Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Kas service intervalli näidik töötab süüdet sisse keerates? Kui jah siis akud korras. Kas kaitsmed käisid üle? Armatuuriall juhtmetes ei majandanud miskit?

Õlituled põlevad süütega ja inspecition kiri põleb jms. Kaitsmed iseenesest terved, aga mõned näevad väsinud välja. Eks proovib neid ükshaaval sis välja vahetada, peab netist pildi otsima mis kaitsmed tahho ja kompuga seotud on.

Armatuuri juhtmetega nagu ei majandanud väga.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ha haa :D auto läks ikka 400 eest minema :D

Mina olin see "lollikene", kes selle ligi võttis. Kuna juba ammu otsisin rallikale toonorkeret (juhuks kui jälle katus peaks tulema), siis oli midagi vaja. Päris pikalt sai hiilitud ja isegi üks 318i vahepeal hoovi veetud, millel oli põhi väga omadega läbi. Tolle müüsin maha ja seejärel käisin kusagil kaugel ühte punast 324d vaatamas, millel pidi hea kere olema. Too osutus täielikuks räimeks ja siis tagasiteel mõtlesin, et teen nalja ja käin vaatan selle peletise ka üle (see sama valge 324d). Telefonis tundus juba asi naljakas kui auto müüja ütles, et "ülevaatus puudub, kindlustus puudub ja minul load ka puuduvad". Igatahes kohapeal autot vaadates selgus, et kere on üllatavalt tugev (pean põhja just silmas, kus midagi läbivat ei ole). Välimuse poole pealt tahab auto muidugi kõvasti tegemist aga plekitööna ainult vaja vahetada vasak tagumine tiivakaar ning üks väike lapp keevitada tagumisele paremale koopale. Poisid, kes autot müüsid olid jutu järgi hooratta laiali lasknud ja see oli ära vahetatud. Eile viskasin autol juba need koledad tuled minema ja panin korralikud facelifti luubid ette, päris palju ilusamaks muutus asi. Eks varsti tuleb ka teema ja hoian tegemistega kursis.

Muudetud , muutis siimp
  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No põhi pole üldiselt faceliftidel probleemiks ja kas rallis on põhi siis tõesti kõige olulisem?

Oluline on ikkagi see, et masin üldpildist tugev oleks, s.t. et peale esimest hüpet keret kohe kõveraks ei lööks. Enne sai päris mitut e30 vaatamas käidud ja enamustel siis esimesed nurgad nii läbi, et võis vabalt salongivaipa katsuda (polnud isegi kusagile midagi keevitada). Samuti olid enamustel uksed pudid. Sellel masinalt uksed korras ja kerel palju tegemist peale kosmeetilise poole ei tundunud esmapilgul olevat.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Põhjast ja esinurkadest ei lähe ju kere hüppe peale kõveraks.Lansekad, karbid ja muu selline kandev osa on oluline. Eks poolraamid jooksevad mööda põhja küll, aga enamasti on läbi põhjadel need tagumised kettad mädad ja esinurgad.

Esinurgad on enamus rullikatel läbi, mõnel saab vaipa katsuda, mõnedel on veel varjatud olekus see mäda. Põhja keevitus ju palju lihtsam, kui koopaserva meisterdamine..

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sul täpselt õigus, et üldiselt läbi just need esinurgad. Antud masinal olid aga lansekad korras ja karbid samuti tugevad. Ainukene koht, nagu ma juba mainisin, on tagumine juhipoolne tiivakaar, mille saan uue acarist ligi võtta mingi 30 €. Igatahes tundus palju mõistlikum variant toorikuks kui teised, mida senini vaatamas käisin (enamustel oli just see kaitsmekarbi alune koht läbi mädanenud). Antud masin tahab küll ülevärvimist aga see oli nagunii plaanis. Kes teab, kui talv kiirelt peale tuleb, siis hakkan üldse antud masinat vaikselt taastama ja teen mingi ökoliikuri, millega hea aegajalt asju liigutada (masinal on ka kärukonks küljes).

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kas sinu valge on nüüd Caseca käes? Temale tundus see põhja teema kökimöki olevat nagu autoteemast lugeda võis :)

Kaitsmekarbi alune koht on samuti kõigil ussiga, isegi täiesti korras keredega pillil. Näha saab seda siis, kui koobas seest puhtaks pesta, siis on näha seal mastiksi pragu ja roostetriipu :) Iseasi jälle kui kaugel asi on, mõnel on triip ainult, mõnel on auk seal juba.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Minu vana tema käes jah (täpsemalt oli minu käes 3 päeva, sai sõbralt toodud). Tollel hetkel oli mul kiiresti rahasüsti vaja, üks teine uuem auto vajas toomist aga nüüd jõudis palgapäev taas kätte ja sai siis see diisel takkajärgi lisaks võetud.

Aga eks see individuaalne ole, et kellele meeldib põhja all keevitada ja kellel on lihtsamt tiivakaart vahetada :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

keevitad ikka salongist, mati peab nagunii välja kakkuma ju :)

Siinkohal tuleb nõustutda,et igaljuhul oleks tarvis sius välja visata ja vaadata mis seal all toimub.Seda enam kui sellega on plaan võistelda.Konkreetselt valge oli juhiistme kinnitus poltidest normaalses seisus ainult 1.2tk oli täitsa irdunud.

Muudetud , muutis Casecas
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus