Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Silwer

4x100 -> 5x120

Soovitatud postitused

Plaan on ix ehitada 5x120 peale, olen näinud/kuulnud eestis igasugu 5x120 e30ix mis sõidavad e34 neliveduga, mis neil siis tehtud on?
Kas kogu e34 tehnika all?

Ehk oskab keegi kommenteerida.   :beer:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nii,mul mure,ees ammusest ajast kallid coilid(1600€) aga nyyd tahaks 5x120,mida kuradit hakata peale esisillaga,et pystak sama jaaks,lahendus viisakas ja kannataks kasutada 17x8-8,5laiia velge?!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ehk keegi oska oelda,kui nyyd selle setupiga votta kasutusele esimene velg 17x8,5 ja et sinna 15kanti,mis reaalselt toimub? Tiivakaare alla mahub,mul kaared 2" laiemad,aga rattaid keerates kuhugi astu ei kai?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

1. Pane praegu selliste parameetritega velg alla.
2. Vaata, kas käib kuhugi vastu ja mõõda palju ruumi on.
3. Mõõda ära E30 laagri laius tagumisest sisevõrust velje kinnituspinnani ja sama E36 laagriga.
4. Kui on vahe sees, siis saad arvutada, palju ratta asetus muutub ning kasutades punkti 2 mõõtmisi, saad teada, kas jääb ruumi üle või pead laagrit natuke välja nihutama, et mahuks. Välja saad nihutada tehes laagripuksile, mille nagunii treima pead,  taha vajaliku laiusega krae.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ehk keegi oska oelda,kui nyyd selle setupiga votta kasutusele esimene velg 17x8,5 ja et sinna 15kanti,mis reaalselt toimub? Tiivakaare alla mahub,mul kaared 2" laiemad,aga rattaid keerates kuhugi astu ei kai?

Oleneb millist rehvi kasutad. Enda autol e36 rummudega 17x8 velg ja 225/45 rehv hakkas vastu rattakoopa tagumist osa käima, kui rattad välja keerata. Lahendus madalam/kitsam rehv või eksentriline tagumine õõtsapuks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

olen lugenud seda teemat aga kas e46 känteljed ei istu kuidasi e30 alla

nagu aru saan et tagumisi on kergem teha aga esimestega on jama et saada 5x120 auk ja korralikult istuma

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ette on kaks varianti. Kas e36 käändteljed koos E36 M3 evo õõtsade, amordipüstakute ja ekstsentrik puksidega või e30 käändmikule vahetükk treida 5x120 laagri/rummu jaoks. Esimese variandi puhul läheb vist tarvis ka camber plate-e. Ei ole silma hakanud, et keegi e46 käändmikke oleks kasutanud.

Muudetud , muutis Chulo

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Õõtsa kinnitused ei sobi. Kui uued kinnitused teha, oleks võimalik paigutada, kuid selleks, et sild ka sirgeks jääks on olemas lihtsamad variandid siiski.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

hmm . okei mõtlesin et ehk sobiks selline asi . tahaks taha teha kah coili süsteemi et amort ja vedru koos oleks . aga mis siis tänase päeval parem variant taha teha 5x120 peale compacti silda otsimist ?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mujal olen näinud, et kasutatakse coili kinnitusena originaal amordikinnitus polti, seega e36-e 5x120 rummud originaal ketastega õõtsa külge, vast kõige lihtsam lahendus. Compacti sild on juba päris haruldaseks muutumas, võid muidugi romulad läbi helistada, ehk kuskil olemas, see iseenesest kõige kiirem variant.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

On ju võimalik panna e34 amort taha, amordi alumine kinnitus ringi teha. Samas ma ei tea kui häst originaal amordikannud seda kannatavad ilma modifitseerimatta.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Amordikann vaja selleks ringi teha. Proovisin miskiaeg ise sama lahendust, kuid 34 amordipüstak on siiski liiga jäme sinna. Coilid muidugi kitsamad ja ehk siis ei peaks laiendama, kuid õlemine kinnitus tuleb igal juhul tugevdada, muidu on püstak varsti toas.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mujal olen näinud, et kasutatakse coili kinnitusena originaal amordikinnitus polti, seega e36-e 5x120 rummud originaal ketastega õõtsa külge, vast kõige lihtsam lahendus. Compacti sild on juba päris haruldaseks muutumas, võid muidugi romulad läbi helistada, ehk kuskil olemas, see iseenesest kõige kiirem variant.

kas mingeid flantse vms vaja kah treida vms ? või sobib 1:1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sa nagu ise ei viitsi üldse uurida või? Kõik on välja kirjutatud siia!

 

taga rummudele . või sobivad e36 omad niisama külge ?

 

E36 kettaga variandi tagarattalaager on täpselt sama muideks mis E30 tagaratta laager, nii et treida pole seal midagi. Trumli oma on 39mm. Iseasi on pidurisadula paigutus, kuna e36 ketas 286mm ja e30 256mm vist. Proovimise asi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Z4 rummud sobivad kõige paremini. Tavalistele e36 rummudele pead lisaflantsi treima, kuna see on madalam kui e30 oma. Või pead leidma madalama hat-iga kettad. Compakti rummud on jällegi suurema offsetiga, nende puhul tuleks kasutada ka compacti ketast, mis on jällegi kõrgema hat-iga.

Mina läksin seda teed, et lõikasin õõtsa küljest lahti ühe sadula kinnituse ja keevitasin külge tagasi nii, et taha mahuksid e46 sadulad koos kelkudega ja 296mm ventileeritud kettad. Käsipidurid jäid e30 originaal osadega ja kaitseplekid keevitasin e30 ja e46 omadest kokku.

Pre kettaga õõtsad on muide väikese laagriga, nii et sinna ei sobi e36, z4 jms rummud.

Muudetud , muutis Chulo

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

No tagumistel ei olnud küll miskit vaja. surusin 30 õõtsa 36 rummuga kokku ja valmis ta oligi. pidurid olid 325 e36 omad ja tuli üks kõrv ümber keevitada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ok, sellisel juhul on jah savi, sest käsipidurite toimimise suhtes on ketta asukoht suhteliselt väikese tolerantsiga. Kui on plaanis nii kui nii hüdrauliline kässar panna ja kaitseplekk ei ole oluline siis on e36 rumm hea ja odav lahendus. Samas väheneb offsett veelgi, nii et ka laiad e34 veljed jäävad ilusti koopasse peitu. Z4 rumm suurendab offsetti ca 2,5mm.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele teemale...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus