Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

1 tund tagasi, Young Fanatik ütles:

Seetõttu ma odavad välistasingi ala jom ja ta-technikud.

Kuna auto hakkab valu saama ka ringrajal, siis peaks see värk ikka vastu pidama.

 

Sõbrale paigaldasime D2’d (mitte just 30le, aga coilid samad) ja minuarust ühed parimad coilid, mida tunda saanud. Soovitan ka vaadata CATuned coilovereid, välismaal päris populaarsed.

Muudetud , muutis tisler
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ega keegi ei oska äkki öelda.. söekanister ja vahel vaakumklapp (evap valve, purge valve jms) mis suundub sisselaskesse. Kui pistikust tuleb 12v pinge peale alati (kui mul just juhtmed tagurpidi pole), see tähendab, et klapp on sulgunud tavaasendis - kas nii on õige? Juhtmed on vastupidi siis kukub mootor lonkama nagu võtaks lisaõhku.

Muudetud , muutis jan17
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No ei pretendeeri täielikule tõele mu jutt, aga täisgaasil mina mootorisse suvalist õhku juurde ei taha :D vbolla kuidagi engine loadiga seotud, et imetakse mingil hetkel veel, kui gaasi maha lased vms ja vaakum suur, aga käivituse hetkel peaks korraks laskma selle lahti igatahes.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

See täisgaasil kindlasti lahti pole. Võib lisaks käivitusele ka aeglustades või tühikäigul perioodiliselt olla, nt e39 535i-l andis tühikäigul vali tigin sellest teada. 

 

Millest see info, et täisgaasil õhulugeja enam rolli ei mängi? Tundub ebaloogiline, sest õhu temperatuur, tihedus ja võimalik filtrist läbi imemise maht on ju kõik muutuvad tegurid.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

17.8.2019 kell 18:44, Margo ütles:

No ei pretendeeri täielikule tõele mu jutt, aga täisgaasil mina mootorisse suvalist õhku juurde ei taha :D vbolla kuidagi engine loadiga seotud, et imetakse mingil hetkel veel, kui gaasi maha lased vms ja vaakum suur, aga käivituse hetkel peaks korraks laskma selle lahti igatahes.

 

Kas selle pimeks toppimisel on mõtet? 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tundub siiski, et saab ka suuremaid velgi ja rehve kasutada.

 

Rehvide kohta on veel hetkel kehtivas määruses öeldud (kood 506):

Nõuded: 1) rehvi mõõtmed (E-reeglid nr 30, nr 54 ja nr 75) peavad vastama sõiduki valmistaja poolt ettenähtud näitajatele ja sõidukil kasutatava velje mõõtmetele.

Ja uues 26.08.19 kehtima hakkavas määruses:

Nõuded: 1) rehvi mõõtmed (E-reeglid nr 30, nr 54 ja nr 75) peavad vastama velje mõõtmetele ning ratas peab saama rattakoopas vabalt pöörelda.

 

Ja velgede kohta on veel kehtivas määruses öeldud (kood 508):

Nõuded: 1) peab kasutama sõiduki valmistaja poolt ettenähtud ja ETRTO nõuetele vastavaid velgi;

Uues kehtima hakkava määruse sõnastus:

Nõuded: 1) peab kasutama Euroopa rehvide ja velgede tehnilise organisatsiooni (ETRTO) standardi nõuetele vastavaid velgi;

 

Ehk mina loen välja, et enam ei pea veljed ja rehvid ainult sõiduki valmistaja poolt ettenähtud näitajatele vastama ja saab kasutada ka muid standardile vastavaid velgi/rehve.

 

Üle 30 aasta vanustel autodel saab/võib ka pidureid nüüd ise ümber ehitada ja ei pea kasutama ainult valmistaja poolt ette nähtud osi ja sõlmi.

 

Ühesõnaga vähemalt minule tundub, et nõuded on mõistlikuks muudetud ja autoritele võib kiitust ja tunnustust jagada :).

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus