Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

mul 85.06.10

Kui see on originaal juhtmestik, siis seda kõvasti ratsitud jah, aga sealt hargnemiskohast on keegi kõik juhtmed küll jätkanud või midagi teinud.

Mureks on see, et kas keegi viitsiks või võin ka maksta, et vaataks koos juhtmestiku üle. Märgiks pistikud ära, mis pistik, mille oma on ja vaataks, mis on valesti või puudu juhtestikul.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Aku vajus 48h jooksul tühjaks, sai laetud ning voolutarvet mõõdetud. Süüde väljas ja kõik välja lülitatud on pidev voolutarve 2,5 A. Kaitse nr 27 välja tõmmates kukub ca 10 mA peale ära. Raadiot sees ei ole, kõik raadio toitejuhtmed on isoleeritud. OBC autol ei ole. Kesklukku vist ei ole või siis see ei toimeta. Mis võiks veel ca 30 W elektrivõimsust pidevalt tarbida? Praegu sai lihtsalt kaitse välja kakutud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kui sa ei tea, kas kesklukk on, siis vaata järgi, kas vasaku esikõlari taga on moodul või dekooderisse vin ja saad teada. Need moodulid võivad vett täis joosta seal küll. Salongivalgus ka selle kaitsme all, pagassis äkki tuli põleb kogu aeg, sest lüliti pekkis? :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kuidas tavaahi armatuuri taga kinni on? Ülevalt keerasin 4 mutrit lahti, aga ahi ikka täiesti jäigalt. Küsin, sest salongoradika vahetuse teemas keegi kunagi mainis, et lasi ahju alla ja sai radika nurga all välja tirida - true or not?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

küsiks targematelt klappide regulli kohta, midagi väga tarka otsides ei leidnud.
sai klapid tehtud aga soojastpeast ikka mootoris ragin sees. 100ga maanteel sõites ühtlase gaasiga eriti hull gaas maha lastes või juurde andes käib kaob ära.
kas klapivahed teha 0,25 peale soojast või külmast peast ?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kuskilt lugenud, et isegi 0.30 külmalt, ise pole viitsind katsetada. Ma muidu ikka 0.25 külmalt pannud nagu juhised määranud. Kontrollinud nii, et 0.25 lehe ikka vahele saaks ja 0.30 mitte mingil juhul.

Tiksu suhtes läks kõvasti paremaks peale juhtpukside ja nuka vahetust.(nookurid jãid vanad).

Ei julge soovitada ka veel väiksemaks seda pilu ajada kuna mõni mekaanik räägib üht, rahvas teist.

Muudetud , muutis Max.
  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tihtilugu tiksuvad hoopis pihustid häirivalt. Samamoodi jauranud selle klapimajandusega, aga häirivat häält tegid ikka pihustid, kostus sõidu ajal ka, eriti ühtlaselt sõites.

Muidugi, kui seal miskit kulunud, siis võib ka jääda timmima. Klapi ots vms, mida silmaga ei pruugi nähagi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Pihusti tiks on sees küll aga see väga ei häiri.

just see ragin või kolin mootoris mis kohapeal ühtlast gaasi hoides on ja sõiduajal ühtlase gaasiga sõites. Ennem klappide regullimist ja klapi regulaator kruvide vms vahetust sellist raginat polnud.

eks tuleb klapi otsad ja vahed uuesti üle vaadata.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Reverse rds bp1836 kohta üks küsimus. Nagu ikka- raadio kood puudub ja sai erinevaid generaatoreid proovitud ning vale kood sisestatud korduvalt. Nüüd seisab ekraanil ees ---- ning koodi uuesti sisestada ei lase. Seisnud on laual toiteploki taga mitmel päeval hommikust õhtuni, kuid uuesti koodi sisestada jätkuvalt ei lase. Kas need raadiod lähevad nö lõplikult lukku ja kas on võimalus, et see kuidagi uuesti toimima saada?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus