Hüppa postitusse
  • 0

Soojendus puhub kylma


hautz

Küsimus

Sellele küsimusele on 11 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Õnneks pole ma siis ainuke kellel selline jama :D Suht kogemata avastasin selle kätt maki suunas viies, et külma puhub keskelt. Auto on soe küll seest, kuid võiks ikka igalt poolt sooja puhuda. Jama talvel küljeaknaid sulatada.

 

Kunagi ma kogu soojenduse kupatuse ära olen võtnud ja salongiradika ära vahetanud, kuid see toimus talvel külma ilmaga. Vabalt võib olla midagi valesti koos, või üldse ühendamata. Pole hetkel soojendussüsteemi eraldi ka ja ilma lammutamata pole näha ka midagi. Kui muidu ei saa, siis vaja lammutama hakata. Saaksi maki ümber oleva plastiku ära vahetada ja ehk muudki korrastada :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Sellest on juba palju ja pikalt räägitud siin juba, aga ikka inimesed ei tegutse ja ei võta õppust.

Olete te ahju ehitust või raamatuid uurinud? Ahju ehitus soosibki seda, et kuuma peal olles läheb õhk läbi radika otse aknapeale minevatesse avadesse ja jalgade peale. Külma peal olles jälle vastupidi, jookseb õhk lihtsamalt keskmisesse suurde vahesse, ehk siis need neli õhuresti armatuuris. Küll aga ei tohi tulla sealt külma otse väljast. Selle probleemi allikaks saab olla ainult radika ette jooksev suur klapp, mis liigub sooja nupu külge pandud trossi abil. Kui see jääb kasvõi grammike lahti, vuhiseb sealt sisse otse väljast tulev õhk. Läbi radika oleks tal ju ringiga ja ümber nurga vaja minna. Kindlasti tekib mõnel küsimus, miks ta siis klaasile ja jalgadepeale külma ei puhu, vastus ongi ahju ehituses. Mariole seda 10 korda juba seletatud, ei tea miks ta ikka pole korda teinud, sinul Hautz saab ka ainult sama viga olla. Rohkem variante sellise vea puhul olla ei saa, kui see klapp kinni ja peab, siis läbib õhk ainult radikat ja igalt poolt PEAB sooja tulema, kindlasti on sooja eelis jalgadel ja klaasil. Küljeklaaside pärast ei pea hautz muretsema, sest armatuuri külgmised avad ongi küljeklaasile. See on nii juba service raamatus näidatud, talvel jalad ja klaas, suvel kondiga eest restidest. Talvel pole tarvidust neid esimesi üldse kasutada.

Uuematel autodel on see ümmargune keeratav nupp, seal ei ole üldse sellist luksust, nagu vanal e30`l ,et saaks personaalselt igat kohta eraldi valida jne. Saabki olla kas klaas ja jalad, eest , jalad eraldi ja klaas eraldi.

Kui sul üldse kusagilt sooja ei tule, siis viga mujal.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

sellesama sooja pealekeeramisnupu küljes on tross, misa saab sealtsamast reguleerida, pead muidugi selle maki paneeli lahti võtma. Esimese asjana võta ventikas kpotialt eest ära, siis näed seda klappi kohe kas ja kuidas sulgub. Vaatasin huvipärast ühte mahavõetud ahju kodus ja seal jäi kohe päris palju avatuks nupu põhja keeramisel.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Selge siis. nüüd on nv natuke nokistemis tööd ka.

Ehk siis mul jääb ka mingi nõme vahe sisse klapile ja sealt see külm tuleb.

Aga piisab aint kui makk eest ja saan juba regull asjale ligi ? 

Kui natuke mõleda siis ei pea venti eest võtma. Katsetab töötamise ajal kas hakkab lõpuks sooja tulema jh kõik :D ma arvan.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

M6nel uuel autol siiski saab ka sellist luksust nagu E-30 .Ennamus BMW- on siiski selle juurde j'aanud et saab k6ik auke eraldi sulgeda ja avada.P'aris uutest muidugi kindel pole aga japanlased ja muud tegelased on ikka vapse jaburaks selle asja teinud m6nel autol Audi on yks neist :rolleyes: .

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus