Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
P2hkel

Lobamokkade rubriik

Soovitatud postitused

Naistevaheline jutt täna köögis: mehed istuvad autofoorumis ja räägivad a la sellist juttu, et mul mootor ei tööta, mis viga? Rihm ei vea edasi ja küünlad on õlised. Ilmselt on genekas pekkis. Või siis kardaan logiseb.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Markus, ma muidugi ei tea aga kuidas sa selle värgi panid noh kuidas siis seda nimetada sõidu suunda hoidma? Jäik selfi pulk peaks ju tilbendama autoga koos.

Aga lahe video ja hea sõit!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kaamerat hoidev latt liigub vabalt 360 kraadi, sõidusuunda tõmbab kaamera peal asuv puri.
Katusekinnituse tegin 3 iminapaga aga minu omad kippusid vahepeal külmaga lahti tulema ja tõmbasin 2 julgestusrihma juurde.
Käisin tegin kaadrist väljapoole jäävast osast pilti (uuesti autole ei viitsinud paigaldama hakata)
Puri on läbipaistev, seega pildilt väga kehvalt näha. Latid tegin kardinapuudest ning 16mm puhul pidi alumise tugilati juurde lisama (muidu hakkas üles-alla kiikuma)

Kiirust ei oska kahjuks öelda

latt.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Teab keegi põhja, vee äravoolu need suured punnid(metallist) mis istme all, toote koodi? Ei suuda bmw fansist kusagilt leida neid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mul vaja vl kollektori poldid vaja ära vahetada. Kui vaadata üm-i siis läheb see päris kalliks, seega küsiksin, et kas on mingit olulist vahet ka sellel, kui panna orig poldid või panna mingid suvalised tikkpoldid (ei tea kuidas nende kuumataluvus on - eluiga)?

Muudetud , muutis zero

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tavakasutusega autol võib vabalt mingi 8.8 tugevusega keermelatist ka teha, ilma et midagi juhtuks. Vasemäärdega üle teha ja mutrid otsa. Kui raha rohkem kulutada tahad, siis võid ka mingi 12.9 mustad tikud osta ja pronksmutrid otsa. Siis saab keegi kunagi hiljem kolle ilusti lahti ka. Arp ja üldse roostevaba selles suhtes overkill. Peale selle roostevaba praguneb kergemini kuumaga ja lihtsam puruks keerata, kui kunagi näiteks vaja hoopis turbokolle külge kruttida :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vasemääre pane kohe kaugemale. Kunagi panin ka lolli peaga ja põleb just täiega kinni, kõig murduvad hiljem ära või tulevad kaanest välja. Õiged mutrid ei maksa palju, et neid mitte kasutada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mul suurem osa autodel tavalised veneaegsed poldid kasutusel, roostetavad küll kinni, aga enne mädaneb nagunii auto maha kui nood katki lähevad. :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vahet pole millise mootori gaasiklapile see tross külge ühendada, kiiruse signaal tuleb ikka kellaplokist.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Gaasiklapi trossi pead võtma alguse aja 325i E36 küljest. On täiesti vahetatav, otsad on samad. Muu süsteem jääb kõik E30 oma.

cruisea2.jpg

cruisea3.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tänud info eest.

Mäletab nüüd kesse ehitas siin kabriole M3 mootorit vahele? Mootor võeti Z3 pealt Lätist?
Kontakt ei teeks paha. Mul hädasti vaja E36 M3 või Z3 96+ aasta esiõõtsasid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
20 minutit tagasi, Margo ütles:

Z3 tutikad originaalid ca 125eur/tk ja M3 omad ca 50 kallimad.

Unustasin lisada.

Z3 M peab olema, ehk siis need samuti E36 M3 hinnaga.
Mõtlesin leida väheke odavamalt kui 350euri. 
Kindlasti kusagil Eestiski vedeleb osadeks E36 M3, aga vaja see õige üles leida.

See õõts lahendab E36 käändmiku paigaldusel E30nele ratta vale asendi probleemi.

Muudetud , muutis soonikx

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
8 minutit tagasi, Margo ütles:

Tean jah. Odavam on puksid treida :D Jõgevalt ei saa õõtsasid?

Kui mõtled pukse mida kasutada E30 käändmikuga siis praeguste mõõtmiste kohapealt tundub mulle, et ei saa kuidagi E30 käändmikku 332mm ketta puhul kasutada, see eeldaks ilget flantsi (mida ma lihtsalt 8.5" veljega ei saa lubada), või vähem flantsi ning õõtsa ja rooliotsa kinnituste ümber tegemist. 
Pannes praegu 332mm kettaga E30ne coil velje sisse siis on võimatu kasutada isegi supporitde jaoks adapter flantse sest kõrvad on juba ketta sees, ning coili reguleerimise "mutter" on vastu rehvi kinni nii, et käändmik ei ulata korralikult vastu ketast.
Pole muidugi ka E36 coili proovinud, äkki käib samuti vastu, siis juba tuleb veel järgmist lahendust otsida.

Lahendus oleks ka ette panna 7.5" veljed ning flants. Kuid seljuhul võiks keegi mu praegused veljed ligi võtta :D mingi diiliga.

 

Jõgevalt kellegi kontakti? Tean, et keegi Kert vist tegeleb aga muud ei midagi....

Muudetud , muutis soonikx

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

E36 käändmiku otsa saab ilma modimata E46 325mm piduriketta ja sadula küll panna. Kuigi ma ei usu, et see sul vastu püstakut käimisele väga mõjub. Pigem see ikkagi õige ET ja laiusega veljevaliku teema.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ega kellegil ei vedele kuskil m50 mootorile plokikaane poldi seibe? Asjaga suht kiire, üks seib on suutnud kuidagi ära kaduda kaane küljest. Võib ka olla kasutatud. Asjaga üsna kiire, võiks tallinnas asuda.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele teemale...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus