Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

RaulA miks su E46 maru kähku müüki tuli jälle tookord? Kas ei meeldinud või olid kulud oodatust suuremad? Et Mario sama ämbrit endale sisse ei istuks :D

 

Hea näide kuidas peale ostu sai regulaarselt nööriotsas istuda :D

http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=39933

 

 

Noore ja rohelisena sai suure hurraaga natukene ülejõu käiv kohustus kaela võetud. 2 aasta peale 140 tuhhi eeku polnud tol ajal just kommiraha nii et tundus mõistlik masinast loobuda enne kui kaelani võlgadesse kukun. kuid olenemata sellest auto ei lagunenud. Tegin oma argiseid sõite ja hooldasin täpselt seda mis vaja. Ah jaa... käru jõuab ka muretult vedada. Maru kähku oleks 2-3 nädalat. Minu käes oli masin ligi aasta vist. Siiani kõige pikemalt käes olnud eelmine masin(vectra 2a3k). Ja üleüldse oled sa minu eluga keskmisest paremini kursis. Fänn oled?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ma tean. Minu teine postitus oli vastuseks sellele, et M3 ja M40 oma on samasugused, ei ole ju. See pea 3 kordne hinnavahe ei tule pelgalt koodi erinevusest vaid sellest, et kaks täiesti erinevat asja on. Endal mul on ka see m40 variant ja olen ka mõelnud täiskatte peale, aga enne peaks aku pagassi toimetama. Aga enne seda on miljon tähtsamat asja veel vaja teha, kui selle pisiasja peale mõelda.


Ehks siis sellele vastus.

Ja võrdlesin nüüd selle 316 ja 320is skeeme. Mõlemal sama plastik, sama kujuga aga tootekood erinev ja 320is oma pea 3 korda kallim.

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ja mis e46 puudutab, siis suht mõistlik ja odav üleval pidada auto. Eks oleneb ka mootorist kindlasti, aga varuosad on üldiselt väga hea saadavusega.
Minu 110kw 320d on juba üle 600000 sõitnud, millest mina olen sõitnud kuue aastaga pea poole ja ma loodan mingi paarsada sõidab veel.

Esisild on sama lihtne nagu rullil, ainult veidi kallimad tükid. B-osa piduri tükid ja kuluosad on mõistliku hinnaga. Kui valid 3 liitrise disla, siis alla 17" velje alla ei pane ja väidetavalt on ka esisilla eluiga lühem tänu raskemale mootorile.
Selle 6 aasta ja 300000km jooksul mil olen e46 omanud pole ebamõstlikult palju pidanud sellesse investeerima. Kõiki õlivahetusi küll meeles pole, aga suuremad remondid küll.
Tagumisi kuulliigendeid, ehk nn silikoone olen pidanud kaks korda vahetama ja tuleval kuul ootab kolmas vahetus ees, samuti vahetasin just teist korda tagumised amortisaatorid (1 kord kohe peale auto ostu), korra olen ka mõlemad tagumised laagrid vahetanud ja sellega tagasilla remont on piirdunud, kui pidurikettad ja klotsid välja arvata. Kuna auto on aastast 2002 ja ülejäänud puksid on seal vahetatud kurat teab millal, siis sai see kuu tellitud terve pukside komplekt, viimne kui puks tagasillas kokku sõbrahinnaga poolast 200€ kanti ja kõik lemförderi pakendatud. Esisillas stabikakonte ei jõua kokku lugeda, mingi 3-4 kord vast, korra esimesed õõtsad (kõige odavamad b-osad kestsid 150tkm ja nüüd tuleb need vist jälle vahetada, ees igatahes midagi koliseb), kaks korda olen vahetanud õõtsa tagumisi pukse, ühe korra amorte ja amordilaagreid, kaks korda roolilatti (b-osa taastatud toodang ei pidanud vist 100000km-gi vastu, aga selle eest on ebk foorumist soetatud kasutatud latt juba 150 vist küll all olnud) ja kaks korda pidurikettaid. Mootoriremondi sain teostada tänu oma lollusele ja eelmise omaniku koonerdamisele. Nimelt hakkas pihusti tiksuma üle 2500 pöörde juures kiirendade ja et tiksu paremini kuulda tuli loomulikult gaasi lisada peale mida, pihusti otsast lilleks lendas. Sõna otseses mõttes laiali lendas ots. Kes ei usu, siis mul on see pihusti veel siiani alles ja võin näidada. Igal-juhul oli keegi eelnevalt juba nende pihustitega seal midagi teinud ja kaks neist olid omavahel ära vahetanud, kuna ajusse olid pihustid vastupidi järjekorras programmeeritud. Kes iganes seda tööd oli teostanud, ei olnud pihusti seibi vahetanud ja sealt mu hädad pihta hakkasid. Üks seib oli lekkinud ja pihusti oli tänu sellele kinni põlenud, selle eemaldamine käis liughaamriga. See tähendas aga seda, et ka pihusti pesa oli hukas. Kuna taastada ei viitsinud ja polnud selleks ka aega, siis ostsin varuosadeks avariilise mootori, millelt lasin käiku plokikaane ja pihustid ning ülejäänu mootorist müüsin varuosadeks maha. (kui kellegil on m47tu kõrgsurvepumpa vaja, siis minult saab! :D) Selle tehingu tulud kulud kokku viisid mind umbes 200 eurot ja kaks kasti õlut miinusesse. Mootoril olen lisaks vahetanud korra kõik rullikud ja mingi 3 korda leevendiga rihmaratast väntvõlli otsas. Ahjaa, õli taseme anduri ka. Kindlasti on asju, mis kohe esimese asjana ei meenu, aga vastupidiselt üldlevinud kuulujuttudele, et E46 hirmsasti laguneb vaidleksin ma küll vastu, vanamehe Passat on antud aja jooksul kordades rohkem tähelepanu ja raha nõudnud.

Krt... nüüd läks küll pikalt.
Edit: Ahjaa eelsüüteküünlaid olen ka vahetanud. Ja kütuse etteande pumpa. Selle pumbaga on veel oma teema - põhimõtteliselt selle pärast ei lähe mina enam kunagi Carmastersisse ja ei soovita seda ka ühelegi tuttavale, aga sellest mõni teine kord. :D

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Selge siis. Ega iga auto laguneb kuskilt. Tehnika pole loodud ju kestma, 5a ja siis laguneb ära nagu uutel asjadel kombeks.

Ega rullil suht samad kulud silla osadega ikka. 

Tean jh, et 3,0 diisliga on juba miinimum velg 17,kuna pidurikettad pidid m3 suuruses olema. Ise kahjuks olen kuulnud, et see 2,0 diisel pidi natuke õnnetu moto olema aga see selleks. Paljudel tuttavatel on 3,0 diisel ja sõidavad rahumeeli edasi. Sellised silla osa kulud ei tapagi eriti, pigem tapaks see kui mootor pole piisavalt head hoolt saanud. 

 

Igatahes keegi pangu rullile 3,0 diisel 150kw!!!

http://www.garaget.org/?car=62359

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tra see 2,0 jutt ajab juba sita keema. Kust otsast ta nüüd sitem on kui 3ne? Või mis seals hullemini laguneb? Kõik on kuskilt kuulnud, aga keegi ei tea. :D  See on täpselt sama mootor, mis 3ne lihtsalt 2 silkut vähem ja kogu musa. Isegi paljud osad kattuvad.  Ma arvan, et minu rohkem kui kuus sotti sõitnud mootor on hea näide sellest, et see väide ei pea väga paika. Aga väga oluliselt ökom see 2 liitrine 3 liitrisest ei ole, see peab nüüd küll paika.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Chulo, 300000km läbi vurada ühe ja sama autoga, on ikka isu, igaljuhul :respect:

Aga mis ma tast vahetan? :D lõbusõitudeks on mul eluaeg mingi teine auto kõrval olnud, e46 on lihtsalt tööloom. Viib mind iga päev ilusti Raplast Tallinnasse ja sealt uuesti tagasi Raplasse ja kogu selle aja jooksul on mind ainult kaks korda tee äärde jätnud, üks kord selle sama türastanud pihusti ja teine kord etteande pumba pärast. Nii kaua kuni veel liigub ei näe ma mingit vajadust uut liisingut endale kraesse võtta, rull on selle ülesande juba täitnud. :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ega ma ise ka ei usu seda, et nüüd 2,0 sitem jne. Aga käib kui traktor :D nagu R4 motol kombeks R6 käib  juba ühtlasemalt :D

Aga noh diisel on traktor eluaeg :D

Ja kütte kulu vahe pole jh 2,0 ja 3,0 eriline, pigem valingi 3,0 kuna siis astub edasi ka mehisemalt. 

Aga jhm raske leida sobiv masin, kui nüüd leiaks sobiva masina siis lähen panka ja raha raha arvele. varem või hiljem tuleb midagi järelmaksul hoida. koguma võibki jääda. Kui oled mingi kohustuse võtnud siis sätid ise elu selle järgi paika. 

Rullu jätan ka alles aga vaikselt lihtsalt nokitsen. Kui sõitma saan rulli siis esimese asjana kas teen m43 motol tihendite vahetuse või siis juba läheb uuema moto peale üle, Lugege siis M50 vist. Samas tahaks tuju tõstja auto ehitada rullist.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Traktor on ta nüüd küll, nagu kõik R4 mootorid. Samas on tal karteris vasturaskusvõll, mis selle mootori tööd olulisemalt sujuvamaks muudab. Peab tunnistama, et mootori töö enam nii ühtlane ei ole, kui soetades oli. Alguses polnud mootori tööd salongis üldse tunda, nüüd on aga vibra ikkagi õrnalt tunda. Viimasel ajal olen R3 mootoriga (audi/vw) diisli punni peale mõelnud, aga ei julge vist seda sammu astuda. Sellega oleks muidugi hea odav käristada tööle ja tagasi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No nüüd on veits selgem. Skeemi peal olid mõlemad ühesugused ja see ajaski segadusse. M3 oma vaja ikkagi tellida.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus