Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

No eks sellepärast ei saa kiiremaks, et moto raske. Kiirus suht ei koti aga lihtsalt tahaks jõudu juurde ajada jne. nagunii tavapärasemalt panen sellise diffri alla mis mnt peal aitab kütet säästa. Kuigi jh. Ajaks selle 2,8 ka vahele aga jube jebimine on see. Mõtlesin, et alustuseks hea see m50b20 vahele loopida, kuna kw vähem ja kindlustus ka odavama mingiks ajaks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

jaa,sel 2.0-l on väänet ja mõnus r6 hääl kuid ei ütleks, et erilist minekut oleks. Selle küttekulu kohta minekut ei ole.

Ise mõtlen viimasel ajal just väiksema mootori peale. Pole eriline paarutaja ja driftija ja niisama linnavahel piisaks mingi 1.6 lidrasest ka.

Aga noh, vahel on hea käigud tühjaks lasta :D ja siis kulub 2.5l ära jälle.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Küsin jälle lolle küsimusi, aga

kuidas siinsed inimesed rullikal difri vahetuse läbi on viinud? DIffer kinnitub nelja poldiga ülevalt ja taga kaanega padja kaudu poldiga. Tee mis tahad, aga mina ei suutnud leida muu varianti nende nelja pealmise poldi lahti võtmiseks kui ainult kodu täiega sillatala ja kõik alla lasta?

Mina ise võtsin algul kardaani lahti, siis poolteljed, peale seda lasin tagumise puksi mutri lihtsalt lahti, see mis kere külge kinnitub. Seejärel tavalise silmusvõtmega need 4 esimest lahti, saaks ka nn kõrravõtmega, aga ei viitsinud kanalist välja ronida. Natuke aega läheb kruvimisega, aga mitte midagi hullu. :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

m50b20 mootori pealepanemine on aja ja raha raiskamine. parem laduda ühekorraga natukene rohkem raha letti ja selleest sõita muretult aastaid ilma et peaks jälle mootorivahetusele mõtlema. ise soovitaks m52b28 mootori sellel 280nm väänet mis algab juba suht varakult võrreldes 2.0l 190nm ja 2.5l 145nm küttekulude erinevused on suht olematud

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ok aga seda 2,8 annab ka leida ikka. Seda on rohkem e36 peal saadaval. Ja siis vaja ikka mässata, kuna rullil puuduvad mõned andurid selle moto töötamiseks. Ei tahaks ehitada sellist lähma lähma ralli pilli vaid tänava pill millel on peidus ootamatus :D

Vastikult kohe peas tiksub see, et tahaks midagi paremat vahele.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mina ise võtsin algul kardaani lahti, siis poolteljed, peale seda lasin tagumise puksi mutri lihtsalt lahti, see mis kere külge kinnitub. Seejärel tavalise silmusvõtmega need 4 esimest lahti, saaks ka nn kõrravõtmega, aga ei viitsinud kanalist välja ronida. Natuke aega läheb kruvimisega, aga mitte midagi hullu. :)

Kas differ paindub siis niivõrd allapoole? Täna proovisin nii, et kõik kardaan ja poolteljed küljes, aga mitte kuidagi ei tahtnud ära mahtuda.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kas differ paindub siis niivõrd allapoole? Täna proovisin nii, et kõik kardaan ja poolteljed küljes, aga mitte kuidagi ei tahtnud ära mahtuda.

Väga huvitav, ei paindu muidu kuskile, ta on ju phm raud raua vastu sillatala küljes kinni. Ma ei oskagi hetkel nii öelda, aga poolteljed lahti lasin siis ma mahutsin küll kenasti neid lahti keerama, muidugi väga palju korraga ei saa, aga tulevad. Kui homme uue diffri alla keeran siis vaatan uuesti üle ja annan teada.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Väga huvitav, ei paindu muidu kuskile, ta on ju phm raud raua vastu sillatala küljes kinni. Ma ei oskagi hetkel nii öelda, aga poolteljed lahti lasin siis ma mahutsin küll kenasti neid lahti keerama, muidugi väga palju korraga ei saa, aga tulevad. Kui homme uue diffri alla keeran siis vaatan uuesti üle ja annan teada.

Kui kokku hakkad laduma, pane mingi määre keermele, Siis järgmine kord tulevad kergemini lahti.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No minujaoks raskemini ligipääsetavad kohad ongi need pealmised kinnitused :D Aga peab siis proovima asjale teistmoodi läheneda, et lasen enne ka padjast, pooltelgedest ja kardaanist lahti.

Tagumine kaanepadi polegi nii oluline, ma lasin mutri lihtsalt lahti ja poldi sinna külge, et kui eest lahti lasen siis ei kuku kohe alla. Poolteljed eest saad, siis peaks olema lihtsalt mugavam nende 4 poldiga asjatada. Kus muidu üldse harutades, kanalis või tõstuki peal?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kui ikka kinni on need poldid, siis ilmselt üsna suur nu** saada lahti neid nelja polti, ise nägin vaeva, et neid lahti saada kui sillatalaga autoalt ära olid.

Külge aga õnnestus panna differ nii, et sillatala jms oli juba auto küljes paigas, sai leht/silmusvõtmega ligi küll, et kinni keerata piisavalt tugevalt.

Muudetud , muutis zaddam
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tagumine kaanepadi polegi nii oluline, ma lasin mutri lihtsalt lahti ja poldi sinna külge, et kui eest lahti lasen siis ei kuku kohe alla. Poolteljed eest saad, siis peaks olema lihtsalt mugavam nende 4 poldiga asjatada. Kus muidu üldse harutades, kanalis või tõstuki peal?

Üritaks asjaga kanalis hakkama saada esialgu

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus