Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Kuna detailide hindamine on ikkagi subjektiivne siis panen paar pilti kah. Lisaks ei ole kumbki uks 100% mõlgivaba, sai neid ikkagi enne värvimist natuke pahteldatud.

Kõrvalistuja poolsel uksel on natuke pindmist roostet(pre fl oma?), juhioma seevastu tundub roosteta olevat( facelifti oma?). 

Kuna tegemist ikkagi 30+a vanade detailidega siis arvan, et on korralikud, kuid mitte perfektsed. On turgu või löön relaka sisse ? :D

 

Pildid tehtud kartuli laadse tootega!

20170224_173543.jpg

20170224_173555.jpg

20170224_173740.jpg

20170224_173914.jpg

20170224_174022.jpg

20170224_173843.jpg

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kas photoshopi kunni ka leidub meie seas ?

No kes vaataks pildi tehnilise poole üle , pilt ise on kehva kvaliteediga .

Et mis on juurde lisatud jne ?

 

Oleks tänulik abi eest , PS -i jäta kontakt .

Muudetud , muutis ryan
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Küsimus. Kuidas see junn õigesti käib? Tegemist siis karbikatete tiivapealse osa kinnituskruviga. Ühes diy õpetuses nägin kuidas tüüp lõikas karbikatte kõrvale kääridega vahe sisse, et see asi panna paika, aga see ei saa elusees õige lähenemine olla.

lg_4b4fb38b-8c16-4596-a325-11c9396a5c4d.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kataloogi järgi käib see esimese otsa ülemiseks kinnituseks, mitte alla nagu seal foorumis ta toppis. Kataloog näitab ilusti ka kruvi mis alla käib. Ega see et seal pildil ta keskel on, ei tähenda et keskele peaks käima :)

Pildil läheb järjest üles vasakule, üles paremale ja alumine kinnitus.

Kõike ei saa kataloogi järgi võtta.

Reaalselt sellist kinnitust ei ole, olen neid ju omajagu tehasepaigalduses maha võtnud ja ka külge pannud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

4 tundi tagasi, Chulo ütles:

Sellepärast küsisingi. Ja muide kui ma vin-koodi järgi võtan, siis see kruvi mis sinna alla peaks käima on üldse mitteaktiivne. Proovi AA22222.

 

Küsisid jh, aga hakkasid ikka vastu punnima :)

Sellise vin koodiga auto oleks pidanud rikkumata jääma üldse :D

316 selliseid asju ei pakutudki minuteada, aga proovisin, kõik koodid on aktiivsed selle vin koodi alt.

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kahtlus, et m21b24 elektroonilise pumba pistikus (see suurem pistiku kooslus, mis ühendab mootorijuhtmestiku pumba omaga) mingi ühenduse error. Kas keegi teab peale H2, kust saaks neid sisemisi klemme ja taolist pistikukorpust tellida + kattekummid? UM (kas UM-is miinimumkogused suht samad, mis H2-s)?

 

Kui kellelgi juhuslikult selline korras pistik mõlema poolega (emane + isane) vedeleb (või mehaaniliselt katkine el. kõrgsurvepump), siis PS.

Muudetud , muutis TrvP
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

UM ei ole miinimumkoguse teemat, suure tõenäosusega on mingitel pistikutel veel samas mõõdus klemme. Miks sa arvad, et sul seal ühenduse jama, klemmid rohelised?
Mu kunagisel tdi audi 100 oli pumba juhtmel kuskil sees mingi error, kui enam käia ei tahtnud siis aitas kui pumba ääres juhet sai natuke sakutatud :D 

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Suvel olid need klemmid jh oksüdeerunud kergelt, sai Würthi kemikaaliga leotatud ja siis võimaluste piires seespoolst emaseid ja isaseid klemme karestatud vms.

 

Sai siin kolmapäeva õhtul autoga u 40 km sõidetud ja siis 30 min Sikupilli maa- aluses parklas pargitud, mis ilmselgelt meeletult niiskust täis. Kui hakkasin sealt ära sõitma, siis rull ei tahtnud enam üldse käia (poos, hingest kinni ja siis vahepeal jälle käis natukene korralikult jne). Seisis 1h maja kõrval, kontrollisin vaakumvoolikud üle. Panin käima, käis korralikult. Kui mudida ja väänata pumba juhtmestiku, siis hakkas pill samamoodi puterdama.

 

Minu talupojamõistus väidab, et peaks esmalt selle pistiku korda tegema + uued kaitsekummid sinna ümber jne (muidugi ei ole välistatud, et kusagilt mujalt keskelt juhtmes kala). Samuti ka juhtpihusti juhtme pistiku ära vahetama, kuna avastasin, et juhtmete rüüs isase pistiku juures katki.

Muudetud , muutis TrvP
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus