Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Mul on elukaaslasega jopanud, tõi just ilma käskimata 6 õlut mulle.

Nii on lootust isegi hilja õhtal kalendri näidist näha :D

Hea on see,et kõvaketas on remondis ja see kelle juures failid õunakastis on see käsib ajateenijatel kaevikuid kaevata ja varjuda jne. terve tänase päeva.

Seega teen kalendri nullist :o

Litsid mehed need Eesti mehed, litutavad mööda metsi ringi

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ma olen ammu seda rääkinud,a astaid juba, õnneks on nüüd üks asjalik artikkel ka olemas sel teemal. Isiklikult samuti maanteel, 90% juhtudest paugutan täistuled peale udukatega sõitjatele. No mida per*set, enamasti tutikad autod, millel on niigi head tutikad tuled ja vaja veel oma lahmakaid udukaid põletada? Sõidan üsna palju Tallinn -Tõrva vahet ja praegusel ajal on see ikka väga piin, kupatan alati lubatud maksimum kiirusega ja minu taha neid udukatega sõitjaid väga ei satu, aga kui satub, siis saab samuti kõiki taga olevaid tulesi tunda, samuti paugutan kaugtuled peale, kui eessõitva auto tagumine udutuli(led) ikka väga silma paistavad ja möödumine ka võimalik pole.

Alles eelmisel nädalal oli mul konflikt linnas ühe per*ses sõitva subaruga, lihtsalt kargasin fooritaga välja ja küsisin kas on viga midagi, et udukaid põletab ja pimestab teisi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

sõitsin esimest korda oma kolmeses kõrval istems, ja tulevikukäigud on juba minupoolt lülitatud! ei taha lihtsalt kedagi teist oma neliratta rooli, hirm hakkab. kaks aastat olen oma hinge sinna trükkinud ja ma ei lase kellelgi seda rikkuda.PS kes ei ole seda tundnud pange kummikutega naika rooli.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Põhimõtteliselt nii, et kõik linnamaasturid kellel on nelikveo süsteem mingil moel elektriliselt juhitav siis looduses võid sellega hätta jääda. Nimelt nelikveo süsteem rakendub alles siis kui üks ratastest(esi või tagu) hakkab teistest erineval kiirusel pöörlema. Mis kasu sellest süsteemist siis on kui tagumised rattad(või esimesed) on ennast mutta kedranud ja alles siis rakendub teine sild. Olen sõitnud 2007a Santa Fee-ga millel nelikvedu elektrooniliselt juhitav. Vedu on jaotatud kas 80/20 või 70/30 ei mäleta. Libeda teel kurvis andsin gaasi, rakendus taga sild ja mis siis juhtus, oi jummel. Aga kui võtad näiteks Koera Auto Kia Sorento siis sellel on nelikveo süsteem 50/50 ja sellist asja juhtuda ei saa. Ei ole mingisugust veo jaotust rataste vahel ja palju kindlam sõita. Ei tea kunagi millal võib tagumine osa autost esimesest mööduda.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus