Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Määruse nr 42 lisa 1 ja lisa 2 koodi 701 punkt 7 tunnistatakse kehtetuks. Tunnistatakse kehtetuks punkt, millega kehtestati piirangud asendusmootori massile, töömahule ja võimsusele. Asendusmootori töömaht ei mõjuta sõiduki liiklusohutuse taset. Töömahu muutus mootori puhul mõjutab kõige rohkem mootori võimsust ja massi. Seetõttu töömahu alusel mootorivahetuse piiramine ei ole otstarbekas. Samuti puudub otsene seos mootori võimsuse ja liiklusohutuse vahel, mistõttu asendusmootori võimsusele enam piiranguid ei seata. Sõidukile asendusmootori paigaldamisel on oluline jälgida, et uue asendusmootori massi tõttu ei ületataks lubatud teljekoormuseid.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 nädalat hiljem...

https://www.tehnoulevaatus.ee/uudised-tehnonouete-maarus-kommentaarid/

 

Printige see nüüd ilusti välja ja siis pardakasse kaasa, et oleks üv mehele hea näidata!

 

Leidsin omale mõned olulised punktid;

...."Samas kuna veermiku ümberehitus ei ole keelatud, siis ei ole kohustust järgida tootja määratud geomeetriat".

See tähendab siis coilide või madaldusvedrude kasutamist, kus siis vedrustuse geomeetria muutub.

Velgede ja rehvide valikul on soovitatav järgida sõiduki veermiku ja vedrustuse geomeetriaga seotud tootja poolseid juhiseid.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sai ülevaatusel käidud just ja räägitud tuttava ülevaatajaga. Küsisin uut rehvide teemat ja ütles, et enam ei pea jah kasutama seda mõõtu mis passis on aga rehv peab vastama veljele. Ehk siis igasugused stääntsimehed saavad ikka oma velgi vahetada ennem ülevaatust, sest stretchitud rehvid ei ole veljemõõduga vastavuses. Vastavalt velje laiusele on ette nähtud teatud parameetrid rehvi kõrguse ja laiuse osas. Mootorivahetuse legaliseerimisega peaks ise ka hakkama varsti tegelema, eks siis näis, kas saab jälle Härra Hansoviga memuaare kirjutada või on asi tõesti nii ilus nagu osad räägivad. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

6 tundi tagasi, Tomzz ütles:

To Sohwer

Lihtsalt saatsid avalduse ja tuli vastus Okkaly Dokkaly😀 ja muud midagi?

Peaaegu. avalduses siis mootori mudel. kw ja mootori plokilt ka tähise  pilt . Päritolu . Ehk mis mudelilt pärit. Kui võimalik siis ka vin. Ja heitgaaside test koopia.

Siis kui vastus käes . Angaari näitama. Tehti kapotialusest pilt ja tehti ka pilt mootori markeeringust . 

PS. Minu swap on selline m21 ---m57. 142kw. ja seoses sellega polnud vaja kaaluda. 

 

 

Muudetud , muutis Sohwer
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kaalumise loogikale ei saa päris pihta. Nüüdkui ainuke nõue on justkui teljekaal, siis seda kohati kontrollida ei suvatseta. Miks peaks kaaluma ainult R4-->R6 swappe, kui ka nt m21 ja m57 on täiesti erinevad mootorid.

 

Teiseks on heitgaaside mõõtmine minuarust vajalik vaid selleks, kui autol on andmete muudatuste  hetkel kehtiv üv. Ilma ülevaatuseta autol ei näe jällegi mingit pointi sellist testi nõuda.

 

Või mis on teie teooriad, faktid viimaste kohta? 

Muudetud , muutis Max.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Käpad on e46 m57 omad ja padjad on e28 m30 omad. Kui ma nüüd ei eksi...  Kasutusel 6manu kast.  Pean mustast märkmikust varuosade  päritolu ja koodid üle vaatama.

 

Toivoku sul peaks ju olema juba sarnase swapiga masin e34 vast.

Muudetud , muutis Sohwer
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

okei, vist 46 käpad teised, pidin ise kasutama e38 ja e34 käppa  aga ühepoole käpp oleks võinud 7cm pikem olla ja pidin tegema vahetüki vahele sillatalale ja mootoripadjale, lihtsalt mõtlesin,,et kuidas keegi midagi lahendanud on :)  Mul jah juba täitsa teeb ketsigi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

23 tundi tagasi, jan17 ütles:

Ökonomaiseriga probleem.. ehk näidik, mis näitab kütusekulu. Näidik kas istub nullis või põhjas, kuid enamasti nullis. Tükk aega ühtlase gaasiga maanteel sõidad siis nagu tahaks midagi näidata, kuid ei miskit. Kust probleemi otsida? 

endal oli m50ga sama jama, just eile sain korda. minu veaks oli see et üks vaakum voolik oli katki(see mis sisselaske koldest kütuselati juurde jookseb), vahetasin selle välja ja nüüd kõik toimib.

Muudetud , muutis MartinM
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tuleks selle paljuräägitud pooltelgede teema juurde tagasi.

 

Logistasin nädalavahetusel murelikult enda sõiduki poolteljed üle ja tõdesin, et lõtk täitsa tuntav.  Kuskilt kvaliteetseid jämedamaid pooltelgesid peale ei paista tulevat ja isegi lõtkuga pooltelgesid müüakse juba 50+ euri tükist :O  On kellegil mingi "plaan B" ka olemas, või sõidame kõik nii kaua kui originaaltükke jätkub, ning siis rakendame hobuse E30 ette? :D

 

Mis seal pooltelje juures nõrgim lüli on, mis harilikult järgi annab? võll ise pooleks või laguneb ots ära? Taastada ei anna kuidagi?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Reeglina ikka ots ise pudeneb.

Saada terveid uusi võlle ja otsasi eraldi ka ju.

Kui odav 60 eurine võll ei kesta siis 200 eurine skf võiks ehk kesta?

Otsadega  sama teema, et saada 20 euriseid ja ka 60 euriseid.

Katsetanud muidugi pole ei kallimaid ega odavamaid.

Muudetud , muutis Tom90
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus