Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Ei saa aru selle ümberehituse süsteemi poindist. Minu meelest täiesti idiootne. Kes iganes selle välja mõtles, oli vist väga paha unega, hommikul tõustes komistas ja kukkus peaga väga kõvasti vastu hästi mürakat suurt kivi. Neli korda. 

 

Tuues praegu no nii u. 89 ehitatud auto Eestisse, on selle ringiehitamiseks siis erisoodustused. Sama mudel 5a varem Eestis registreerituna enam ei kõlbaks, kuna 30 aastat välismaal pole täis ja Eestis esmane reg 14. Selge, et ajast ja arust nõudmisi tuleb uuendada, aga see mis siin kirja pandi, on ikka totter. 

 

 

  • Aitäh 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No asi alles eelnõu faasis ja ehk mõtlevad selle lõpuks ise välja, mis me siin ammu rääkinud oleme. Kui ei, siis Amper Garaazist keegi ka surus asjameeste ringis igast vanasõidukite totrate reeglite leevendamist, ehk võetakse kuulda siis sealtpoolt ka.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Seal on ju mure ka selles, et kellelgi ei ole resurssi süveneda kas ja millal mingit mudelit toodeti. Aasta lähenemine on lihtsam, sama kehtib ka ju musta numbri meestele. Teine näide Taxify puhul, kus väga harva tehakse erandeid, aga üldjuhul on 15 aastat ja nüüd uus pakett kuni 20 aastat vanad autod.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

noh kuna igapeävaslet paigaldan keskmisest rohkem vidinaid autode külge kui keskmine siinne kasutaja siis lemförder või trw ei ole ammu enam mingi näitaja, Toon minig 2-3 näidet.   TRw õõts e38l, piisas rataste ühele ja teisele poole keeramisest kui sama õõtsa sarniiri oli lõtk, Lemföderi õõtsad e61, puksid läbi 3k km( ei ma ei keeranud lampi  pukse kinni)  trw paralleelvarras e39(v8)  5k km,  audi ülemised õõtsad lemförder, 10k km.   Kogemus näitab,et keskmine toprani sillaosa kestab 3-5k km, ehk siis tihtipeale pea samapalju kui 3 korda kallim varuosa. Aga sellekohta ütlen,et inimesed ärge kartke minna garantiisse oma pudinatega, eriti kui oled  mingi umbluukalli lemförderi ostnud.

  • Aitäh 3
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Pean siin nii mõnegagi nõustuma ja ühtlasi mitte nõustuma. Anomaaliaid on palju. 

 

Meyle on rahuldav, HD on OK. Samal ajal mida aeg edasi, seda rohkem või anomaaliaid esineda high end asjade osas. Üldises plaanis ma saan siiani ikkagi TRW ja lemfi sillaosasid kiita kuid on olnud küll mõlemaga mingit ongelmat. Pigem mis on täna juhutnud on see, et hinnad on nii palju ühtlustunud, et enam pole vahet mida alla paned.
Mapco on üllatanud mind enda hinna-kvaliteedi suhtega. Pigem odav aga kestab minu arust üle keskmise hästi. HPS seeria eriti. 
Garantiiga on ebamugavusi kõigil osapooltel ning tõenäoliselt saab mingi negatiivse vastuse. Samas mina pole ise kunagi risti ette löönud kui garantii on.
Mingi moogi roolivarras läks kunagi ühel kodanikul sõidupealt pooleks nagu laseriga lõigatud, ilmselgelt tegin endast kõik, et asi korda saaks. 
Samas igikestvad on inimeste probleemid piduritega. Kellel viliseb, kellel ketad kõverad. 
Ma ütlen seda, et klots viliseb 95% kordadest kehvast paigaldusest või mingist anomaaliast pidurisüsteemis (mingi s**t liguri vahel või mida iganes) aga mitte kehvast klotsist- uskuge mind, olen väga palju seda rada ka enda isiklike autode peal läbi käinud.

Teine teema on kettad. Kui ketas on pekkis, siis on ta seda kohe ! Piduriketas on rauast suure massiga detail. Kui teil tekib mingi jant a'la tuhande kilomeetri pärast, siis ei ole mina veel näinud kettaid mis oleks tehasepraagist või kehvast toorest halvaks läinud. Kõveraks lähevad nad miljoni muu asja pärast enne. 
Ja sillaosade pealt veel nii palju, et see mingi ükshaaval asjade vahetamine ei vii tavaliselt kuhugi, kui midagi on mäda, tehke süda külmaks ja sõitke see sild juba pasaks ära ning vahetage kõik asjaosalised detailid välja. Eriti mingite mitmikhoob sildade puhul jäätegi jantima. 

  • Aitäh 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Rullika puhul me muidugi ei saa mingist erilisest väljaminekust rääkida veermiku pukside/liigendite puhul. Seal on täpselt 24 detaili (kui taga ka stabikas, siis 28), mida saab vahetada ja iga detaili keskmine hind on äkki mingi 10EUR :D

Ehk 240-280ga kõik uued asjad.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Rullikas on üldse nii töökindla vanakooli vedrustuse lahendusega tõesti, et seal ei ole kestvusest eriti ilmselt lugu. Muidugi juhul kui kuritarvitamiseks ei lähe, siis on enivei erilahendused.


Siia ka üks asjakohane pilt.
Kasutaja Tanel Kodusaar foto.

Muudetud , muutis C4V6
  • Meeldib 5
  • Haha 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mulle on oluline ikka pea 2x odavam hind.. mingit jama ma ilmselgelt ei osta, pole nii rikas. Krediitkaarti ei oma ja noorepere laenu ei võta, naise autol läks automaatkast pekki ja hobi ei ole ainus kulu mu elus .. Unistan ikka ta ajapikku roostevabaks saada ja ideaalsete juppidega kokku laduda, aga seni kavatsen teda ikka nautida ka suve paari kuu vältel :D Mitte, et kisun ta juppideks ja panen paari aastapärast müüki nn pooliku projektina. Arvutage kokku, palju teil kulub auto peale .. mul kulub ikka päris palju.. vaadates paljude suhtumist foorumis, siis mulle tundub, et siinsed fännid on kas väga rikkad, neil puuduvad muud huvid või lihtsalt järka peale võetud kõik asjad :D 

Ma olen kuulnud, et bbs repse võetakse ka järelmaksu peale.. allikas ettevõte, mis nende sittade edasimüügiga  tegeleb. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

15 tundi tagasi, Spazierstock ütles:

Minujaoks on natuke palju minna küll. 600 km kütust maha sõita lisab lae hinnale päris korraliku summa. Lisaks on probleem selle mahutamisega, peaksin kaubiku või käru rentima, kuna igapäeva sedaani ei mahu see kuidagi. Pluss lagi tuleb riidega uuesti katta. Ega see hobi odav ei ole, aga kuidagi kahju on. Kui oleks keegi, kes aitaks selle Elvast pealinna toimetada, maksaksin 40.- kerge südamega teenuse eest :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ootasingi sellist vastust :D et müü maha. Kokkuhoid pole koonerdamine. Selle rahaga saab juba midagi targemat osta..  ahh mis ma räägin siin üldse. Ilmselt ma olen ainus inimene kes poes hindu vaatab ja käib k-rautas nädalavahetuseti :D 

Tellisin oma odavad puksid ära ja rullin edasi. Et veel hinge sittuda, siis mul on tehasest 318 , nüüd on pandud 125kw mootor ja sees opeli recaro istmed. Mitte 800 eurised originaalid. Loodan, et ma lõuga ei saa oma teistsuguse vaatega :) see ei ole mingi pensionisammas. Lihtsalt auto oma lõbuks. Ei julgegi midagi küsida enam siin :D 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

@Spazierstock julged erineda vähemalt. Kui ma omale Nardi rooli ostsin sis hakkas ka kohe nina krimpsutamine, et miks orig m-technikut ei ostnud jne. Ka mina ei plaani auto originaali taastada, ehitan täpselt nii naq mina tahan, sest autot ehitan siiski endale mitte naabri Vellole või tädi Marile.

Niiet ära põe😀 Inimese loomuses on kohe alguses puid alla laduda.

 

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus