Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Eks neid leidub ikka, kes ei tea palju maksavad katalüsaatorid ja startec tuled :lol: Müüja oli kindlasti kettas, arvas et sai kõva diiliga hakkama, ilmselt müüs ta hea tõmbenumbri maha, miks keegi seda autot oleks ostnud üldse, nüüd võib auto hinna kahega jagada :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

väike õpetus :lol:

Kuidas naist valida?

Naist hankides peaks tähelepanu pöörama järgmistele omadustele: värv,valmistusmaa, suurus ja keremudel. Iga naise värv on sagedamini seotud maaga, kus naine on valmistatud. Edelamaade naised on värvilt märgatavalt tumedamad kui põhjamaade toodang. Tänapäeval on Eestis saadaval igat värvi naisi, nad on kas imporditud või valmistatud litsensi alusel Eestis.

Naist valides tuleb tähelepanu pöörata sellele, et välismaalt hangitud naise käitumine erineb kodumaal valmistatust ning see vajab veidi harjumist. Naise suuruse järgi määratakse ära üldkulud. Väiksema keremudeliga naine on sageli majanduslikult kasulikum kui suurem mudel. Naist valides on tark tegu valida eksemplar, kus on palju varustust sest lisavarustus on küllaltki kallis.

Kui siiski hilisemal uurimisel selgub, et naise varustusest on midagi olulist puudu on siiski võimalik valida laialdasest lisavarustusest endale vajaminev - push-up,

make-up, shock-up jne. Kui oled hankimas kasutatud naist tuleks samuti kindlaks teha: eelmine omanik/omanikud, töötunnid, üldine välimus (avariiline) määrdunud või hästi hoitud. Ihaldatuim naine on puhas, vähe kasutatud ja hästi hooldatud. Loomulikult tuleb teha proovisõit enne lõplikku valikut. Proovisõidul selguvad sõiduomadused ja võimalikud peitvead ja puudused. Proovisõidul tuleks proovida erinevaid sõiduasendeid ja nende mõju naise käitumisele.

Käivitus

Uut naist on tavaliselt alguses natuke raske käivitada, kuid see läheb pikema sõidu peale üle. Mõnel juhul kauaaegses kasutuses olnud naine ei käivitugi. Siis on kergem hankida uus naine kui hakata vana putitama.

Enne käivitust tuleb naist eelsoojendada. Eelsoojendus aeg on seda pikem mida külmem naine on. Dringi kasutus hõlbustab sageli naiste käivitamist.

Vahest võib juhtuda, et naine juba käib ja on piisavalt soe või isegi ülekuumenenud. Selline naine vajab rasket ja pikka sõitu taastamaks normaaltemperatuuri.

Sissesõit

Kasutamata naine vajab alati sissesõitmist. Sissesõitmise ajal tuleb olla eriti ettevaatlik, sest sissesõit on määrava tähtsusega naise tulevaste sõiduomaduste suhtes. Kasutamata naise sõiduomadused alguses ei ole võrreldavad kas kasutatud naise sõiduomadustega, kuid need paranevad edaspidiste sõitudega.

Hooldus

Kui omaduste ja välimuse järgi on soovitud naine leitud, on edaspidi

siiski kasulik mängida kindla peale ja hooldada naist korrapäraselt edaspidiste

ebameeldivuste vältimiseks. Naise omandamisega kaasnevad aga ka

kulutused.

Isegi uus naine vajab pahteldamist ja värvimist pea iga päev, et ta

oleks ilus vaatepilt tuttavatele ja sõpradele. Erilisi kemikaale kulub palju.

Naistel on ka üks paha omadus, nimelt kippuvad nad lekkima, mitte küll

sageli aga umbes kuuajase vahega. Sellistel naistel on tavaliselt

sõidukeeld või on nendega sõitmine ebamugav. Remonti siiski see leke ei vaja,

hoopis tõsisem on asi siis kui leket ei ilmne. Kui puudub leke tuleb naine kohe

viia hooldusesse, et vältida pisivigasid tulevikus. Neid pisivigasid

võib aga esineda ja isegi palju juba kasutatud naiste puhul. Väikestel

vigadel on omadus kasvada suureks probleemiks aastate jooksul, nii et neid peaks

siiski vältima igal juhul. Kui naine siiski jätab vahele, raputab, jätab teele

või väikesed vead kasva kasvavad liiga suureks on aeg vahetada naine noorema vastu.

Muud naised

Kui ei taha hankida oma naist on tavaliselt võimalik kasutada vabu naisi või võtta naine laenutusest. Sõprade naisi võib samuti üritada laenata. Kui sul siiski on oma naine aga sõidad rohkem töönaisega või kasutad rendinaist on targem oma naist hoida kodus.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Eks see turvavöö teema on jh kahjusks suht kahe otsaga asi.

Olen elanud ühe üle katuse sõidu autoga ja mul ei olnud vööd peal ja tõesti ei oska öelda kas oleks see hetk vööst kasu olnud aga aint õlal oli väike sinikas.

Et eixil on mingil määral õigus vahel on isegi vöö kahjulikum kõik oluneb avariist.

Ja ärge nüüd viha pidage lihtsalt vahepeal oli ulme teema selle vööga ja see jäi lihtsalt silma mulle.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

ma ise olen 2 korda autoga üle katuse käinud ja üttleme nii, et sel phul on turvavöö küll aidanud. teed oma kuker palli ilusti ära ilma oma asukohta muutmata ning viga pole ka midaig. Teine kord kui üle katuse käsin siis oli olukord nimodi, et auto läks üle katuse hoopis üle esinina nii et maandus otse katusel ja sinna ka jäi ning siis ei olnud muud kui põlvedga roolitagant kinni ja vöö lahti ja sai ilust iaknakaudu välja roomatud muidug suureks takistuseks oli paks lumi millest tuli läbi kaevata :lol: Esivedu n üks jama asi ikka mina taga sõita ei oska ja valget autot ma ka osta ei tohi sest mõlemad autod olid valged :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus