Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Klge soundimehed. Installisin tööbussi tümmi juurde. Enne oli tagumiste ovaalide jaoks üks RCA makist veetud ja esimesed maki järel. Kuna ees ustes ka üsna tummised kompod, siis vedasin mingi odava RCA kaabli teiseks sisendiks ja ühendasin need ka võimu järgi. Sai küll reegleid eiratud ja RCA samadest aukudest veetud, kust ka voolujuhe jookseb. Kas sellest võib tingitud olla, et nüüd kui maki volüüm väike, siis esimestes kõlarites üsna häiriv vilin, mis gaasi andes ka kõrgemat nooti võtab. Kõvemaks keerates vilin kõvemaks ei lähe. Tagumistes vilinat ei tähelda, kuigi see RCA jookseb samas pundis. Samas tagumiste kõlarite RCA palju paksem kaabel. Mõtlesin, et äkki seal mingi vinge varjestus vms peal, et peaks esimeste oma ka äkki kvaliteetsema panema ja kaoks vilin ära?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Klge soundimehed. Installisin tööbussi tümmi juurde. Enne oli tagumiste ovaalide jaoks üks RCA makist veetud ja esimesed maki järel. Kuna ees ustes ka üsna tummised kompod, siis vedasin mingi odava RCA kaabli teiseks sisendiks ja ühendasin need ka võimu järgi. Sai küll reegleid eiratud ja RCA samadest aukudest veetud, kust ka voolujuhe jookseb. Kas sellest võib tingitud olla, et nüüd kui maki volüüm väike, siis esimestes kõlarites üsna häiriv vilin, mis gaasi andes ka kõrgemat nooti võtab. Kõvemaks keerates vilin kõvemaks ei lähe. Tagumistes vilinat ei tähelda, kuigi see RCA jookseb samas pundis. Samas tagumiste kõlarite RCA palju paksem kaabel. Mõtlesin, et äkki seal mingi vinge varjestus vms peal, et peaks esimeste oma ka äkki kvaliteetsema panema ja kaoks vilin ära?

proovi rca.le filter vahele panna,mul aitas, või vea voolust eraldi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kuna lobamokkade rubriigis käib vist aktiivsem häng kui küsimuste sektsioonis, siis igaks juhuks paiskan väikse murejutu siiagi - topelt ju ei kärise :D
Jutt lühike ja käib facelift kupeest, millel originaalis M10B18i mootor. Asjad nii kaugel, et mootor juba ammu maha tõstetud ja asemele läheb E30-mudeli iS ehk M42B18. iS tuleb mulle aga ilma hooratta, siduri ja käigukastita. Olen kolanud igasugu välismaa foorumites ja võiks öelda, et olen endiselt veidi segaduses.
Auto eesmärk: talvel garaazis, suvel teedel. Seda nii linnas kui maanteel, kuid tõenäoliselt näeb rohkem linnaliiklust. Sooviks võimalikult normaalset nobeduse-mugavuse suhet. Mingeid kalli otsa performance-jubinaid taga ei aja, sest eesootavaks hooajaks valmistudes pean paljuski lähtuma rahakotisõbralikkusest.
Küsimused:
1. Tean, et M10 käigukast ei istu iS'ile. Kuidas on lood aga M10 hooratta ja siduriga (kas istuksid külge) ning mida vastav tulemus endast sõiduomadustel kujutaks?
2. Kas keegi oskab pakkuda konkreetseid alternatiive/muid mootoreid, millelt leida iS'ile sobiv sidur, käigukast(võimalikult sobiva ülekandega) ning hooratas?
3. Kardaan - M10 kardaan tuleks antud "swap'i" puhul vist samuti välja vahetada?
Igasugune teemaga haakuv "know-how" on kogu täiega teretulnud. Võite rääkida omadest kogemustest või muudest kindlatest faktidest.
4. Kui kellelgi vastavat kraami üleliia on, siis võib mulle ps'i kaudu vaikselt vihjata.

Olen ette väga tänulik :)
Henrik

Muudetud , muutis Henrik
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Juba jaanuaris kui see kuulutus tekkis bmwklubisse sai pikalt laialt uuritud, kere on ikka suht nutune, kõvasti pahteldatud. Radikas puruks, sõita ei kannata isegi Riiast Valka. Hinda ta alla 550 ei lase, pane juurde 170 regamine, tüv, kindlustus, remont ja tuleb odavam juba mõnda korralikku otsida. Ma plaanisin algul ta ära osta ja Eestis tükkideks tõmmata, aga reaalselt ei teeniks sealt piisavalt, et asi ära tasuks üldse.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus