Hüppa postitusse
  • 0

M42 mootorile M20 hooratas?


buumer

Küsimus

Sellele küsimusele on 14 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Ausalt öeldes ma pole seda veel külge pannud, kuna ei olnud kohe sidurit sellele peale panna, nii et konkreetseid numbreid ei oska öelda.

Muidu oli plaanis Audi AAN korvi ja M60B30 ketast kasutada. Siis tuleb aga survelaagrile mingi pajebenn vahele teha.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

M42 pole nagunii väänet, ongi rohkem pööretemootoriks tehtud. Aga kiiremini pöördesse läheb küll hooratta vahetusega (nt M20B20 6,3kg), sest see on ikka hullumeelselt raske seal originaalis. M50 kasutab samasugust, aga kuna tal siduri diameeter suurem, siis seest natuke tühjemaks treitud ja seega kergem. Seega kui pidevalt rajal paugutad, siis kuluks ära küll.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Küsiks sama teema jätkuna, et mida mul täpsemalt vaja on, kui plaanis m42`le (e36 mootor) m20 hooratas panna. Olemas on m20 8.5kg hooratas (plaanis lasta veel kergemaks teha), m20 starter, m20 sidur ja korv. Lugesin, et vaja on veel 323i (e21 78-83a.?) survelaagrit? Oskab keegi kommenteerida nendest, kes sama töö läbi teinud? Praegu 12,25kg kahemassiline küljes ja see on ikka meeletult raske.

 

Natukene huvitatav juttu tulevastele põlvedele ka siia teemasse:

 

Järgneval lingil on üks hea tabel toodud, kus on võrdluses m42, m40 ja m20 hoorattad - http://bmw3series.johnavis.com/blog/default.asp?id=667

 

Kokkuvõtvalt siis niipalju, et:

m42 hooratas koos siduri ja korviga kaalub 17,29 kg

m40 hooratas koos siduri ja korviga kaalub 15,55 kg

m20 hooratas koos siduri ja korviga kaalub 15,48 kg

 

e30 318is mootoritele paigaldati kolme erinevat hooratast. 1989a. masinad said ainsana tavalise (ühemassilise) hooratta, mis oli algselt pärit m40 mootorilt (kaaluga 9,97 kg). Järgnevad aastad paigaldati ainult kahemassilisi hoorattaid (11,45 kg hooratas kui tegemist oli konditsioneeri omava masinaga ja 12,25 kg hooratas kui tegemist oli ilma konditsioneerita masinaga).

Muudetud , muutis siimp
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus