Hüppa postitusse

4x100 -> 5x120


Silwer

Soovitatud postitused

Siin eelmistest postitustest loen välja, et 9mm-ga on hakkama saadud.
Mida enam ma sellesse asjasse süvenen, seda enam veendun, et lihtsam on hankida e36 M3 õõtsad ja ekstsentrik puksid ning terved E36 püstakud ette panna, et korralikku piduri lahendust saada. Samas on ka veel variant ntx Honda S2000 kettaid veidi modida, et need rummude otsa sobiks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mida on erinevat e36 m3 õõtsal tavalise e36 õõtsaga ja e30 õõtsaga omakorda? Eksentrik nihutab sul ratast ettepoole, mitte ei too väljapoole. Ülemise eksentrik tugilaagriga tood ratta tagasi keskele, aga püstak jääb suurema nurga alla ja keeramisel rattad teise nurga alla. Muud abi ei näe küll sellest.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ok, siis küll. Sellepärast ma ei leiagi kusagilt, et oleks e36m3 eccentrik pukse, kuna õõts ise juba ettepoole. Järelikult pole neid tehtud e36 autole?

Aga sul piisab ainult eccentrik puksidest e30, topelt pole ju mõtet, siis hakkab vastu esipõlle käima. Siin oli teil jutt ju väljapoole saamisest, et kuidas sul sellest seal kasu on?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Jah, see puudutab teie ümberehitust, pidasin silmas tavalise e30 püstakuga seda teemat ja samuti siis e36 m3 originaalis. Kõik räägivad koguaeg e36m3 puksid, aga mina ei leia kataloogist, et e36 m3 oleks tehasest mõeldud eccentrik õõtsapuksid. Kui õõts ise juba teise nurgaga, siis ilmselt topelt ettepoole toomist polegi. e30 m3  õõtsa on sama nagu tava e30 ja  e30 m3 on täitsa olemas eccentrik puksid.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

On keegi kunagi piduriketaste puuritud auke täis keevitanud ja uusi auke puurinud? :D Leidsin, et Alfa Romeo 159 2,4 JTD kettad peaks oma offseti poolest ette täitsa head olema, aga krt tsenter on nii auke täis puuritud, et 5x120 vist niisama juurde puurida ei kannata.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 4 nädalat hiljem...

Leidsin ühe foorumilehe, kus on tehtud swap E46 amortide, amordipatjade ja käändmikutega. Ratas jääb veidi tahapoole, aga E36 M3 (võib-olla lisaks ka ekstsentrik puksidega), peaks ratta õigesse kohta saama. Ainuke asi mis mind veidi häirib on ET muutus. Antud juhul jäi 7" lai ET42 velg enam-vähem koopaäärega tasa. Samas ei ole pikikalde(järeljooksu) ja külgkalde kohta mittemidagi kirjutatud. Huvitav oleks teada, kuidas see juhitavusele mõjub.

Keegi teab kui suur on e30 ja kui suur e46 käänuraadius?

 

http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=89366&page=2

 

 

Selline kit on ka alternatiiviks.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-Strut-swap-E46-Suspension-5-Lugs-hub-adapter-front-5-Lugs-hub-rear-/321113266100?nma=true&si=JaVypUss9xt2u1pze7p3IxxSmzg%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

 

Sain eile Z4 tagumised rummud kätte, nüüd peab mõtlema, mis esiotsaga teha. Algul mõtlesin, et tuleb midagi sarnast meisterdada, nagu viimasest lingist näha, aga siis hakkab piduritega k#pp pihta.

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 3 nädalat hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus