Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Minu arust ka, kes kaalumise ajal auto komplektsust vaatab, nemad kirjutavad paberi, palju kaal näitab ja mõõtemääramatuse. Tegu ei ole ju tehnilise ülevaatusega. Sõida paak tühjaks, tagavararatas välja, kasvõi kruti esi istmete asemele mingid kerged korvistmed. Paber käes, komplekteerid auto jälle normi piiresse ja korras.

Muidugi kuidas sa siis nüüd tekkinud kaaluvahet selgitad on juba ise küsimus. :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ega ma siia niisama ei kirjutanid, et kaaluma peab täis paagiga. Nõue on, et autos peab olema tagavararatas ja tööriistad, kui see on tehasest kaasas, paagis peab olema vähemalt 90 kütust ja kõik tehnovedelikud sees.

 

Suhtlesin täna nendega istmete asjus ja neid ei koti et taga on m3 iste. Tehasest on auto 5 kohaline ja ainuke variant on tagaiste nahhui visata.

 

Sama lugu on vesrustusega. Tehas määras 1540 kg ja nii on, vahet pole  mis all on.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Igasuguseid asju saab. Kas kellegil võiks tallina lähiümbruses komlektseid püstakuid ja tagumisi ketastega õõtsasid vedeleda koos  nõuetele vastavate ratastega? Laenaks neid sümboolse tasu eest, et maanteeaneti toimingud teostada. Ilmselt säästaks juba nende tükkide pealt ca 10-15kg. Kuskillt veel kergem aku  peale ja ongi olemas.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Auto ei ole sul arvelgi ? Ei saa eriti aru mida registreerimise all silmas pead. Tundub et omaehitatud autot on ka lihtsam arvele saada. Pole kunagi enne kuulnud, et mootorivahetusega kellegil selliseid teekondi on läbida vaja.

Lõpeta seal see asi ära , ütle et paned 1.6 tagasi peale, hiljem sõida Tartusse ja vormista see m50 ära.

Kaalu saad põhjavaiba arvelt, pane esimese otsa vaip ilma mürasummutuseta.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

See auto pole eestis arvel. Toodi eestisse 2006, kui veel õigesti mäletan.
Tundub, et see on maanteeameti uus suund. Rääkisin maanteeameti spetsialistiga, väidetavalt hakkavad kõik ümberehitused kaalul käima.
Ei saa nii lihtsalt, et sõidan Tartusse ja võtan arvele. Hetkel on kirjalik nõue autol tagumise istme kinnitused kinni keevitada. Nii et vahet pole millisesse maanteemaeti esindusse ma lähen, ei võta mul keegi lihtsalt nii seda autot arvele M50-ga. Võin ennistada M40 ja proovida hiljem mootorivahetusega arvele võtta, aga ei viitsi jändama hakata. Põhjamati väljarookimine oleks ka liiga palju tööd.
Pm on juba plaan olemas kust kaalu sääst saada, pigimatte küll välja võtma ei hakka.
Oleks vaja ette 45 mm komplektseid püstakuid ja taha komplektseid ketastega õõtsasid... kui kellegil vedeleb, siis andke märku, laenaks sümboolse tasu eest neid korraks.

Kahju on ainult sellest, et nüüd tuleb jälle kaalumise eest plekki köhima hakata.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

To Riho: minu e30 on see. See reporteri lugu väheke vale info baasil koostatud. Juhtusin olema valel ajal vales kohas :D

Ei olnud koos selle Neljapäevaku seltskonnaga !

Ja ringil toimunu kohta saab iga tagaveolise omanik aru mis seal oli, enda kaitseks võin öelda nii palju,

et ei tunne et oleks kedagi ohtu seadnud kuna seal polnud ühtegi muud autot peale minu ja mu 2 sõbra auto + miilitsaauto.

Auto teisaldati õhtu kell 12 ära mendiparkla ja hommiku kell 9 sain kätte, trahvi ei saanud ning treilat ei pidanud ka kinni maksma.

Viimaste sündmuste valguses kindlasti ei ole see drift linnas õigustatud aga otseselt ei tunne ka, et oleks nüüd jube kriminaal.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No vaiba vahetus nüüd küll tund tööd ei ole. Tunniga ma saan pigem esimesed püstakud vahetatud. tagumiste õõtshoobadega veidi rohkem tööd.

Aga mul on seda nii kui nii vaja teha, sest sauel ei sobinud neile 16" veljed. Kõige suurem ratas mis alla võid panna on 205/55 R15 ja punkt. Minu pidurite setupiga alla 16" alla ei mahu.

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No muidu taga õõtsade vahetus eeldab pidurite õhtutust ja seda siis 2x teha..( eeldades et paned vanad uuesti all).

No ma ei tea... eixi idee paistab kiirem. Istmed minema. Paar keskkonsooli kruvi ja tiba nikerdust veel ja kaal saavutatud. Mulle tundub vähemalt mõistlikum lahendus kui püstakute. Pidurite. Kässari ja krempliga jurada. Tagaõõtsades võib veel jopata suure laagriga õõtsad, millele veel teisi pooltelje otsi vaja kui olen õigesti aru saand(parandage kui asi nii ei ole)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Võtame aega ve :)   ok nali naljaks, asi vist väga tõsine.

Muidu kui konti peal pole (siis peab ahju välja võtma) käib salong väga kiirelt puhtaks ja tagasi ka, eriti kui ilma svammita vaip panna.

Differ suur või väike? viimases hädas saaks luuke jms asendada klaasplastist tükkidega, kui ikka kaalu välja ei anna.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mõned õlled üle 6packi sees ja vaatand üht asja. Paljud tahavad saada typ 188 diffreid tänavaautodele. 

Milles point? Kõik kes otsivad, aurustavad pm igal ristmikul või paremal kurvil sideways rehve auruks? 

Mul pole vb kõige paremat näidet aga no mul on ka cabriol mootorit omajagu ja olen ka omajagu pedaali tallanud aga minu differ nt küll ei ole näidanud mingeid laialimineku märke või ma ei tea mida. 

Saan aru driftipontsikutest kellel pidev siduripommi ja 300+ heppa kapoti all kurvi läbimiseks. 

Selline mõttevälgatus ? head laupäeva õhtut! 

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No ütleme nii, et ma veidi kavatsen manipuleerida ja selleks on mul üht aku pagassi komplekti vaja. Sul neid vist mitu tükki eix? :D Kavatsesin seda tegemist küll määramatusse tulevikku lükata, sest lihtsalt ei viitsi, aga juu tuleb siis varem ära teha. Nii kui nii on vaja teha. Aga talvel tuleb vist mootor maha ja saab alumiiniumist M52B25/28 ploki, ehk siis tsirka -20kg. Sildasid polegi nii väga kaalu säästuks siis enam vaja kui võrd selleks, et 15" veljed alla saaks. Siis ei tohiks maantekal enam köhimist olla.
Igal juhul ei kavatse ma pigimatti välja rookida, nagu herr maanteameti spetsialist soovitas.

Differ on 188

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Väikese ja suurel diffril on ka korralik kaaluvahe, võid selle ringi visata sildade asemel ? 

17 tundi tagasi, hondamtx ütles:

Mõned õlled üle 6packi sees ja vaatand üht asja. Paljud tahavad saada typ 188 diffreid tänavaautodele. 

Milles point? Kõik kes otsivad, aurustavad pm igal ristmikul või paremal kurvil sideways rehve auruks? 

Mul pole vb kõige paremat näidet aga no mul on ka cabriol mootorit omajagu ja olen ka omajagu pedaali tallanud aga minu differ nt küll ei ole näidanud mingeid laialimineku märke või ma ei tea mida. 

Saan aru driftipontsikutest kellel pidev siduripommi ja 300+ heppa kapoti all kurvi läbimiseks. 

Selline mõttevälgatus ? head laupäeva õhtut! 

 

Mul on 3tk ulguma/lekkima hakanud, praegu TYP188 all lõpuks 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus