeep grand cherokeed, sama mootoriga 5,4 bensiin ja automaat kast. Ameeriklaste elekter oi jumal, minu üksikud hallid karvad peas said hulga kaaslasi. 

Esimene sõit selle masinaga, mida vittu, see ei ole võimalik, lainetab kui jube.

Harjub ära, eriti kui veel nupust lased tava kasti reziimi välja ja läheb spordi peale. Ma kunagi peale väsitavat tööpäeva ja vaimult vihasena foori taga kiirendasin mersuga võidu sellega, tegu oli mingi uuema asjaga, pähe sain muidugi aga rsk kus läks nagu elajas, 4 x vedu ja vääne. Ütleme nii, et häbi küll ei tundnud aga pole selle foorumi jutt.

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

e34 cd.JPG

 

R3vlimited foorumis üks tüüp kirjutas ka, et see e36 pealt ja vaja liiga palju ümber teha. Tglt oleks päris vinge omada e30s sellist :memeMeGusta:

Muudetud , muutis TrvP

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mul oleks vaja mootori sissesõiduks õli vaja, aga mis õli peaks kasutama m50b30 mootoris? Tavalisel 2.5 mootoril soovitatakse 10w40 ja 5w30 õli kasutada enamasti. Tõukuritele vist meeldib vedelam õli rohkem? Suveautoga siis tegemist.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

kas E30 soojendus radiaatori ja soojaklapi on võimalik ka b osana osta?

 

Klapp lekib ja seetõttu on juhipoolne jalgealune märg.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
3 tundi tagasi, sass ütles:

kas E30 soojendus radiaatori ja soojaklapi on võimalik ka b osana osta?

 

Klapp lekib ja seetõttu on juhipoolne jalgealune märg.

Alvadi.ee pakub soojendus radiaatorit.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Veits nalja ka, võibolla on paljud seda pilti juba ammu näinud ja äkki siitki läbi käinud, aga sellegipoolest postitan ikkagi.

AAEAAQAAAAAAAAKVAAAAJGYxN2QzMzM3LWQ5ZWMt

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kas kellegil H2-st on plaanis tellida lähiajal?
Ühte jublakat oleks vaja ja ei tahaks ühe asja pärast tellimust teha. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

ilma läbivata uksi leiaks, b tiivad hea hinnaga saad tartu milbaumist (esmakordselt nägin, et b osana vanatüübi pre tiiva järgi tehtud, seega fl panekuks vaja pisut töödelda ja lõikuda isegi siseosa)

h2 tellimuse teen lähipäevil, kel huvi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Veits nalja kah vahepeale:P

 

Kollektori poleerimine...........

 

eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma doch opelile oleks vaja
tiba
powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära
poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ?
rsk loogiliselt võttes peaks parim poleerimise vahend olema liiv või midagi
taolist ja selle kiire liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt
seest
nii, polndki muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib,
arvasime, et saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa
asja eest plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele
idikatele top partsust jne
sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike, pidi parim
olema.
siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose liivakoti sisselaske
vooliku otsa.
et ropult gaasitades tõmmab eest sisse ja sumpast välja, peaks nagu kõik
kenasti siledaks poleerima seal t seest, nahhui neid vaja maha kakkuda ?
idioodid ma ütlen ka rsk

mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas
check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu mingi
klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin ennem
veetaset vaadata
jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka õhufiltri tagasi, tiba vett
ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin käima panna ja t***, mingi 4 minca
käiasin ennem kui läks ja vittu ikka puterdas ja nussis mu ajusi ..
käigud lähevad normaalselt sisse ja sumpast leeki ka ei viska aga rsk
puterdab.
praega panin auto garaazi, aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis
te arvate, saab veel sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka
aint hondasi tuunind ja ei tea palju opelitest ...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele teemale...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus