Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Einaril liivakas minu mälu järgi... Uurin praegu khk-st . Seal hinnakirja järgi päris soodne. Õpilased teevad praktikana.

Helistasin just ühte tartu soodapritsi ka. Kui on originaalis pulbervärvitud velg, siis materjali kulu suur ja väga kehva puhastada. Soovitas kas klaasi või haavlipritsi. Tuhnin edasi.

Edit:

vanglatööstus( http://www.evt.ee/ ) tegeleb ka teenuse pakkumisega. Minu mälu järgi olid hinnad suhtkoht head. Saatsin päringu.

Muudetud , muutis RaulA
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Vanglatööstusest tuli päringule selline vastus:
 

 

Nõutud teenuse hinnaks on 16€/tk +km. Velgede puhul kasutame kompleksteenust, s,t. hinnas  on  pritsimine, krunt,värv ja lakk.

 

19,2€ rattast siis kõmmiga hind. Puhastamine haavliga.
Kontaktid leiate kodulehelt kellel huvi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sain enda kasutusse BMW E30 Bently Service Manuali ja BMW E30 3 Series Restoration Bible  :rolleyes:Mõlemad pdf formaadis. Kas need on siit foorumist läbi käinud? Äkki tuleks need kuhugile ülesse lasta, et oleks kõigile kättesaadav või iga üks enda eest, et kes tahab otsib ise?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sain enda kasutusse BMW E30 Bently Service Manuali ja BMW E30 3 Series Restoration Bible  :rolleyes:Mõlemad pdf formaadis. Kas need on siit foorumist läbi käinud? Äkki tuleks need kuhugile ülesse lasta, et oleks kõigile kättesaadav või iga üks enda eest, et kes tahab otsib ise?

Üks foorumis vähemalt olemas. Osa linke seal muidugi vananenud ning ei tööta. Kui saad kusalegi serverisse üles laadida siis võid ehk sinna teemasse lisada. Kulub ehk kellelegi ära ikka.

Muudetud , muutis Tranter
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Üks foorumis vähemalt olemas. Osa linke seal muidugi vananenud ning ei tööta. Kui saad kusalegi serverisse üles laadida siis võid ehk sinna teemasse lisada. Kulub ehk kellelegi ära ikka.

Need manualid ikka väga korralikud ja sellest tulenevalt avastasin ka, et mõlema faili maht kokku on 200MB. <_<  Nii et suht raske neid hoiustada. Kui kellelgi mõni hea lahendus pakkuda siis võib mulle kirjutada. üritan ise ka nuputada midagi. Vb teen need pdf'd tükkideks vms. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Oleks ka manualist huvitatud! 

 

Kellel on kogemust tagasilla suurte pukside vahetamisega ning soovib lahkesti näiteks telefoni teel kiire konsultatsiooni anda? Plaanis järgmine nädal puksid ära vahetada ning sooviks enne natuke asjaga end kurssi viia, et mida jälgida, vahetada jne...

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

tee tõmmits endale vastasel korral kulutad ropult aega ja närve ning pudel vedel seepi, ettevaatlik tuleb olla sillatalapukside ülemiste otsdega mis kipuvad aegajalt kere külge murduma. kui teed ise siis on arukas ka piduritorude vahetus samaaegselt ära teha kui sild lahti on. või viskad auto um -i ja lased seal neil möllata paar tundi. kümne palli skaalal on see töö raskuselt 2/10 ja närvikulult 9/10

ise tehes e30.de vasakult do it  yourself-fahrwerk-tonnenlager...

Muudetud , muutis kotkas1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tõmmits olemas. Leidsin ka sellise nö õpetuse, mille järgi kogu protsess läbi viia:

 

http://www.rtsauto.com/e30-rear-subframe-and-subframe-bushing-removal-and-install/

 

Piduritorude ja -voolikute vahetuseks oleks vaja järgmiseid osasid:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AH91&mospid=47296&btnr=34_0131&hg=34&fg=15

 

Ehk:

1.Voolik nr 1 (kood: 34321159878)- 2tk;

2. Voolik nr 2 (kood: 34321159881)- 2tk;

3. Piduritoru nr 9 (kood: 34326755591)- 1 tk;

4. Piduritoru nr 10 (kood: 34326755591)- 1 tk;

 

 

Ostsin vajalikud torud ja voolikud Forssist täna ära. Järgmise nädala keskpaigas saab nendega hullama hakata. 

Muudetud , muutis TrvP
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Haha, tahaks näha kuidas te puksi alumints südamiku saate sealt poldi küljest niisama lahti. Võibolla mõnel Saksa või Põhja-Soome autol mingi ulme leotamise ja meelitamisega, aga reaalselt soola näinud autol ei tule nad mitte mingi variandiga sealt ära. Suure taliga tõmmates veel saaks, aga siis oht kere kahjustada. Ma ise puurisin puksil kummiosasse augu sisse ja sealt edasi lõikasin kummi läbi, taliga tõmbasid tala otsast ära ja pärast relakaga lihvisin alumiiniumi lahti poldi küljest. Reaalselt mitte midagi rasket ega ka närvekulutavat ning keredetailid jäävad kenasti korda. :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus