Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Mäletan, et kui sai E34 525i ostetud oli see võrreldes sõbra 324td-ga ikka täiesti teine tera, üle 200 läks juba probleemideta. Olin alles load saanud ja tundus päris kiire asi, polnud ju enne autoga nii kiiresti sõitnud ka

Samas mingi aeg sain enda vana autoga sõita uuesti, siis tundus küll paras malts  :huh:  Muidu mu sõbral on enda oma siiani alles..

 

Sama lugu oli praeguse rulliga ka, 5sega läksin seda ostma, siis kh võrreldes sellega jällegi tundus vägev pill, hoopis teine tera, kui laev E34. Praeguseks tundub suht tavaline auto ja pole midagi erilist.

 

Usun, et suuremjagu, kes praegu istuks oma mingi 6-7a tagasi "kiiresse" masinasse mõistaks et see on praeguseks ikka paras malts.. juhul muidugi, kui samal tasemel asjaga ikka ei sõida. 

 

Venna oma tundub mulle vähemalt kiire veel  :D  :D  sellega satub suht harva sõitma ka

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

minu ex 324d  oli  täitsa tragi mu meelest mööda sõidul,pigem kippus 316 karburaator mootoriga e30 tuul poolhaake taha tagasi puhuma kui noka välja torkasid,olgugist et seal 3kw rohkem kui dislal :)

 Ei ole selle karpaga nii hull midagi vähemalt minu arust :) Ma olen kõik oma möödasõidud saanud edukalt tehtud, aga ei muidugi kui nüüd olin kuu aega oma e39-ga sõitnud siis uuesti e30-nega sõites ma mõtlesin, et see ikka üldse ei liigu.

 See mis mind on erinevalt teistest tagasi hoinud mootori vahetuste mõttetest on olnud siiani veel see, et ma olen endale üritanud selgeks teha selle, et ma teen teise ja võimsama.

Muudetud , muutis Magnus
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Karpa 66kw vs 63kw diisel on huvitav võrdlus seetõttu, et tõesti jh karpal on 3kw rohkem, kuid selle saavutamiseks on vaja masin täiesti tühjaks lasta.

Kui sõidetakse mööda a-la 3000 pöördel on diisel märgatavalt kiirem. Siinkohal ongi vaja raiuda asjaga maximaalselt madal käik sisse, et auto kiirem oleks.

 

Selle-eest jällegi pannes autod joonele sõidetakse maksimaalvõimsuse piiril ja siinkohal on karpapill kiirem, lisaks on see ju kergem ka.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

E30 nii vana, et tol ajal ei tehtud üldse turbodiisleid. See mis seal peal on, on isegi innovaatiline asi oma aja kohta. 1,9 VAG pillid on siiski 10a uuemad. Ja kui praegu võrrelda 2003 vs 2013 pilli on vahe päris suur

 

VAG Grupi masinad köhisid ädised 40kw välja oma 1,9st tol ajal, ise sõitnud ühe sihukese 1984a Passatiga

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

e30 kerel oleks päris tore mõni vw 1.9 või 2.0 diisel need pakuvad juba kuni 350nm väänet ja kütusekulu oleks keskmiselt paarutades viie kanti :D

Mis sa selle vag-i diislist sinna vahele ajad,BMW-l vähe neid või? Aretamist ka kindlasti vähem kui põiki mootoriga. M47TU2D20 pakub näiteks 120kW ja 340Nm, N47D20 sootuks 160kW ja 450Nm.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mis sa selle vag-i diislist sinna vahele ajad,BMW-l vähe neid või? Aretamist ka kindlasti vähem kui põiki mootoriga. M47TU2D20 pakub näiteks 120kW ja 340Nm, N47D20 sootuks 160kW ja 450Nm.

 Otse loomulikult. Ei tulnud kohe pähegi, et bemmil ka väikest mõõtu diisleid on :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus