Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

2 tundi tagasi, markusH ütles:

Supordid on ka samad.

Edit: kui seal just mingit kolvi suuruste erinevust polnud...

jh tava ix sama, touringul teine teema, vent ketas taga ainukesena e30'l. Isegi m3 ei ole.

m3 rääkides, siis ixa touring maksis suht lähedale m3-le uuena..

Ei tea miks praegu nii ei ole :D

Teised mudelid olid palju odavamad

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

12.3.2017 kell 15:17, lauriest ütles:

Kus kohast Tallinnas saaks kõige soodsamalt uue esiklaasi või ehk kellelgi korralik kasutatud jalus? 

123autoklaas.ee sealt kindlasti 2a tagasi oli mingi 50-60 euri.

13.3.2017 kell 17:05, Chulo ütles:

Kas kellegil Tallinna kandis 5x120 15mm flantse ei vedele kusagil garaaži nurgas ja pikki polte? Laenaks neid korraks...

Korraks võin laenata.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Panin M20-le boschi universaalse lambda, tegin juhiste järgi pistiku valmis ja mootor käitub nagu poleks üldse ühendatud. Taga on ikka auru, võib puterdada kohalt minekuga. Küünlad ka tahmased. Kas viga on universaalses pasas või on veel mingit muud lootust.

Muudetud , muutis Max.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

üldiselt on nii (olen teistelt kuulnud ja minu autodel ka) pole vahet, kas lambda üldse on, mootor töötab normaalselt, kütusekulus on vahe ainult. Isegi ilma õhulugejata mootor töötab. Jutt siis m20b25 mootorist.

M40 jamab kohe katkise lambda korral, ilma õhulugejata käimisest pole juttugi.

Seega sinu mootori probleemid tõenäoliselt kusagil mujal.

universaalne lambda on ka jama, kunagi sai arvuti järgi pandud ja töötanud nii kui peab.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kõik öelnud, et M20 nii vägev mootor, et töötab pea puhta õhu peal, aga minu pill sureb küll välja, kui keegi enam õhku ei loe.

Aga sai suurema ringig arutatud ning kõigepealt teeb kõik vaakumjamad korda ning tuleks korralik jagaja osakond koos juhtmetega panna. Samuti vaatan üle pihustite o-rõngad.

 

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Härrased, palun abi. Soovin 324TD-l maha võtta mootorijuhtmestiku, kuna avastasin sellise huumori, et kui ühest kohast mootorijuhtmestiku käiva mootoriga pigistada, siis sureb auto välja- kusagil tekib lühis vist või ühendus katkeb. :memeFuu:

 

Olen sellega nii kaugele, et enamus pistikud lahti, kuid ei saa lahti järgmiseid osasid:

1. Jookseb üksik juhe n-ö mootori ette (kus on rihmarattad ja see juhe jookseb n-ö rataste taha). Kas keegi oskab öelda, kuhu see läheb?

2. Mootorijuhtmestik jookseb salongi kindalaeka alla. Kas oskate öelda, kas salongis tuleb palju laiali võtta, et jõuda aju pistikuni?

3. Anomaalia generaatori massijuhtme mutriga. Keerad ja keerad, kuid mutter ei tule otsast (sinna alla täpselt ei näe, aga ju peab geneka vist maha täitsa võtma). Kellelgi sama jama olnud? 

 

Tänud!

Muudetud , muutis TrvP
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Aju krempel kätte saada, siis kindalaekast mõned plastik detailid eemaldada ning oledki juba asja juures. Ei midagi keerulist. Jäta licalt meelde, kuidas kõik tagasi käib :D 

Muus osas mina aidata ei oska. Aga kas mutter kinni jääb?

Muudetud , muutis Max.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Toimetan e30 ustega,lasin valtsi pealt kerehermeetiku maha ja tuli välja mõned hapumad kohad mis puhastasin.

Mul on mingi loctite roostesurma ja tsinkspray,kuidas on õige käituda enne kerehermeetika panemist ukse valtsile ?

Valtsi vahel ka ilmselt elu,mis moosi sinna panna?

Muudetud , muutis sass
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

9.9.2015 kell 9:04, karlk ütles:

Nüüd nädala sees jälle Tallinnas, seega kui kellelgi huvi siis võib ühendust võtta ja teeme pilte :ipb-wink: Muidugi olen avatud ka pakkumistele mujal Eestis.

Mõned piltidest nähtaval SIIN!

 
 
 


Kui keegi huvitatud oma auto pildistamisest siis võib julgelt ühendust võtta. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

18.3.2017 kell 20:12, sass ütles:

Toimetan e30 ustega,lasin valtsi pealt kerehermeetiku maha ja tuli välja mõned hapumad kohad mis puhastasin.

Mul on mingi loctite roostesurma ja tsinkspray,kuidas on õige käituda enne kerehermeetika panemist ukse valtsile ?

Valtsi vahel ka ilmselt elu,mis moosi sinna panna?

 

Epokrunt.

 

Endal oli pagassi nurk peetis nii seest ja valtsivahelt. 2013 sai tehtud korda ja vähemalt 2017a on veel täiesti korras ja rooste välja ei tulnud. Valtsi lahti ei lõiganud.

 

Tsingisprei jms "roostesurm" mis kuskil autopoodides müüakse soovitan üldse minema visata, kunagi proovinud, ei aita pm midagi

 

Võid selle ka täiesti julgelt ise kokku segada ja pintsliga peale kanda.

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus