Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Varuosadeks ikka, magusamad palad jäävad endale. Esiosa on liiga ära, et sealt asja enam saaks, katusel ka õrn volt sees. Muidu kere on üllatavalt heas korras, saan sealt enda rullikale ka hunniku keredetaile mida ringi tõsta. :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Varuosadeks ikka, magusamad palad jäävad endale. Esiosa on liiga ära, et sealt asja enam saaks, katusel ka õrn volt sees. Muidu kere on üllatavalt heas korras, saan sealt enda rullikale ka hunniku keredetaile mida ringi tõsta. :)

mis taga lisast saab  ? kui müüki, siis võid pakkumise taha koos fotosessiooniga :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tagalisale on meeletu tunglemine, aga hetkeplaanide kohalselt läheb ühele väga heale sõbrale.

Eix- ma toon auto nagunii algplaanide kohaselt pühapäeval ära koju, aga kui varem tahad vaadata mis pead Erkiga rääkima. Midagi sealt tarvis, siis anna ainult märku. :)

Muudetud , muutis -Kaido-
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kas keegi oskab öelda kuidas eemaldada "apelsini kiht" lakilt. värvisin ära lasin laki peale aga ühes kohas jäi apelsin. Ei teagi kuidas käituda kas vesilihv või poleerimine?? lakki panin küll 3 kihti peaks olema nagu küll. aga vesilihviga peale lennata läheb tuhmiks see möll ma kardan?? 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kas keegi oskab öelda kuidas eemaldada "apelsini kiht" lakilt. värvisin ära lasin laki peale aga ühes kohas jäi apelsin. Ei teagi kuidas käituda kas vesilihv või poleerimine?? lakki panin küll 3 kihti peaks olema nagu küll. aga vesilihviga peale lennata läheb tuhmiks see möll ma kardan??

Vesilihv JA poleerimine. Lihvides lähebki tuhmiks, siis poleeritakse taas läikima.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Chulo

Edit: Ahjaa eelsüüteküünlaid olen ka vahetanud. Ja kütuse etteande pumpa. Selle pumbaga on veel oma teema - põhimõtteliselt selle pärast ei lähe mina enam kunagi Carmastersisse ja ei soovita seda ka ühelegi tuttavale, aga sellest mõni teine kord. :D

Kus juures sama eelarvamus on ka 2,5 diisli ja 3,0 vahel olen s6itnud m6lemiga ja vahet kyll eriti ei näe.Kui juust tegu ei ole uuema 170 kw .

Ma lasin ka neil vendadel oma pumpa vahetada ja samuti jäi see minu viimaseks korraks sina oma auto viia ,mul oli julgust neile õelda et see auto ei käi nii nagu ta enne käis .Patriku seadistus oli ikka täiesti metsas .Kui korda tegin tuttava  juures siis käisin neile siiski näitamas et nii peaks see toimima mitte sellisena nagu nemad mulle auto ylle andsid. :sick:

Muudetud , muutis hiis
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ah perkele, räägin siis selle loo ka siia ära, algusest pihta, nii nagu oli. Pikem lugu, nii et olge minuga. :D

Asi sai alguse tegelikult poolteist aastat enne seda saatuslikku intsidenti. Proua Chulo vuras autoga rahulikult mööda Tallinna ringi ja mõtles, et nüüd oleks õige aeg teha üks shopping ja parkis auto ilusasti Kristiine Keskuse parklasse. Shopingutripilt naastes, oh imet, auto ei käivitugi. See järel valiti kõne mulle, et tule kae perra, me ei liigu siit kuhugi, ja ämm on ka kõrval istmel tige. Sõitsin mina siis kähku keskusesse ja esimesest võtme keeramisest auto käis. Pidasin lühikese loengu kuidas autot käivitada, naine mul ju blond ikkagi. Heakene küll, loeng peetud, proua Chulo ja enam mitte nii tige ämm istusid autosse ja sõitsid koju. Mõne päeva pärast situatsioon kordus, õnneks polnud ämma see kord autos, ja peale seda kui kolmandat korda enam autot käivitada ei õnnestunud, otsustasin auto lähima diagnostiku juurde toimetada, kelleks osutus Patrick. Järgmisel päeval saabus kõne - etteandepump vaja vahetada. Fain, kui vaja, siis vaja. Telliti uus pump ja kogu lugu maksis minule ca 3500 kroonua koos diagnostikaga, kui ma õigesti mäletan. Poolteist aastat hiljem sama situatsioon kordus, sai auto auto"meistritesse" viidud, et dignoosida pumba mitte töötamise põhjus ja vajadusel vahetada. Kuna neil oli kasutatud osana pump olemas, siis see variant sobis mulle ideaalselt. Pakuti mulle oma kallist diagnostikat, millest ma keeldusin, sest teadsin, et viga on pumba töös. Ütlesin meestele veel, et kontrollige ainult kas voolu peale tuleb ja kas eraldi vooluallikast pump tööle hakkab. Aga kardan, et viimast nad ei suvatsenudki teha, hiljem seletan miks. Jälle sama stsenaarium kordus, järgmine päev helistati, et tule järgi ja maksa 100 eurot. Mina õnnelik, võtsin oma nüüdseks raseda naise kaasa ja läksin autole järele. Ütlesin veel, et kutid andke mu vana pump ka kaasa ja saingi. Õnne jätkus vaid paariks päevaks. Käisin tööl, väljakutsel, pühapäevasel päeval, ja sealt lahkuda soovides auto jälle ei käivitu. Mõtlesin juba, et mis pull on, kas see auto sööb pumpasid või!? Vihaga võtsin töölt kahveltõstuki, vinnasin juhipoolse külje üles, kakkusin pumba katte maha ja avastasin, et kui pumba juhtmeid liigutada, siis hakkab see tööle. Selge, viga juhtmetes! Pistikut pumba küljest lahti ühendades avastasin aga, et viimane on seest sootuks ää põlenud, pole ka ime et pump ei töötanud. Ilmselgelt oleks pidanud seda nägema, kui keegi oleks võtnud vaevaks multimeetriga mõõtma hakata. Ühendasin esialgu juhtmed tavaliste kaablikingadega pumba külge ja panin auto kokku tagasi. Kuna mul vana pump oli tööjhuures, siis proovisin veel, et kas võtab elu sisse, poolteist aastat vana pump ju siiski. Ja kurat, ennäe imet, toimibki kui vooluallikas järele ühendada. Kordasin protsessi umbes sada korda, et olla veendunud, et mootoril lihtsat mingit surnud kohta pole. Olles veendunud, et see ikkagi pumba viga pole vinnasin auto uuesti üles ja panin oma pumba alla tagasi. Järgmine päev, esmaspäev, helistasin auto"meistritele" ja selgitasin situatsiooni, ütlesin, et õhtul tulen läbi ja tahan pumba raha tagasi, oma pumba saate ka tagasi - pange tähele, töörahast pole juttugi, tahtsin ainult 75€, mis oli pumba hind. Läksin õhtul kokkulepitud ajaks teise linna otsa ja mulle öeldi, et ongelmanni pole enam siin, tule mõni teine päev tagasi. Selge, homme tulen. Tulin siis teisipäeval tagasi, rase naine kaasas, autos ootamas. Kõigepealt ootasin ca 20 minutit, et keegi üldse jutule võtaks - naine muutus juba kärsituks. Siis kui ma suvatsesin öelda, et kuulge mehed, keda ma siin nikkuma pean, et keegi minuga tegeleks!? Seepeale saabus mingi noorsand, meister vist, minuga tegelema. Peale seda, kui ma olin olukorda selgitanud ja tõestuseks ka põlenud pistikut näidanud sõimati mind ilma igasuguse liialduseta idioodiks ja öeldi, et ma ei tea üldse kuidas elektrimootorid töötavad. Umbes, et kui nad selle kolihunnikusse viskasid, siis see sai kopsu ja ongi jälle töökorras ja varsti olen jälle teeääres. Ütles, et ma olen dibiilik ja oleks pidanud auto kohe treileri peal nende juurde tooma. Ütlesin selle peale, et treiler maksab ka midagi ja pühapäeval poleks keegi nii kui nii midagi teinud, olin sunnitud probleemi ise lahendama. Seletati, et kui oleks nende viga olnud siis oleks ka treila kinni makstud. Ok, küsisin arvet osutatud teenuse kohta, kuna seda ma ei saanud. Selle peale öeldi, et printer on katki ja vihjati, et see maksab 50€ mulle. Mainsin, et kui neil need asjad niimoodi käivad, siis ma sügavalt kahtlen, et keegi mu treileri kulud kinni oleks maksnud või veel vähem oma viga tunnistanud. Siis hakkasin ka mina häält tõstma ja asi läks käest, kohale tuli ka Patrick kes pakkus rahumeelset lahendust, et tõstame auto üles ja võtame siis selle pumba laiali, et näha mis sees toimub. Sellest ma keeldusin, kuna naine oli nii kui nii juba tige ja ma arvan, et raseda naisega sõdida pole mõtet. Vaidlus jätkus, kuni härra meister ütles, et aga mida sa vaidled siin, endal rase naine autos ootab. Selle peale vastasin ma, et targem on vist tõesti pead vastu seina taguda kui diletandiga vaielda ja siis oli mul tõesti selline tunne, et härra meister tuleb mulle kallale. Tegelikult ma salamisi lootsin juba seda, sest selle pumba oleks tahtnud talle küll rektaali lükata. Lugu lõppeski põhimõtteliselt see moment, istusin oma autosse, müüsin pumba foorumis 80 kulli eest maha ja vähemalt kolm minu tuttavat peale seda lugu enam auto"meistrites" ei käi.
Kogu selle loo peale tekkis mul ka uitmõte, et kas see esimenegi pumba vahetus vajalik oli.

Laps on mul tänaseks pea kaks ja pool aastat vana ja minu "katkine" pump toimetab laitmatult siiani.

Muudetud , muutis Chulo
  • Meeldib 7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Suuremad autoteenindused nt teenivadki põhilise papi varuosade pealt, seega ongi vaja leida olematuid vigu või ei viitsita probleemi süveneda ning lihtsam on uus jupp külge kruvida, sest klient maksab selle nkn kinni :)

 

Mul nt oli taoline situatsioon V ehos umbes 3a tagasi.

Versioon lühidalt:

Honda mootor hakkas mingi hetk käima väga halvasti, kohapeal oli ok aga sõites puterdas ja jõudu oli vähe. Vahetasin küünlaid, kuid ikka sama pull. Lasin siis V ehos teha diagnostika, öeldi, et KAT läbi, uus ca 700eur :unsure:, maksin diagnostika kinni ca 30eur ja tulin ära sealt. Hakkasin siis otsima kasutatud varuosi ja olin õnnelik, sest leidsingi ühe doonori, kust sain korraliku KATi 100euroga. Panin siis selle kohe alla, tegin proovisõitu, ikka sama jama . :SNüüd oli 2 varjanti, kas sain samuti katkise KATi või pole viga KATis.

Mõtlesin edasi mis teha, siis meenus üks hea koht Tallinna ARKi kõrval, kus on auto mootori -ja elektriku spetsialist, läksin siis sinna oma murega. Mees korra kuulas ja sai kohe aru, milles viga, auto sai korda 5 minutiga :w00t: ja maksma läks mulle 10 eurot.

Viga oli väga lihtne: Ühele piibule oli tekkinud šlaki kiht ja säde lõi üle küünla. Puhastas siis piibu ära ja oligi korras :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kas 316 55 l paak on täpselt sama, mis 55 l diisli paak? Kontrollisin realoem'st koode ning need kattuvad. Endal paagi ülemise serva liitekoht suht väsinud. Vaja paak see suvi välja vahetada, seega mõistlik oleks otsida korralik paak ning see taastada.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Vahest paneb hämmastama selline teeninduste üleolev suhtumine. Nii kui sa viid mingi vanema auto kusagile hooldusesse või remonti, siis automaatselt eeldatakse, et sa oled idioot, ei jaga autodest midagi ja üleüldse kasvavad sul käed persest välja ja ajude asemel on tühi koht. Ärge saage valesti aru, on ka väga palju väga häid kohti, aga siin kohal jõuame selleni, et igaüks kes hästi mutrit keerab ei ole alati hea teenindaja.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ega jh sellist nalja on ka natuke minul olnud :D Ema kimab ka punase E30 sedaaniga ringi ja lasin ka töökotta pisemat tööd tegema viia ja oi plää kus taheti juppide eest hinda :D b osa oli sellise summaga, et ma ise sebisin juba a osa selle eest :D. Ja tegin nii, et mina murtesesin jupid ja tehti aint töö :D 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Vahest paneb hämmastama selline teeninduste üleolev suhtumine. Nii kui sa viid mingi vanema auto kusagile hooldusesse või remonti, siis automaatselt eeldatakse, et sa oled idioot, ei jaga autodest midagi ja üleüldse kasvavad sul käed p***est välja ja ajude asemel on tühi koht. Ärge saage valesti aru, on ka väga palju väga häid kohti, aga siin kohal jõuame selleni, et igaüks kes hästi mutrit keerab ei ole alati hea teenindaja.

 

 

Omal on kogemus Lada ajast, kui tahtsin minna sillastendi ühte Rakvere korralikumasse kohta, kus sel ajal oli laserstend mida mujal polnud. Esimese asjana öeldi, et ei saa, programmis pole sellist mudelit sees. Töökotta seda fakti kontrollima minna leti taga olev inimene ka ei tahtnud muidugi. Hakkasin juba ära sõitma aga parasjagu tehti garaazi ust lahti ja aeti mingit muud masinat välja, läksin siis ja ajasin mehhaanikuga paar sõna juttu. Ühesõnaga programmis olid sigulli parameetrid olemas ja ette ei tahetud võtta miskipärast kuna eeldati et vene autol ükski polt lahti ei tule. Kuna mul oli just kõik roolivardad ja möll uus saanud siis rahuneti maha ja võeti auto ette. Natuke naljakas suhtumine oli küll alguses aga õnneks asi laabus :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus