Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Poldi saab alt üles välja lüüa, poldist kõvemini hoiab südamiku osa mis on kereküljes olevas pesas. Haamriga puksi alumist otsa ette ja taha suunda tagudes/loksutades saab südamiku lahti sealt kereküljest, polt peaks muidugi liikuma löödud olema selleks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Haha, tahaks näha kuidas te puksi alumints südamiku saate sealt poldi küljest niisama lahti. Võibolla mõnel Saksa või Põhja-Soome autol mingi ulme leotamise ja meelitamisega, aga reaalselt soola näinud autol ei tule nad mitte mingi variandiga sealt ära. Suure taliga tõmmates veel saaks, aga siis oht kere kahjustada. Ma ise puurisin puksil kummiosasse augu sisse ja sealt edasi lõikasin kummi läbi, taliga tõmbasid tala otsast ära ja pärast relakaga lihvisin alumiiniumi lahti poldi küljest. Reaalselt mitte midagi rasket ega ka närvekulutavat ning keredetailid jäävad kenasti korda. :)

 

Gaasipitsiga kuumutamine + roostesurm (sellega saab poldi pesa istme all ära uputada kõigepealt) ja lööb kenasti selle poldi ülesse välja. Tõstuki peal läheb ca 45 minti üks puks. Kummisüdamiku sain talast kätte samamoodi gaasipitsiga aga abiks teine mees kes sõrgatsiga pinget peal hoidis. Puksi sissetõmbamiseks on keermelatist ja sobivatest seibidest ise kompunnitud tõmmitsat vaja, see on juba meeldivam ülesanne kõige lõpuks :)

 

Tuleohutuse seisukohast pole ehk kõige õigem nõuanne igale inimesele, õlle kõrvale laupäeval nokitsemiseks pole bensupaagi lähedus ja lahtine tuli vb kõige parem kombinatsioon.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Elemendi vahetusega sama risk valesti regullile nagu ülekandegagi ju?

kui on ülekandele vastav element valitud siis on see samade mõõtmetega nagu see mis välja vahetatakse ja hammasrataste hambumine jääb samaks. See on minu kogemuste põhine arvamus. Ise olen nii teinud ja ei ole veel undama hakanud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Plaanis tagumine sild tervenisti alt ära võtta ning mh piduritorud ja voolikud ka ära vahetada. Homme plaanis antud töö ära teha.

 

Kui sai põhja alla vaadatud, et mis seisus puksid on, siis jäi mulje küll, et sillatala küljest saab puksid väga lihtsalt kätte, eks reaalsus ole kindlasti teine.

Muudetud , muutis TrvP
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kui silda värvima ei hakka ja rooste osas savi, siis võib muidugi leegil möllata lasta.

Mis diffreid puudutab, siis kõik nad on tehasest tulles samadest juppidest kokku laotud, aga ometigi erineva reguleeringuga, seega ei hakka ma ka oma arvamust peale suruma :)

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Minu veljesaaga hakkab lõpule jõudma. Kolmapäeva õhtal viisin veljed vanglasse, täna toodi tööjuurde kätte ära(pmst oleks isegi reedel kätte saanud). Ülibrod on, ei tahagi auto alla panna... ja kui panen, siis naist rooli ei lase :D Kahjuks enne värvimist pilti ei teinud...
Järgmine jutt siis. Kuskohast ma RAL 9007 spreid saan Tartus? Devor? Kapslid unustasin vangidele kaasa anda :( Ja ühtlasi võiks sadulad ka üle lagastada :D

Täna viisin massina maalri juurde, nädala alguseks lubas nina sirgeks lüüa. Siis on ok.

 

Ah jaa... Kellelgi 205/55 r16 kahte enam-vähem sõidetavat(al 4mm) rehvi pole mulle müüa? Seda siis Tartu-Elva ja muud lähikülad.

 

Pakkumistele avatud :D

1013843_839409962752783_810205081_n.jpg

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Need manualid ikka väga korralikud ja sellest tulenevalt avastasin ka, et mõlema faili maht kokku on 200MB. <_<  Nii et suht raske neid hoiustada. Kui kellelgi mõni hea lahendus pakkuda siis võib mulle kirjutada. üritan ise ka nuputada midagi. Vb teen need pdf'd tükkideks vms. 

 

 

mediafire.com-i kiire üles/allalaadimine, ainuke vaev on kasutaja sinna registreerida.

 

 

Sain enda kasutusse BMW E30 Bently Service Manuali ja BMW E30 3 Series Restoration Bible  :rolleyes:Mõlemad pdf formaadis. Kas need on siit foorumist läbi käinud? Äkki tuleks need kuhugile ülesse lasta, et oleks kõigile kättesaadav või iga üks enda eest, et kes tahab otsib ise?

 

Tegin mediafire'sse kasutaja ära ja lisasin failid sinna. Tirige lolliks  :beer:  ;)

 

https://www.mediafire.com/folder/68z8n3wxva5ag/E30

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Plaan aprilli algul taas välja kakkuda ja raske leotus/survepesuga üle käia oma E30'ne põhjamatt. Siit ka küsimus. Kas kellelgi leidub sooja suuremat pinda, kus tuleks kõne alla mati kuivama jätmine mingi sümboolse vastutasu eest? Endal garaaž pigem külm ja enne tuleb jaanipäev kui see matt seal ära kuivab. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mark, tänud uploadi eest!

 

Eile said siis tagasilla suured puksid, tagumised pidurivoolikud/- torud vahetatud ja summuti toru paigatud. Muidugi kulus ka aega kütusepaagi paikamisele (lasin kardaani vastu paagitoru, mis ühest paagiosast teise läheb).

 

Valisime selle variandi, et tagasild terve täiega alt ära.

 

Sõbraga kahekesi vahetasime, pudel õlle kõrval. Ajakulu (alates auto garaaži ajamisest kuni välja ajamiseni) u 8h. 

 

Sõiduomadused paranesid kõvasti ning tänasest omab auto ka kehtivad üv'd!  :BMW:

Muudetud , muutis TrvP
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus