Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

ARKis on lihtne. Mootori saad panna, käid kaalumas ja saadavad lehe ARKi. Pidurisüsteemi omavoliliselt muuta ei tohi, st adapterlahendusi, roolisüsteemi tegelikult ka mitte. Laiendid võid panna, aga flantsi või laiemat/suuremat rehvi ei või. Ja nii tunduvad need laiendid üsna tobedad :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kes kihutab (peenestab) oma 1,6 karburaatorit  kungla tänavast alla minnes ? 

Tumedam 4 ukseline ?

Just hetk tagasi 17.30

 

Tea , et siin on 30 km/h , lapsed liiguvad ja all on laste mänguväljak , kehtib parema käe reegel !

Korduvalt olen näinud .

Märgid , kui sa ei tea on posti küljes !

Muudetud , muutis ryan
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kellegil on infot, kust selliseid või sarnaseid karbikatteid odavamalt saada?

 

https://catuned.com/e30-bmw-factory-is-side-skirts

 

 

Edit: AC S omad on päris lähedased, kuid päris kirve hinnaga ikka, ilmselt odavamaks ei lähe 😄

 

https://www.classiceuroparts.com/product/bmw-e30-ac-schnitzer-sideskirts-euro-coupe-sedan-estate-316-318-320-323-324-325/

Muudetud , muutis jan17
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Novot siinkohal su viga ongi. Mistahes uus B osa ei kesta kauem kui kasutatud originaal.

 

Mul kestis M54B30 all ruville B osa 4 päeva ja 1 200m burnouti.

läks “uus” kasutatud pooltelg alla ja rohkem ei vahetanud. Sai lastud piduriga kohapeal ka 1-2-3 käik.

ja tegu oli trummelsillaga.

 

10 euriga soovin edu, isegi trummelsilla pooltelgi ei saa selle rahaga enam.

 

 

lisaks sôidab sôber trummel sillaga + m52b25 drifti ning pole veel pooltelge vahetanud.

Muudetud , muutis Hendri
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Eks muidugi nii on. Kõikide kasutatud asjade eluiga sõltub nende eelnevast kasutusest, aga fakt on see, et vähegi mõistlikus olukorras kasutatud originaal kestab kauem kui uus B osa. Korduvalt läbi katsetatud tee pooltelgedega.  M50/M52/M54 (ja ka M60)  mootoritega hävitatud ära lugematu arv rehve ning vahetatud ühe käe sõrmedel loetav pooltegede kogus. Pole see kulu tavamasinal nii ebareaalne midagi (jättes välja slikiga launchimised või tugevalt võimsamad mootorid).

 

Aga vaatamata margo kasutule kommentaarile on küsimus endiselt õhus. Ei ole plaan rikastuda vaid sooviks kellelegi edasi ärida, kellel neid reaalselt vaja on. Lappasin läbi lehekülgede kaupa varuosa teemasi.. mitte ühtegi müügikuulutust ja mitu ostukuulutust jämedatele pooltelgedele... Kui müügiks pakkuda soovivad kõik tasuta saada aga kui endal vaja on siis maksavad hingehinda...

Muudetud , muutis Hendri
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

See kestvuse jutt kehtib isegi praeguse aja A osa kohta. Vana aja originaaljupid kõige paremad.

B osa kummist osad - täis praht (telje, supporti osad) Lühikese ajaga suporti lõõtsad täiesti läbi, uuesti 35a vana tükk külge ja asi korras.

Neid näiteid võiks lõputult tuua.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Solvusin ära. Mul muide su "müügiteema" kõige kasulikum kommentaar, ehk on pakutud reaalne hinnanumber kauba eest. Meil on muidu varuosade rubriik olemas, kus saab asju müüa, aga seal on reegel, et müüja peab määrama hinna. Facebookis vohav hinnakompamise taktika siin foorumis ei toimi. Kes ikka ütleb sulle, et müü tonniga, kui omal vaja neid. Pigem seetõttu kommenteerisingi. Kui sa rikastuda ei soovi, siis pane varuosadesse mingi enda peas mõeldud hinnaga müüki ja jää kliente ootama.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kirjutasin meelega enne siia, mitte ei teinud müügiteemat sisuga "paku hinda". Kuna pole ise aastaid rullika asjadega tegelenud ei teanud kuhu suunda turg arenenud on ja eeldasin, et vähemalt siit foorumist võiks saada mõistliku vastuse.  Ei kirjutanud  "reklaamimise" jaoks vaid reaalselt lappasin läbi 12 lehekülge varuosade kuulutusi ja  ei leidnud ka ÜHTEGI müügisolevat 188 pooltelge või selle teemat/kuulutust kust  paralleele võtta ning enda asjade hind määrata. Samas oli aga mitmeid mitmeid teemasi nende ostusoovi osas.

 

Saad ju isegi väga hästi aru, et 10 eurot see mõistagi ei ole ning fakt on see, et nende järgi nõudlus on kõvasti suurem kui pakkumisi on. Oleks kasutu prügi nagu Sa kirjeldasid, ei otsiks keegi ka neid taga.

 

 

Kena õhtu jätku.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Nõudlus nende järgi on suur, sest need 30a vanad tükid lastakse pilbasteks igasuguste põletamiste, kemppi difrite jms lõhkumisega. Liiga suured lõtkud ja katkised kaitsekummid ainult kiirendavad protsessi. Reaalselt pole enamusel nendest netis otsijatest ja ostjatest tegelt vahet, kas jäme või peenike pooltelg - nagunii kavatseb ta selle ära lõhkuda, mis omakorda suurendab veelkord nõudlust. GSP saab küll juba 50eur/tk kätte, samas kui SKF omad hakkavad 100 eurist, mis tundub väga mõistlik hind uue asja eest. Originaali pakutakse ka 450eur eest, mis võib aga vabalt ka seesama 100eurine SKF olla BMW karpi pakituna. See, et tootja A-osad vastu ei pea, näitab pigem autofirma koonerdamise poliitikat, kui et kõik uued asjad ongi sitemad.

  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Pakun, et mingi 75-150 euri paari eest olenevalt sellest, kui hädasti kellegil neid vaja on. Eks see "suured poolteljed" erutab paljusid, sest saab ju pikemalt ketsi teha.
Mitte ketsitajad ostavad 50 euriga peened poolteljed ja kruiisivad edasi.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus